کروز شامی جذاب در بسفر استانبول

تنگه بسفر در استانبول یکی از بخش‌های حیاتی شهر است که جدا از اهمیت ارتباط دریایی، از لحاظ زیبایی و گردشگری هم اهمیت بالایی دارد. این تنگه زیبا پر از امکانات و ویژگی است. بهترین هتل‌های با نمای بسفر، بهترین رستوران‌های با نمای بسفر و بهترین کافه‌ها و بهترین پیاده‌روی‌ها طیفی از فعالیت‌های جذاب و دلخواه را در دسترس قرار می‌دهد که در تور استانبول می‌توان به آن‌ها پرداخت. یکی از تفریحات و تجارت به یادماندنی و فوق‌العاده در بسفور شرکت در کروز شام بسفر است که می‌توان گفت تجربه‌ای لوکس محسوب می‌شود.

 

چه باید داشته باشید؟

سفرهای روزانه در امتداد بسفر، برای روزی جذاب و خاطره‌انگیز انتخابی عالی هستند؛ اما اگر در مقام مقایسه قرار دهیم، هتل‌هایی که برنامه شام و سرگرمی را تدارک می‌بینند به مراتب بهتر هستند. در واقع علاوه بر سفرهای روزانه، کروزهایی با امکان یک وعده غذا و برنامه‌های تفریحی هم وجود دارد و به شما این فرصت را می‌دهند تا با رفاه و آرامش بیشتری از تماشای مناظر دیدنی بسفر و ساختمان‌های دوره عثمانی لذت ببرید. هر شب حدود 5 هزار نفر در کروزهای شام بسفر استانبول شرکت می‌کنند که نشان از محبوبیت بالای این فعالیت دارد.

  • منوی رایج شام در کروز

غذای اولیه: بشقاب گوشت سرد و دودی، انتخاب‌ عالی پنیرها، گزینه‌های اشتها آور به سبک عثمانی، اسپرینگ رولت‌های مخصوص سلطان، و گزینه‌های عجیب و غریب شاهانه در اختیار مهمانان است.

غذای گرم: شیرینی‌ها و پیراشکی‌های شکم‌پر.

کورس اصلی غذا: شما می‌توانید بشقاب پر از استیک کبابی، کوفته با برنج و سیر، استیک با سس قارچ، کباب سینه مرغ اسپرینگ، غذاهای دریایی، یا غذاهای توصیه سرآشپز را انتخاب کنید.

سالاد: سالاد فصلی با ذرت و سس

دسر: گزینه‌های ترکی و میکس

میوه: مخلوطی از میوه‌های فصلی

نوشیدنی: طیفی از نوشیدنی‌های نامحدود محلی

 

بخوانید: اطلاعات تور‌های کروز سواری در تنگه بسفور

 

 

  • سرگرمی‌های رایج

در طول سفر کروز با شام شما با طیفی از برنامه‌های مختلف سرگرم کننده پذیرایی می‌شود. شما از برنامه‌هایی همچون موسیقی کلاسیک ترکی، رقص ترکی، نمایش رقص سما، نمایش‌های فولکلور، و همچنین آوازخوانی خوانندگان بین‌المللی و دی جی بر روی عرشه لذت خواهید برد.

 

 

کروز شام و سرگرمی، Istanbul Welcome Card

این کروز تفریحی توسط IWC تدارک دیده شده و به شدت توصیه می‌شود. شما در این گردش 3 ساعته از مناظر عالی بسفر همراه با غذاهای خوشمزه ترکی، دسرهای وسوسه‌انگیز و میوه‌های درجه یک لذت خواهید برد. در این سفر نمایی رویایی از کاخ توپکاپی استانبول، مسجد آبی، کاخ دولماباغچه، کاخ بیلربیگی، برج مایدن استانبول و پل بسفر را هم خواهید دید.

روزها و ساعات حرکت: روزانه در 20:00

محل حرکت: اسکله Kabatas Dentur Avrasya

قیمت بلیط: 50 یورو

 

 

کروزه شام و سرگرمی، Istanbul City Tour

در این سفر 3:30 ساعته شما از گردشی بین قاره‌ای همراه با نمای شگفت‌انگیز بناهای تاریخی از امپراتوری‌های بیزانس و عثمانی لذت خواهید برد. به علاوه برنامه تفریحی آنان شامل رقص و آواز می‌شود. این یک کشتی بادبانی لوکس است که بین اروپا و آسیا سفر کرده و با سه کورس شام ترکی و بین‌المللی و اجرای موسیقی سنتی از شما میزبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کشتی سوار کردن شما از درب هتل و برگرداندن، طیفی از نوشیدنی‌های محلی و سرگرمی‌های متنوع اشاره کرد.

قیمت بلیط: 54 یورو

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول

 

 

کروز شام شرقی بسفر، Aussie Tours

شما در کشتی‌های کروز در سفر به استانبول تجربه‌های عالی به دست می‌آورید و از شامی عالی با نمایش‌های سرگرم‌کننده لذت خواهید برد. این کروز شامل موسیقی کلاسیک ترکی، رقص عربی، سما دراویش، نمایش‌های فولکلور، و همچنین آوازخوانی خواننده بین‌المللی و دی جی بر روی عرشه می‌شود. شما در این گردش 3:30 ساعته غرق در چراغ‌های زرد و نارنجی بسفر شده و از شامی لذیذ همراه با رقص و آواز لذت خواهید برد. خدمات این گروه شامل برداشتن شما از هتل و بازگرداندن، و همینطور دسترسی به طیف زیادی از نوشیدنی‌ها می‌شود.

قیمت بلیط: 40 یورو برای هر نفر

 

 

شب ترکی با کروز شام بسفر، Turnatour

در این کروز شما سفری 3 ساعته در امتداد بسفر را همراه با شام و فرهنگ آناتولی تجربه خواهید کرد. شما در این کروز میتوانید شبی عاشقانه را تجربه کنید، از جاذبه‌های دیدنی استانبول که در چراغ‌های شب می‌درخشند دیدن کنید و از شامی آناتولی همراه با رقص سنتی و آواز لذت ببرید. در طول این سفر 3 ساعته شما به طیفی از نوشیدنی‌های محلی هم دسترسی خواهید داشت. این تیم شما را از دم هتل با حمل نقل مجهز به سیستم تهویه هوا سوار می‌کنند و در پایان هم شما را برمی‌گردانند.

قیمت بلیط: 59 یورو برای هر نفر

مواردی که در اینجا نام بردیم از هر جهت درجه یک و باکیفیت هستند. اما این همه، نیاز نیست حتما به دنبال سرویس شاتل برای کروز باشید. کشتی‌های ارزان‌تر دیگری هم هستند که با خدمات کم‌تر تجربه کروز شام در بسفر را فراهم می‌آورند.

 

بخوانید: راهنمای گردش در غذاهای خیابانی استانبول

 

مطالب مرتبط