رستوران‌های رو به بسفر در استانبول: بخش دوم

درخشش بی‌بدیل نور خورشید بر پهنه بسفر در طول روز و در هنگام غروب، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. رفت و آمد کشتی‌های تفریحی و هوایی پاک و دل‌انگیز، شما را به ماندن دعوت می‌کنند و رستوران‌هایی با چشم اندازی شگفت‌انگیز به بسفر، شادی و لذت فراوانی را در سفر با تور استانبول به شما هدیه می‌دهند. در ادامه مقاله قبل، سری خواهیم زد به برخی دیگر از این مکان‌های مفرح. با ما همراه باشید.

 

Reina

رینا در محله اورتاکوی استانبول، با نمای باشکوه بسفر، به میزبانی از میهمانان خود و ارائه غذاهای خوشمزه و فضای بی‌نظیر می پردازد. این رستوران که در نزدیکی اولین پل هوایی قرار دارد، به یک مکان پرطرفدار برای ستاره‌هایی نظیر پاریس هیلتون، اوما تورمن، سلما هایک، پل آلن، گلوریا استفان، کوین کاستنر و لیونل ریچی بدل شده است.

آدرس: Muallim Naci Cad. No:44, Ortaköy, Istanbul

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های غذای هندی در استانبول

 

 

Suada

این مجموعه، تجربه‌ای بسیار متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. در واقع در این مکان که در میان بسفر واقع شده است، می‌توانید دیدی 360 درجه به مناظر اطراف داشته باشید. Suada، دارای یک کلوپ ساحلی است که با دسترسی به ساحل و استخر از میهمانان پذیرایی می‌کند و یک فضای شناور به شمار می‌آید. برای صرف غذا، می‌توانید به یکی از 4 رستوران سودا به نام‌های Suada kebap ، Mezzaluna ، Alan & GS و Arsipel مراجعه کنید. در این رستوران‌ها بهترین شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های درجه یک، لذیذترین سوشی‌های استانبول و نیز جالب توجه‌ترین غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شوند.

آدرس: Galatasaray Adası, Kuruçeşme, Istanbul

 

 

Frankie

این رستوران بی‌نظیر، در بالای هتل sofa واقع شده است و یکی از بهترین تجربه‌های غذاخوری را با ارائه منوی جالبی از غذاهای خلاقانه مدیترانه‌ای و غذاهای محلی در محیطی زیبا و شاد همراه با چشم اندازی به بسفر باشکوه استانبول ارائه می‌دهد. بعلاوه این رستوران شامل یک بار شیک، یک اتاق نشیمن و اجراهای روزانه دی جی و یک سالن جداگانه برای افراد سیگاری است. اگر در سفر به استانبول می‌خواهید شامی را در یکی از زیباترین رستوران‌های استانبول با نمای بسفر نوش جان کنید، اینجا بهترین گزینه ممکن است.

آدرس: Tesvikiye Caddesi 41-41/A K.8 Nisantasi, Istanbul

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سرو غذای دریایی در استانبول

 

 

5th Floor

این رستوران مد روز و شیک که در تکسیم واقع شده است، به دلیل میزبانی از بسیاری از هنرمندان محلی و جهانی شهرت دارد. در این مکان تفریحی هنری که دیدی عالی به اطراف دارد، فهرست مفصلی از غذاهای بین‌المللی را خواهید یافت.  در مکانی با دکوراسیون رمانتیک همراه با موسیقی آرامش‌بخش سرو می‌شوند. اینجا یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های استانبول برای سفرهای دونفره است.

آدرس: Cihangir District, Sıraselviler Street, Soğancı Side Street, No. 3, Taksim, Istanbul

 

 

Le Fumoir

اینجا، یکی از بهترین رستوران‌های فرانسوی در استانبول است که در هتل Georges  در گالاتا واقع شده است. این هتل در واقع یک هتل بوتیک با 20 اتاق شیک، در ساختمانی با شکوه و تاریخی به قدمت یک قرن است که در قلب مرکز فرهنگی استانبول یعنی بی‌اغلو قرار دارد. با وجود طیف گسترده‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها اینجا یکی از بهترین رستوران‌های محله بی‌اغلو است. رستوران Le Fumoir در این هتل، برای ناهار یا شام ایده‌آل بوده و موسیقی جاز آرام در پس زمینه این فضا، بسیار مفرح است. در ضمن تراس این رستوران، منظره‌ای خیره کننده از بسفر و شاخ طلایی استانبول را ارائه می‌دهد.

