بهترین کافه‌های کادیکوی استانبول

مودا، در قسمت آسیایی استانبول و در کادیکوی واقع شده است و یک مقصد محبوب برای سفر افراد محلی و گردشگران به شمار می‌آید. این منطقه سرگرم‌کننده سرشار بازار ماهی، پارک‌های ساحلی، کافه، رستوران و بار است. در ضمن اگر عاشق خرید هستید، قطعا از مودا خوشتان خواهد آمد. اگر با تور استانبول سفر می‌کنید، مطالعه مقاله گشت و گذار در محله مودا بسیار به کارتان خواهد آمد. اما اجازه دهید که حالا با بهترین کافه‌های محله مودا در کادیکوی استانبول آشنا شویم.

 

Yer Café

یکی از جالب‌ترین کافه‌های مودا که از دکوراسیونی هنری برخوردار است، کافه Yer است. این مکان، از صبح برای سرو صبحانه ترکی باز است و ظهر با غذاهای لذیذ در خدمتتان بوده و عصرهنگام نیز می‌توانید در اینجا استراحت کنید و از نوشیدن قهوه باکیفیت ترک لذت ببرید.  

آدرس: 25/A Ferit Tek Sokagi , Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

 

Pappa Café

جای جای این کافه دنج که در یک خانه قدیمی بازسازی شده واقع شده است، با تزئینات جالب توجه و اشیای عتیقه پر شده است. همچنین میز و صندلی‌هایی نیز در بیرون کافه چیده شده‌اند تا در هوای مطبوع بهار و تابستان، بتوانید از خوراکی‌های خوشمزه و تازه این کافه در فضای باز لذت ببرید.  

آدرس: 18/A Ruşen Ağa Sokak, Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

بخوانید: جدیدترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول

 

 

Dün

این کافه رستوران، یکی از شعبات کافه Yer بوده و به همان اندازه دنج و دلپذیر است و یکی از بهترین کافه‌های استانبول به شمار می‌رود، اما بیشتر روی سرو غذاها تمرکز می‌کند. غذاها در اینجا، متنوع و خوشمزه بوده و از تازه‌ترین مواد طبیعی تهیه شده‌اند. این کافه، در تمام ساعات روز عالی است. به خصوص اگر به گربه‌های خیابانی علاقمندید، می‌توانید ساعت‌ها در فضای درنظر گرفته شده بیرون کافه بنشینید و با آنها که روی صندلی‌های لم داده‌اند، سرگرم شوید.  

آدرس: 42/6 Lütfü Bey Sokak, Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

 

Juliet Rooms & Kitchen

این میزبان کوچک و دوست داشتنی، به تازگی به مودا اضافه شده و از دکوراسیونی مدرن و هنری برخوردار است. شما در یکی از روزهای تابستانی، می‌توانید ساعت‌ها در این کافه وقت بگذرانید و به استراحت و دورهمی با عزیزانتان بپردازید و در عین حال از ساندویچ‌های تازه، پاستا و کیک‌های مطبوع آن لذت ببرید. 

آدرس: No:31 Şifa Sk. , Caferağa Mahallesi, Kadıköy, Istanbul , 34710, Turkey

 

بخوانید: یک اسپرسو خوشمزه در کافه‌های استانبول

 

 

Naan Bakeshop

این جا، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید نان تازه و شیرینی است. در حالی که بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند در قسمت ورودی بنشینند، اما توصیه می‌کنیم به قسمت انتهایی کافه نیز سربزنید. آنجا یک فضای دنج و رویایی درنظر گرفته شده تا بتوانید با خوردن ساندویچ‌ها و دسرهای بی‌نظیرش لحظات مفرحی را تجربه کنید. گفتنی است که این کافه و نانوایی، یکی از بهترین جاها برای صرف صبحانه در استانبول است. منوی صبحانه، شامل صبحانه ترکی دو نفره بوده و نیز صبحانه آمریکایی و نهار نیز سرو می‌کند.  

آدرس: No:113 Moda Caddesi, Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

 

180 Coffee Bakery

اگر به دنبال دسرهای سبک آمریکایی هستید، درست آمده‌اید. این کافه جایی است که شما را با کلوچه‌های عالی، شیرینی‌های تازه و کیک پنیر و قهوه غافلگیر می‌کند. همچنین صبحانه‌های این کافه بسیار قابل توجه و لذیذ هستند. 

آدرس: 36/A Doktor Esat Işık Caddesi, Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

بخوانید: ۷ کافه باغ جذاب و خوشمزه در استانبول

 

 

NUN

این جا شامل یک کافی شاپ و نیز فروشگاهی قابل توجه از انواع لباس‌ها و لوازم جانبی از برندهای معتبر است. این کافه همچنین، میزبان رویدادی ماهانه است که می‌توانید در آن شرکت کنید و وسایل قدیمی و عتیقه خود را به معرض نمایش و فروش بگذارید. 

آدرس: 13 Şinasi Efendi Sokak, Caferağa Mahallesi, Kadıköy Istanbul , 34710, Turkey

 

 

Sayla Manti

این کافه که در سال 1969 که تاسیس شده، بسیار پر رفت و آمد بوده و عمدتا شهرت آن به خاطر راویولی است، که به سبک ترکی طبخ می‌شود. این غذا در واقع پاستایی است که با گوشت باکیفیت پر شده و روی آن ماست ریخته می‌شود. شما می‌توانید یک بشقاب بزرگ از آن را سفارش دهید.  

آدرس: Caferağa Mahallesi, Nailbey Sk. No:32, 34710 Kadıköy, İstanbul

 

بخوانید: راهنمای گردش در محله تقسیم؛ استانبول

 

 

Moda Çay Bahçesi

باغ چای مودا، از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کادیکوی به شمار می‌آید. اینجا از منظره‌ای بی‌بدیل، چای و قهوه با کیفیت و وعده‌های غذایی سبک برخوردار خواهید شد. این مکان ساده که مشرف به دریای مرمره است، با میز و صندلی‌های پلاستیکی در میان درختان بزرگ سرسبز واقع شده است و بسیار آرامش بخش است. اگر به این‌گونه محیط‌های فضای باز علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله معتبرترین باغ چای‌ها در استانبول را مطالعه فرمایید.

 

 

قطعا جالب‌ترین محله از سمت آسیایی استانبول، موداست که با بوتیک‌های پرطرفدار و مد روز و کافه رستوران‌های در حال افزایشش به استقبال شما می‌آید. در این مقاله، به معرفی بهترین کافه‌های محله مودا در کادیکوی پرداختیم. اگر با تور استانبول سفر کردید و مشتاق تست کردن خوراکی‌های خوشمزه این کافه‌ها هستید، می‌توانید با مترو یا متروبوس خود را به کادیکوی برسانید. هر چند که امکان سفر با کشتی نیز وجود دارد که عمدتا از امینونو، کاراکوی و بشیکتاش به این محدوده سفر می‌کنند.  

 

مطالب مرتبط