تورهای گردشی اتوبوس‌های استانبول

گشت و گذار شهری با اتوبوس‌های دو طبقه توریستی یکی از کارهای رایج در مقاصد توریستی دنیا است و بیشتر در شهرهای معروف اروپایی رواج دارد. شاید هرگز نشنیده باشید، اما در استانبول هم می‌توان با این اتوبوس‌های جذاب دو طبقه شهر را گشت و گذار کرد. ما در اینجا اطلاعات کاربردی و کاملی درباره این تورهای گردشی جذاب ارائه می‌دهیم، تا در تور استانبول تجربه‌ای به یادماندنی را تجربه کنید.

 

معرفی Hop On Hop Off Istanbul

تور بزرگ اتوبوس استانبول در 19 نقطه توقف می‌کند و حداقل 46 جاذبه (28 نقطه دیدنی، 15 جاذبه و 3 مکان خرید) در دو خط را فقط با یک بلیط ارائه می‌دهد. این ارزان‌ترین راه برای گردش در مشهورترین دیدنی‌های استانبول است، که عمرا نمی‌توانستید همه آن‌ها را در یک روز انجام دهید. این اتوبوس بین 30 تا 60 دقیقه فرصت می‌دهد تا از جاذبه‌ها دیدن کنید و چه خوب است که می‌توانید دسته زیادی از این نقاط را یک جا مورد بازدید قرار دهید و طی چند ساعت شهر را زیر پا بگذارید.

 

بخوانید: بهترین نرم‌افزارهای موبایل برای سفر به استانبول

 

 

با بلیط تور استانبول Big Bus چه چیزهایی به دست می‌آورید:

  • یک اتوبوس دو طبقه که دارای یک طبقه باز است و مناظر زیبا و پانورامایی استانبول را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • گشت و گذار در اصلی‌ترین جاذبه‌ها و نقاط استانبول.
  • بازدید از موزه مینیاتورک، موزه دریایی و بلیط‌ کروزهای بسفر استانبول به صورت رایگان
  • یک راهنمای صوتی رایگان به 8 زبان با یک جفت هدفون جدید موجود است.
  • انعطاف پذیری در بازدید از نقاط مختلف برای همه سلیقه‌ها با توقف‌های نامحدود
  • برنامه موبایل رایگان با راهنمای آموزنده
  • فرصتی برای دیدن بیشتر مناظر شهر فقط در دو ساعت
  • Wi-Fi رایگان از در اتوبوس

 

 

پکیج‌ها و قیمت‌ها

بلیط‌های Big Bus Istanbul در فرم‌های 1 روزه، 2 روزه یا 3 روزه ارائه می‌شود، که به شما امکان می‌دهد تمام بازدیدهای استانبول را با حمل و نقل عالی و راحت تجربه کنید. به علاوه این اتوبوس‌ها مجهز به بالابر ویلچر هم هستند. کلیه بلیط‌ها شامل دو مسیر مختلف می‌شوند؛ همراه با موزه مینیاتورک و موزه نیروی دریایی می‌شوند. شما می‌توانید از لحظه‌ای که بلیط را می‌خرید تا 6 ماه بعد هر روزی که تمایل داشتید با اتوبوس به گردش بروید.

 

بخوانید: راهنمای سفر بانوان تنها به استانبول

 

 

کجا می‌توان بلیط Istanbul Hop On Hop Off را تهیه کرد

برای تهیه بلیط‌های اتوبوس چند روش وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها هر کدام را که راحت‌تر بودید انتخاب کنید:

  • از باجه محل اتوبوس بخرید
  • به صورت آنلاین از سایت رسمی بخرید
  • از طریق راهنمای گردشی‌تان یا Istanbul Tourist Pass

اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند بلیط‌های اتوبوس استانبول را به صورت آنلاین بخرند، تا از حضور در ترمینال اتوبوس به دلیل ازدحام جمعیت اجتناب کنند؛ همچنین خرید آنلاین ارزان‌تر هم هست. برای اطمینان بیشتر می‌توانید بلیط را حضوری بخرید اما گران‌تر خواهد بود، به علاوه مجبورید در صف طولانی منتظر بمانید، زیرا این تور گردشی تابستان‌ها محبوب‌تر از هر زمان دیگری است. شما می‌توانید بلیط را از وبسایت رسمی‌شان و یا آدرس bigbustours.com بخرید. بلیط‌ها به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شوند و شما باید آن‌ها را چاپ کنید و یا در گوشی‌تان به راننده نشان دهید.

 

بخوانید: بهترین نقاط ترکیه برای تجربه بهترین سفر‌ها

 

 

روش‌های جایگزین بلیط‌های آنلاین Big Bus

  • Istanbul Tourist Pass
  • تور گشت و گذار جاذبه‌های دیدنی Big Bus Hop-on Hop-off (بلیط با راهنمای مجرب)

استفاده از Istanbul Tourist Pass یکی از روش‌های تخفیفی در شهر است، که امکاناتی را برای دارنده کارت به ارمغان می‌آورد. خدمات این کارت شامل بازدید از 35 جاذبه مختلف شهر بدون انتظار در صف می‌شود و این تور گردشی جذاب به صورت رایگان در آن گنجانده شده است.

 

 

چه کسانی باید در این تور شرکت کنند؟

ما این تور را به همه بازدیدکنندگان استانبول توصیه می‌کنیم تا مناظر و مناطق دیدنی این شهر را به روشی بسیار زیبا، کارآمد، راحت و ارزان مشاهده کنند. به جای آن که بنشینید و برنامه بریزید که روزهای سفرتان را چگونه بگذرانید می‌توانید به این تور باارزش ملحق شوید. این تور برای همه مخصوصا افراد زیر انتخابی عالی است.

 

 

هر بلیط به شما امکان دسترسی به دو مسیر مختلف را می‌دهد، بنابراین بسیار انعطاف پذیر است. و همچنین سه نوع بلیط برای انتخاب از بلیط 1 روزه (کلاسیک)، بلیط 2 روزه (حق بیمه) یا بلیط 3 روزه (لوکس) وجود دارد که همه این دو مسیر را به علاوه ورودی موزه مینیاتورک و موزه نیروی دریایی شامل می‌شود.

هنگامی که در تور Big Bus Istanbul شرکت می‌کنید، یک کتاب کوپن با تخفیف‌ها و پیشنهادات بسیار خوبی دریافت می‌کنید، که می‌توانید در بعضی از بهترین جاذبه‌های استانبول از آن‌ها استفاده کنید. همچنین یک روزنامه رایگان دریافت خواهید کرد که به زبان‌های انگلیسی و عربی موجود است.

 

بخوانید: معرفی بهترین غذاهای ترکی

 

مطالب مرتبط