آدرس: Serdar-ı Ekrem Cd, Beyoğlu, Istanbul

 

 

Tapasuma

این رستوران که در ساحل Çengelköy  استانبول و در جلوی یک ساختمان بازسازی شده قرن نوزدهمی عثمانی واقع شده، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های استانبول به شمار می‌آید. در اینجا، منحصر به فردترین غذاهای مدرن ترکیه و مدیترانه‌ای سرو می‌شوند. این فضای صمیمی که تصویری شاعرانه از غروب آفتاب در بسفر را ارائه می‌دهد، بسیار دنج و راحت است.

آدرس: Kuleli Caddesi No.43 Çengelköy, İstanbul

 

بخوانید: ۱۰ رستوران برتر در میدان تقسیم استانبول

 

 

Fumée

پذیرایی بی‌نظیر ناهار و شام در یک تراس روباز زیبا با منظره‌ای عالی از اطراف و نیز فضای سربسته مدرن در این رستوران به استقبال مهمانان می‌آیند. در اینجا، می‌توانید از انواع غذاهای لذیذ سنتی و فرانسوی لذت ببرید. این رستوران، بهترین مکان برای برگزاری دورهمی‌های رسمی و باشکوه است. بنابراین اگر می‌خواهید سالگرد یا تولدی را جشن بگیرید و یا یکی از مقامات مهمان شماست، می‌توانید روی خدمات ارزنده این رستوران حساب کنید.

 آدرس: Muallim Naci Caddesi No.64/D, Kuruçeşme; T

 

 

Chilai

این مکان زیبا که با میزها و تزئینات چوبی پرشده، درست در ساحل بسفر واقع شده است. طبقه اول یک بار است و طبقه دوم نیز بعنوان رستوران درنظر گرفته شده و در طبقه سوم می‌توانید شاهد گالری هنری باشید که مرتب به روز می‌شود. شما در این رستوران، ضمن استفاده از مناظر اطراف، از موسیقی آرامش‌بخش، صبحانه، وای فای رایگان نیز لذت خواهید برد. در این جا انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، غذاهای خوشمزه ترکی، دریایی و سوشی سرو می‌شوند.

آدرس: Cevdetpaşa Caddesi No. 60, Bebek, Istanbul

 

 

Panoramic

این رستوران که در محله سلطان احمد استانبول واقع شده است، منظره‌ای زیبا از مسجد سلیمیه و بسفر را از بالا ارائه می‌دهد. انتخاب‌های گسترده‌ای از ظروف، از جمله غذاهای مختلف گوشتی و گیاهی و دسرهای متنوع را در این جا خواهید یافت که همه آنها به سبک عثمانی تزئین شده‌اند. نورپردازی در این رستوران بسیار ملایم است و نیز شب هنگام، تصویری جالب از انبوه چراغ‌های شهر خواهید داشت. به طور کلی اینجا یکی از بهترین رستوران‌های منطقه سلطان احمد است که تجربه لذیذی را برای شما به یادگار می‌گذارد.

آدرس: Yerebatan Street, No. 37, Adamar Hotel, Sultanahmet, Istanbul

 

 

هنگامی که آب و هوای خوش در استانبول فرا می‌رسد، نهایت بی‌ذوقی است اگر از جاذبه‌های فضای باز و ساختمان‌هایی که تراسی با ویوی باشکوه به شهر دارند استفاده نکنید. اما از همه مهم‌تر اینکه، صرف نوشیدنی و غذا در رستوران‌هایی با چشم اندازی شگفت‌انگیز به بسفر و تماشای غروب آفتاب و مناظر طبیعی اطراف لذتی وصف‌ناپذیر و آرامشی فراموش نشدنی را در سفر با تور استانبول به ارمغان می‌آورند. 

 

بخوانید: معرفی رستوران‌های سنتی عثمانی در استانبول

 

مطالب مرتبط