بهترین رستوران‌های ایتالیایی در استانبول

استانبول از متنوع‌ترین شهرهای دنیا از لحاظ تاریخی، فرهنگی، جاذبه‌های دیدنی و فعالیت‌های توریستی جذاب است. تلفیق و هم‌نشینی ملت‌ها و فرهنگ‌های مختلف از این شهر بین قاره‌ای مقصدی کم‌نظیر ساخته است. اما نباید جنبه‌های فرهنگی  این شهر را محدود به موارد ذکر شده دانست؛ حتی در صحنه غذاخوری‌های شهر استانبول هم شاهد رستوران‌های مختلف بومی نقاط مختلف دنیا هستیم. ما در اینجا برای عاشقان پیتزا و پاستا بهترین رستوران‌های ایتالیایی را معرفی می‌کنیم تا در تور استانبول طعم‌های متفاوتی را تجربه کنند.

 

Cecconi’s

این رستوران زنجیره‌ای که در مقاصد برجسته دنیا مثل لندن و میامی شعبه دارد در استانبول با ظاهری مجلل، شیک و محیط آرامش‌بخش در صدر این فهرست جای دارد. شعبه استانبول با گل و گیاهان سرسبز محیطی به شدت دلچسب و گرمسیری را ارائه می‌دهد. برای هر کسی که می‌خواهد از شامی دلپذیر، صلح‌آمیز و ساده لذت ببرد این رستوران انتخابی عالی است. منوی رستوران نیز پر از گزینه‌های پیتزا، پاستا، سالاد و سبزیجات است. به علاوه غذاهای بر اساس گوشت، ماهی و مرغ هم در دسترس قرار دارد. از آنجایی که اینجا یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های استانبول است، بهتر است قبل از رفتن زنگ بزنید و میز رزرو کنید، مخصوصا تابستان‌ها.

آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet St. No:56, Beyoğlu/İstanbul

 

بخوانید: برترین رستوران‌های محله گالاتا در استانبول

 

 

Serafina

این رستوران در ابتدا، در نیویورک افتتاح شد. این رستوران مجلل و زیبا به خاطر پیتزاها و کوکتل‌های عالی‌اش شهرت زیادی پیدا کرده است. این رستوران در خیابان شلوغی در محله بشیکتاش استانبول قرار گرفته و جلوی دید قرار دارد. بنابراین اگر به این رستوران می‌روید توصیه می‌کنیم از ترکیبات عجیب و فوق‌العاده نوشیدنی‌ها غافل نمانید. این رستوران مکانی ایده‌آل برای توقف و استراحت پس از روزی پر از گردش و خوردن پیتزایی خوشمزه است. از فضای داخلی و محیط با صفای بیرون نگوییم که خودتان باید ببینید چقدر قشنگ و شیک است.

آدرس: Nisbetiye, Nispetiye Cd, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

 

کافه رستوران Marbella

این رستوران معروف که منوی غذاهای ایتالیایی‌اش از گزینه‌های اصلی و محبوب تشکیل شده، با داشتن دو محیط داخلی و فضای باز یکی از گزینه‌های برجسته شهر است. در واقع تراس رو به دریای آن در بهار و پاییز در دل‌انگیزترین حالت خود قرار داشته و تابستان‌ها برای خوردن شام جایی فوق‌العاده است. بنابراین اگر دوست دارید هنگام خوردن غذا مناظر زیبایی برای دیدن داشته باشید این رستوران انتخاب مناسب شماست.

آدرس: Küçük Ayasofya Mahallesi, Çayıroğlu Sk. No:32, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محله کاراکوی در استانبول

 

 

Eataly

ایتالی رستورانی با دکوراسیون مینیمالیستی و مفهومی کاملا جدید است، زیرا این رستوران بزرگ از به هم پیوستن 12 رستوران تشکیل شده است. برای پاستا، شما به رستوران پاستا می‌روید، برای پیتزا، به رستوران پیتزا می‌روید و غیره. این ایده جذاب باعث شده تا گستره‌ای از غذاها در دسترس مهمانان قرار بگیرند بدون آن که منو شلوغ و سر در گم کننده شود. این مکان توسط یک خانواده ایتالیایی تأسیس شده است. این رستوران زنجیره‌ای دارای شعبات مختلفی در شهرهای بزرگ دنیاست و یکی از بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول است.

آدرس: Levazım, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

 

La Scarpetta

این یکی از رستوران‌های جدید استانبول است که توانسته نظرات مردم و گردشگران را به خود جلب کند و به شهرت برسد. La Scarpetta با ارائه یک منوی کامل از پیش غذا، پیتزا، سالاد و کورس‌های اصلی، در محله بشیکتاش استانبول واقع شده است. این رستوران مخصوصا برای زوج‌های جوانی که می‌خواهند لحظات رمانتیک و زیبایی را تجربه کنند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

آدرس: Etiler, Dilhayat Sk. No: 16, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

 

Da Mario

دا ماریو یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در این شهر است. طراحی کلاسیک و عاشقانه این رستوران از این سالن، محلی محبوب برای خوردن شام و صرف اوقاتی صمیمی ساخته است. اینجا اولین رستوران ایتالیایی بود که در استانبول افتتاح شد و با یک منوی غنی تمام توجهات را به خود معطوف کرد. حالا این رستوران با وجود پیدا شدن رقبای جدید همچنان در صدر علاقه‌مندی‌های مردم قرار دارد. همه غذاها خوشمزه هستند اما پیتزا از محبوب‌ترین بخش‌ منو است.

آدرس: Etiler, Dilhayat Sk. No:7, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های تازه تاسیس استانبول

 

 

رستوران Fuego

رستوران Fuego یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های استانبول است که غذاهای خوشمزه ایتالیایی، غذاهای دریایی و بهترین غذاهای ترکیه‌ای را در یک قالب ارائه می‌دهد. این رستوران به راحتی در دسترس قرار دارد پس رفتن به آن را در برنامه یکی از روزهای گردشی‌تان قرار دهید و از خوردن غذاهای متنوع و فوق‌العاده‌اش لذت ببرید. به علاوه این رستوران دارای کافه مفصل و کاملی است که برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها مکانی عالی و دلپذیر است. اضافه کنیم که مثل اغلب رستوران‌های شهر که منوی صبحانه ترکی در آن‌ها ارج گذاشته می‌شود در اینجا نیز می‌توانید از خوردن طیف متنوعی از خوراکی‌ها لذت ببرید.

آدرس: Alemdar, İncili Çavuş Sk. 15A, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

مطالب مرتبط