صبحانه ترکی در ۱۱ مکان برتر استانبول

یک صبحانه ترکی، می‌تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد. معروف‌ترین آن، ریشه در امپراتوری عثمانی دارد که خانواده سلطنتی برای صبحانه خوراکی‌هایی از جمله پنیر، مربا، عسل با خامه، نان و زیتون را صرف می‌کردند. اما یک صبحانه متداول در ترکیه، گزینه‌های بیشتری را شامل می‌شود که می‌توانید اطلاعات آن‌را به طور کامل در مقاله استانبول؛ بهترین صبحانه‌های ترکی چیست بیابید. امروزه استانبول، انبوهی از کافه‌ها و رستوران‌ها را در برگرفته که بسیاری از آنها صبحانه‌هایی عالی سرو می‌کنند. ما نیز در این مقاله، قصد داریم به معرفی 11 مکان برتر برای صرف صبحانه ترکی در استانبول را برای مسافران تور استانبول معرفی کنیم.

 

Kafadaroğlu

سو بورک (su börek)، یکی از غذاهای پرطرفدار ترکی است که شکل آن کمی شبیه به لازانیاست و از لایه‌های نازک شیرینی تشکیل شده است. تهیه این غذا بسیار دشوار است، بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید نمونه خوشمزه و لذیذی از آن را صرف کنید، به رستوران Kafadaroğlu در محله بشیکتاش استانبول بروید. در این جا می‌توانید صبحانه و نوشیدنی‌های معروف ترکی و باقلوا و انواع شیرینی‌ها را با بهترین کیفیت پیدا کنید.

آدرس: G, 21 Ortabahçe Caddesi, İstanbul, 34353, Turkey

 

 

Minoa

کافی شاپ‌های خاص مانند کافی شاپ - کتابفروشی Minoa در محله آکارتلر، یک فضای آرام و تازه را برای عرضه خوراکی‌های سنتی مانند pogača ،açma و simit ارائه می‌دهد. در واقع اینجا برخی از بهترین کیک‌ها، تارت‌ها و سایر نوشیدنی‌ها و بهترین دسرهای استانبول را به مشتریانش هدیه می‌دهد.

آدرس: 52/A Süleyman Seba Caddesi, İstanbul, 34357, Turkey

 

بخوانید: برترین رستوران‌های محله گالاتا در استانبول

 

 

MSA’nin Restorani

این رستوران که توسط آکادمی هنرهای آشپزی استانبول اداره می‌شود، جایی است که خوراکی‌ها و صبحانه‌هایی باکیفیت را ارائه می‌کند. گزینه‌های کاملی از آب میوه‌ها، قهوه و چای را نیز می‌توانید در این جا بیابید. در عین حال، از دیدن مناظر اطراف در تراس این کافه بسیار لذت خواهید برد.  

آدرس: 42 Sakıp Sabancı Caddesi, İstanbul, 34467, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ارگانیک در استانبول

 

 

Petra Roasting Co

در بدو امر، زیبایی فضای کافی شاپ شرکت Petra Roasting توجه شما را جلب خواهد کرد. پس از آن، با بهترین قهوه‌های ترکی مواجه خواهید شد و نیز می‌توانید املت فرانسوی، گزینه‌های گیاهخواری و نیز انواع ساندویچ‌های لذیذ را امتحان کنید.

آدرس: Mağaza 1, Selenium Residence Hoşsohbet Sokaği, İstanbul, 34349, Turkey

 

 

Cuma

این کافه رستوران با دکوراسیونی ساده و روستایی، یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه سنتی ترکی است و البته برخی گزینه‌های غربی را نیز ارائه می‌دهد. این کافه، به تهیه و استفاده از مواد تازه و ارگانیک بسیار اهمیت می دهد و آنها را مستقیما از کشاورزان و از مزرعه خریداری می‌کند. بنابراین شما از طعم بی‌نظیر مرباها، عسل و سایر خوردنی‌ها شگفت‌زده خواهید شد.  

