بهترین تورهای انگلیسی زبان در استانبول

ارتباط برقرار کردن از طریق گفت و گو در سفر به نقاط دنیا بهترین ویژگی مثبتی است که می‌تواند اتفاق بیافتد. امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم بین تمامی ملیت‌ها شناخته شده است. با این همه مردم نقاط زیادی از دنیا هنوز با آن آشنایی خوبی ندارند. برای حل این مشکل و گردشی رضایتبخش می‌توانید به تورهای انگلیسی زبان ملحق شوید که راهنمای آن‌ها اطلاعات کاملی درباره جاهای دیدنی و تاریخچه آن‌ها به شما می‌دهند. در تور استانبول شما می‌توانید به این تورهای گردشی ملحق شوید.

 

در کدام تورهای هدایت شده باید شرکت کرد؟

ما در اینجا به معرفی تورهای معتبر و ثابت شده‌ای که از طرف گردشگران بالاترین امتیازها را گرفته‌اند می‌پردازیم، بنابراین به هر کدام که ملحق شوید ضرر نکرده‌اید. این تورها کاملا انگلیسی زبان هستند و از لحاظ خدمات از بقیه تورهای موجود بهتر هستند.

 

بخوانید: جاذبه‌های ساحل دریای سیاه ترکیه

 

 

جاذبه‌های برجسته استانبول: تور خصوصی هدایت شده 1 یا 2 روزه

این تور یکی از پرفروش‌ترین و معتبرترین تورهای هدایت شده استانبول است، که تجربه سفری فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند. این تور دارای امتیازها و نظرات بسیار عالی و تحسین شده‌ای است. شما با این تور گردشی با پای پیاده 1 یا 2 روزه می‌توانید شهر را بگردید، از جاذبه‌های اصلی استانبول آن دیدن کنید و از صف‌های طولانی بلیط فرار کنید. شما در این تور می‌توانید از کروز و گردش‌های پای پیاده سطح شهر مثل دیدن مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، گرند بازار، کاخ دلماباغچه، و خیابان استقلال لذت ببرید.

  • مدت زمان: 7 ساعت - 2 روز
  • راهنمای تور زنده: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی
  • همراه شاتل از جلوی هتل محل اقامت شما

 

 

استانبول: تور هدایت شده 1، 2 و 3 روزه

این تور نیز از تورهای هدایت شده خصوصی برجسته و باکیفیتی است که توانسته نظرات و امتیازهای مثبت زیادی را به دست بیاورد. در این تور بیشتر نقاط محبوب استانبول ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید در این تور زمینی از برخی از معروف‌ترین نقاط دیدنی شهر از جمله کاخ توپکاپی در استانبول، کلیسای چورا، مخزن آب باسیلیکا، و همچنین نقاط برجسته فنر و بالات و حتی چیزهای خیلی بیشتری دیدن کنید. این تور دارای شرایط مختلف با هزینه‌های متفاوت است؛ شما می‌توانید از 1 روز تا 3 روز بسته به سلیقه و شرایط‌تان هر کدام را که خواستید شرکت کنید.

  • مدت زمان: 7 ساعت - 3 روز
  • راهنمای تور زنده: اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی
  • همراه شاتل از جلوی هتل محل اقامت شما

 

 

تور یک روزه دیدنی‌های برجسته استانبول

این تور را استانبول ولکام کارت (Istanbul Welcome Card) راه‌اندازی و تدارک دیده که از شرکت‌های خدمات گردشی و حمل و نقل شناخته شده و معتبری در استانبول است، به همین جهت بسیار مورد اعتماد مردم واقع شده و امتیازات خیلی خوبی دریافت کرده است. شما در این تور گردشی از جاهای دیدنی برجسته مخزن آب باسیلیکا، ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار ادویه مصری‌ها در استانبول، کاخ توپکاپی و حرم را بازدید خواهید کرد و چیزهای اصلی و جالبی را در مورد هر کدام‌شان یاد می‌گیرید. به علاوه با یک راهنمای بومی و آگاه کل شبه جزیره را گردش می‌کنید و تاریخ اجمالی آن را یاد خواهید گرفت. راهنمای شما ساعت 9 صبح از دم در هتل‌تان در محله سلطان احمد و یا منطقه تقسیم سوارتان می‌کند و با وسایل حمل و نقل عمومی شروع به کشف این شهر خواهید کرد. این تور بین 6 تا 7 ساعت طول می‌کشد.

 

بخوانید: جاذبه‌هایی برای خوش‌گذرانی اطراف تنگه بسفر

 

 

تور موزه ایاصوفیه

با پیوستن به این تور می‌توانید موزه را مورد بازدید قرار دهید، بدون آن که وقت‌تان را در صف خرید بلیط هدر دهید. شرکت در این تور خصوصی مستلزم هزینه نسبتا زیادی است و انصراف از آن تا 24 ساعت قبل رایگان بوده و کل پول شما پس داده می‌شود.  شما با یکی از معدود راهنماهای تاریخ‌نگار موجود در استانبول، از موزه ایاصوفیه لذت خواهید برد، که در مورد هر جزئیات و داستانی درباره این موزه شما را آگاه خواهد کرد. شما در این تور نگاهی دقیق به معماری، موزائیک، ساخت و ساز، گنبد امپریالیستی، گالری‌های فوقانی و دکوراسیون از گذشته تا امروز پیدا خواهید کرد.

 

 

تور مسجد آبی و میدان سلطان احمد

مانند تمام تورهای این فهرست، این تور نیز از امتیازات بسیار بالایی برخوردار بوده و مجری آن کاملا شناخته شده و معتبر است. در این تور شما از مسجد آبی و تمام نقاط دیدنی اطراف میدان سلطان احمد را بازدید خواهید کرد. از بین جاذبه‌های تاریخی راهنمای شما گلچینی از دیدنی‌های دوره قرون وسطایی تا دوره مدرن را به شما نشان خواهد داد. این تور نیز گران است و شما تا 24 ساعت قبل می‌توانید انصراف دهید و پول‌تان را به طور کامل دریافت کنید.

 

بخوانید: جاذبه‌های محله اورتاکوی در استانبول

 

مطالب مرتبط