بهترین سوشی‌های استانبول را در این رستوران‌ها پیدا کنید

غذاهای ژاپنی همیشه با رنگبندی شاد و جذاب، و همچنین سبک چیدمان و بسته‌بندی خاص مورد توجه علاقه مردم سراسر دنیا قرار دارند. خارجی‌ها به غذاهای ژاپنی به عنوان یک ماجراجویی رنگی نگاه می‌کنند و خودشان را با مزه‌های خاص این غذاها به چالش می‌کشند. مخصوصا سوشی‌ها و نودل‌ها که دنیایی از طعم و مزه را ارائه می‌دهند. خوشبختانه امروزه اصلا لازم نیست برای چشیدن غذاهای ژاپنی راه طولانی سفر کنید. شما می‌توانید در هر جایی رستوران‌های ژاپنی را پیدا کنید و البته بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول کم نیستند. اگر با تور استانبول سفر می‌کنید ما در اینجا بهترین رستوران‌های ژاپنی در استانبول را معرفی می‌کنیم.

 

میابی سوشی

این مکان یکی از معدود مکان‌هایی در استانبول است که مزه واقعی سوشی را در فضایی راحت ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید خودتان را غرق در دنیای سوشی‌ها کنید و هرچه که می‌خواهید را امتحان کنید. رول‌های خوشمزه و مختلف منو شما را کاملا مجاب می‌کنند تا برای فردا هم به این رستوران برگردید. دراگون رول احتمالا یکی از چیزهایی‌ست که باید امتحان کنید. در حالی که قیمت‌ها نیز قابل قبولند می‌توانید تجربه‌ای کاملا شرقی را در یکی از بهترین رستوران‌های استانبول کسب کنید.

آدرس: Akat, Zeytinoğlu Cad./yaren Sok. No:6 D:14-15, 34335 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 352 02 22

 

 

زوما استانبول

اگر در جمعی دوستانه و یا خانوادگی هستید که افراد آن ذائقه‌های متفاوتی دارند بهترین انتخاب در بین رستوران‌های برجسته ژاپنی زوما خواهد بود. چرا؟ چون منوی این رستوران طیف وسیعی از غذاهای ژاپنی شامل ساشیمی، سوشی، غذاهای دریایی و استیک را در بر می‌گیرد که همه را به مطلوب‌شان می‌رساند. لازم به گفتن نیست که جو رستوران عالی و خدمات آن‌ها نیز قابل ستایش است. در حالی که اینجا یکی از گرانترین رستوران‌های استانبول است اما غذاهای خوشمزه، دکوراسیون رستوران، موسیقی جاری در فضا و خدمات عالی قیمت‌ها را قابل قبول می‌کنند.

آدرس: İstinye Mahallesi Bayır Çıkmazı İstinye park No:461, 34460 Sarıyer, Turkey

تلفن: +90 212 236 22 96

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سرو غذای دریایی در استانبول

 

 

سانست گریل و بار

اصلا لازم نیست چیزی راجب غذاها بگوییم آنقدر فضای این رستوران، محل قرارگیری و دکوراسیون آن فوق‌العاده است که هر کسی را در همان ابتدا شیفته خود می‌کند. در اینجا شما منویی از انواع گوشت قرمز و گوشت ماهی را با طعم و مزه‌ای به یادماندنی و منظره چشمگیری از شهر در دسترس خواهید داشت. در واقع می‌توانیم سانست گریل را حتی برای شامی عاشقانه و خاص هم توصیه کنیم. سوشی‌ها و ساشیمی نیز از بخش‌های بسیار محبوب منو هستند. در حالی که از منظره بسفور لذت می‌برید سوشی و کوکتل سفارش دهید و شامی رویایی را تجربه کنید.

آدرس: Kuruçeşme Mahallesi, Yol Sokak, Ulus Parkı No:2, 34345 Beşiktaş, Turkey

تلفن: +90 212 287 03 57

 

 

ایوکی سوشی

اگر از عاشقان رول‌های ژاپنی هستید بهترین رول دراگون شهر را در این رستوان امتحان کنید. به علاوه تورو ساشیمی نیز به عنوان سالم‌ترین غذای منو طرفداران زیادی دارد که شاید بد نباشد شفارش دهید و امتحان کنید. سوشی‌ها و ساشیمی‌ها همیشه از گزینه‌های ثابت و پرطرفدار منوهای ژاپنی هستند اما در اینجا توصیه می‌کنیم در کنار این گزینه‌ها حتما موز سرخ شده شکلاتی را امتحان کنید که مزه منحصر به فرد و خاصی دارد. اما اگر اهل سوپ و نودل هستید سوپ میسو را از دست ندهید.

آدرس: Kültür, No:, Ahmet Adnan Saygun Cd. No:7, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 323 24 14

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های غذای هندی در استانبول

 

 

سوشی‌کو

سوشی‌کو یکی از برندهای رستوران ژاپنی در استانبول است که با دو شعبه خود در سطح شهر یکی از بهترین رستوران‌های محله نیشانتاشی و کادیکوی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران‌ها بهترین سوشی، دراگون رول و ساشیمی را نوش جان کنید. البته در منوی جدیدی که برای رستوران تنظیم کرده‌اند ماهی سالمون هم اضافه شده که می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: Teşvikiye, Mim Kemal Öke Cd. No:21 D:21, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 4447874

آدرس: Suadiye, Bostancı Mahallesi, Bağdat Cd. 466/2, 34744 Kadıköy, Turkey

تلفن: +90 4447874

 

 

ایتسومی

از آنجایی که تمرکز اصلی ما در این مقاله بر روی بهترین سوشی‌هاست پس شک نکنید که سوشی‌های خوشمزه‌ای را در منوی ایتسومی پیدا خواهید کرد. به علاوه فضای رستوران به حد زیادی دنج، گرم و آرام است. نورهای زرد و سرویس میز و صندلی کرم رنگ چوبی فضا را آرامشبخش کرده‌اند. از دیگر غذاهای پرطرفدار منو که گردشگران قبلی توصیه کرده‌اند می‌توانید به دراگون رول و کاریدس تمپورا اشاره کنیم.

آدرس: Levent Mah., İş Kuleleri Kule 2 D:43, 34330 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 264 64 48

 

 

ووگ

ووگ یکی دیگر از رستوران‌های غذای ژاپنی با منظره دیدنی از بسفور است که بهترین سوشی‌ها را ارائه می‌دهد. شما در این رستوران می‌توانید با پس زمینه زیبای غروب خورشید از منوی کلاسیک سوشی غذای محبوب‌تان را سفارش دهید. در واقع ووگ نه فقط برای غذاها و نوشیدنی‌هایش بلکه برای موقعیت قرارگیریش هم شناخته شده است.

آدرس: Vişnezade, Akaretler Spor Cad. No:92 D:A BLOK, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 227 44 04

 

بخوانید: معرفی ۶ رستوران لاکچری استانبول

 

مطالب مرتبط