۷ رستوران‌ لوکس محله اسکودار استانبول

با این که آنکارا مرکز سیاسی ترکیه محسوب میشود، اما استانبول قطب اصلی و گردشگری این کشور است که به دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول تقسیم شده و دارای محله‌های متعددی است. اسکودار یکی از محله‌های محبوب و پرجمعیت استانبول است که در قسمت آسیایی و در امتداد بسفر واقع شده است. این محله که از طریق کشتی‌های مسافربری به سمت اروپایی وصل می‌شود، از محلاتی است که باید در تور استانبول از آن بازدید کنید. اما در چنین محله شلوغ، پر رفت و آمد و دیدنی باید در چه رستوران‌هایی غذای عالی خورد؟

 

رستوران Sarnic

سارنیک از آن رستوران‌های درجه یک و شاهانه است که در همان نگاه اول ظاهر شیک و تجملاتی‌اش کاملا شما را سحر خود خواهد کرد. لازم به گفتن نیست که منوی این رستوران گران بوده و در رده گزینه‌های لاکچری قرار دارد. در حالی که معماری داخلی حال و هوای دوره عثمانی را تداعی می‌کند، منوی رستوران از غذاهای اروپایی و ترکی تشکیل شده است. شما می‌توانید برای خوردن ناهار، شام و شام دیر وقت به این رستوران بروید و از منوی غذا و بار آن استفاده کنید. به علاوه در اینجا به عنوان یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های استانبول، امکان دسترسی به اینترنت رایگان را هم به شما خواهد داد.

آدرس: Sogukcesme Sokak | Ayasofya Pansiyonlari Hotel, Istanbul 34122, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول

 

 

کافه و رستوران Rainbow

کافه رستوران رنگین کمان از آن رستوران‌های جذاب و دو طبقه با تراس فضای باز است که با گل‌ و گیاهان سرسبز به کار رفته در فضایش حس خوب آرامش و صمیمیت را به وجودتان تزریق می‌کند. منوی غذاها در اینجا گسترده‌تر بوده و سلیقه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. شما می‌توانید از غذاهای فست فودی، دریایی، مدیترانه‌ای، کافه و ترکی هر چیزی که تمایل داشتید را برای خوردن انتخاب کنید. قیمت‌ها نیز متوسط رو به بالا هستند. اینجا یکی از معروف‌ترین کافه‌های فضای باز در استانبول است، پس به کیفیت غذاها و محیط آن شک نکنید.

آدرس: Cengelkoy Cad. | Uskudar, Istanbul 34680, Turkey

 

 

Metet Kozde Doner

شما هم از عاشقان کباب و غذاهای گوشتی هستید؟ به طور کلی ترکیه یکی از کشورهایی که کباب‌هایشان معروف است به شمار می‌رود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خودتان را به این رستوران برسانید. منوی غذا شامل انواع کباب‌های ترکی، کباب به سیخ کشیده تکه‌ای، دونر و انواع دیگر می‌شود. در کنار کباب می‌توانید سیب زمینی سرخ شده، سالاد، نوشابه و یا دوغ هم سفارش دهید. همراه کباب برای شما نان و سبزیجات کبابی مثل گوجه و فلفل کبابی هم سرو می‌شود. قیمت کباب‌ها نیز متوسط تا متوسط رو به بالا است. نکته برجسته این که کباب‌های اینجا حلال هستند و می‌توانید با خیال راحت میل کنید.

آدرس: Icadiye Cad. Inci Cayirli Sok. No:2 | Kuzguncuk Mah., Istanbul 34674, Turkey

 

بخوانید: رستوران‌های تابستانی با تراس‌های زیبا در استانبول

 

 

رستوران Bridge

این رستوران با نمای فوق‌العاده به شهر و پل بسفر یکی از گران‌ترین رستوران‌های محله اسکودار در استانبول است که می‌توانید در اسکودار به آن بروید. میزهای چوبی و صندلی‌های راحت شیری با پس زمینه دیدنی از بسفر حال و هوای کاملا لوکسی دارد. غذاهای منو ترکی هستند اما خوشبختانه گزینه‌های حلال و گیاهی هم در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید برای تمامی وعده‌ها به این رستوران بروید. فرقی ندارد صبحانه باشد تا شام به هر حال منظره بسفر چه با نور روز چه با با چراغ‌های نارنجی شبانه درخشان و دیدنی است.

آدرس: Nakkastepe Yolu. Baba Nakkas Sok. No: 56 | Baglarbasi, Uskudar, Istanbul, Turkey

 

 

رستوران Ioki

حتی اگر ندانید هم از ظاهر آجری و باغچه‌های پر از گل و گیاه می‌توانید حدس بزنید با رستورانی آسیایی طرف هستید. غذاهای این رستوران شامل گزینه‌های آسیایی، ژاپنی و انواع سوشی‌ها می‌شود. دکوراسیون داخلی نیز آسیایی بوده و میزها به سبک ژاپنی هستند. در کنار فضای سرسبز و دکوراسیون داخلی دلنشین، غذاها نیز دارای ظاهری جذاب و هنری هستند، مخصوصا سوشی‌های رنگی و یک اندازه. شما می‌توانید برای خوردن ناهار و یا شام به این رستوران بروید. قیمت منو متوسط رو به بالا است.

آدرس: Kandilli Mahallesi, Kandilli Cad. No:11/A | Uskudar, Istanbul 34684, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ارزان در استانبول

 

 

Maiden's Tower

برج مایدن از نمادهای اصلی استانبول را همه می‌شناسند. این رستوران جذاب که در وسط آب واقع شده تنها از طریق قایق قابل دسترسی است. نمای لوکس، موقعیت قرارگیری منحصر به فرد و غذاهای فوق‌العاده از این رستوران گزینه‌ای کاملا گران و لاکچری ساخته است. مخصوصا که با تاریک شدن هوا و روشن شن چراغ‌ها این برج سنگی و تاریخی در وسط دریت همچون نگین می‌درخشد. هر زمانی برای غذا خوردن در اینجا فوق‌العاده است اما هنگام غروب آفتاب صفای دیگری دارد.

آدرس: Uskudar, Istanbul, Turkiye, Istanbul, Turkey

 

 

رستوران Rigel

هنوز هیچ کدام از این رستوران‌های لوکس و گران نظر شما را جلب نکرده‌اند؟ به ریگل بروید. این رستوران دقیقا در لبه آب قرار گرفته به طوری که وقتی وارد آن می‌شوید و دور میزی را اشغال می‌کنید، حس خواهید کرد در رستورانی روی آب هستید. منوی غذا شامل گزینه‌های ترکی، مدیترانه‌ای و دریایی می‌شود. شما می‌توانید برای ناهار، شام و غذای آخرشبی به این رستوران بروید و از خوردن غذاها با منظره بسفر لذت ببرید. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم هم، قیمت‌ها در این رستوران کاملا گران هستند.

آدرس: Kuleli Cad. No 55 | No:63, Istanbul 34680, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های اقوام مختلف در استانبول

 

مطالب مرتبط