آدرس: 53/A Çukur Cuma Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

 

 

Delicatessen

این کافه زیبا در محله نیشانتاشی استانبول، از 8 صبح با ارائه صبحانه‌ای عالی و خلاقانه کار خود را شروع می‌کند. در اینجا می‌توانید انواع اقلام صبحانه سنتی ترکی، از زیتون، عسل، خامه و پنیرهای مختلف گرفته تا تخم مرغ، پنکیک و گرانولا را با طعمی بی‌نظیر بیابید.

آدرس: 19 Mim Kemal Öke Caddesi, İstanbul, 34367, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محله کاراکوی در استانبول

 

 

Doğaciyiz Gourmet

اگر می‌خواهید کامل‌ترین صبحانه سنتی ترکی را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این کافه رستوران بیایید. این رستوران، متخصص در ارائه غذاهای آنتاکیا، شهری در جنوب ترکیه است. برای صبحانه با سفره‌ای وسیع مواجه می‌شوید که خوراکی‌های بسیار از جمله انواع مختلفی از پنیرها و نان‌ها به همراه انواع زیتون، ماست موسیر، تخم مرغ، مواد غذایی کنسرو شده، مربا و کره را شامل می‌شود.

آدرس: 16/A Kasatura Sokak, İstanbul, 34433, Turkey

 

 

Yılmaz Tandır Ve Dürümevi

این رستوران در Feriköy، یکی دیگر از نقاط محلی برای صرف صبحانه ترکی است که قویا توصیه‌اش می‌کنیم. طعم‌های خوراکی‌ها، کمی با سایر خوردنی‌های شهر متفاوت است و تخصص آن در تهیه صبحانه منطقه ارزینان است. نان لواش، در اینجا پخته می‌شود و توصیه می‌کنیم که حتما این نان را با کره ذوب شده و پنیر امتحان کنید.

آدرس: 24 Gediz Sokak, İstanbul, 34377, Turkey

 

بخوانید: راهنمای رستوران‌های سنتی عثمانی در استانبول

 

 

SÜTİŞ EMİRGAN

این کافه رستوران که یکی از بهترین مکان‌های صرف صبحانه در استانبول است، در سواحل بسفر در ناحیه امیرگان در کنار موزه بنیاد Sakip Sabancı قرار دارد. همه چیز در اینجا بسیار عالی بوده و خدمات سریع است، حتی اگر رستوران شلوغ باشد.

آدرس: Emirgan Mah. Sakıp Sabancı Cad. No:1/3 Emirgan Sarıyer, İstanbul

 

 

BEBEK KAHVE

این جا، موسسه‌ای کمتر شناخته شده و پنهان در محله ببک استانبول و در کنار بسفر است و مکانی عالی برای لذت بردن از صبحانه در زیر آفتاب به شمار می‌آید. ما توصیه می‌کنیم که املت منه‌من بی‌نظیر آنرا حتما امتحان کنید. 

آدرس: Bebek Mh., Beşiktaş, İstanbul

 

 

EMEK CAFÉ YENİKÖY

این کافه رستوران جالب توجه، در محله ببک و مشرف به دریا واقع شده است. این مکان، بسیار مورد توجه افراد مشهور ترکیه‌ای است و جو بسیار آرامی دارد. علاوه بر غذاهای محلی، می‌توانید غذاهای بین‌المللی متعددی را نیز در اینجا پیدا کنید. این رستوران، جای مناسبی برای صرف یک ناهار عالی همراه با آب میوه و انواع چای است.

 آدرس: Yeniköy Mh., İstanbul

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها و فروشگاه‌های جدید در استانبول

 

 

در سفر با تور استانبول، صرف یک صبحانه سنتی بهترین راه برای شروع روز است. شاید بتوان گفت که ترکیه، از معدود کشورهایی است که سفره صبحانه در آن به یک ضیافت مجلل شباهت دارد. در این مقاله، به گشت و گذار در 11 مکان برتر برای صرف صبحانه ترکی در استانبول پرداختیم. فقط متاسفیم که در پایان این سفر مجازی، گرسنگی شما را به شدت تحریک کردیم، اما ارزشش را داشت. قطعا در سفر به این شهر زیبا، اشتیاق شما برای خوردن صبحانه، پاداش و پاسخ مناسبی خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط