بهترین رستوران‌های حلال در استانبول

ترکیه کشوری مسلمان نیست، اما مسلمانان درصد بالایی از جمعیت آن را تشکیل می‌دهند، به طوری که عید فطر یکی از مهم‌ترین اعیاد کشور بوده و تعطیل رسمی است. برای مسلمانان به خصوص ما ایرانی‌ها اصلا سفر به این چالش آفرین نیست، زیرا در کنار صدها کافه و رستورانی که در سطح شهر گسترده شده تعداد زیادی از آن‌ها غذاهای حلال سرو می‌کنند. بنابراین در تور استانبول شما می‌توانید بین طیف ناتمامی از غذاهای رنگی و لذیذ ترکی و بین‌المللی غرق شوید.

 

Sekerci Cafer Erol Kadıköy

این کافه جذاب همانطور که از نامش پیداست در محله کادیکوی استانبول واقع شده و از نقاط برجسته شهر برای خوردن غذاهای خوشمزه حلال است. در اینجا می‌توانید از بهترین دسرهای ترکیه در استانبول، نوشیدنی‌ها و غذاهای منوی کافه چیزی سفارش دهید و از خوردنش لذت ببرید. فضای چوبی کافه تمی گرم و صمیمی دارد، که از همان ابتدا نظر شما را جلب خواهد کرد. به طور کلی چند مدل سرویس در اینجا وجود دارد که می‌توانید بسته به شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. در کافه غذا و نوشیدنی بخورید، میز رزور کنید و یا به صورت بیرون‌بر سفارش دهید. قیمت منو در اینجا متوسط رو به بالا است.

آدرس: Istanbul Kadikoy Yasa Cad. No:19 Kadıköy, Istanbul 34710 Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول

 

 

Bitlisli

اگر عاشق کباب و غذاهای خاورمیانه‌ای هستید، و می‌خواهید بدانید بهترین کباب‌های استانبول را در کدام رستوران‌ها بخورید؟ این رستوران مکان مناسب برای شما خواهد بود. در اینجا انواع غذاهای کبابی، کباب گوشت و غذاهای خاورمیانه‌ای سرو می‌شود. برخی از گزینه‌های میکس به شدت وسوسه‌انگیز و دل‌خواه هستند. شما در اینجا می‌توانید برای وعده‌های برانچ، ناهار و شام از غذاهای بسیار خوشمزه‌ای نوش جان کنید. رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است که می‌توانید به میل و شرایط آب و هوا هر کجا دوست داشتید بنشینید به علاوه خدمات بیرون‌بر هم ارائه می‌شود. قیمت‌های این رستوران مخصوصا به حسب گوشتی بودن متوسط رو به بالا هستند.

آدرس: Hocapasa Mah. Hocapasa Camii Sok. No:2/B Sirkeci-Fatih, Istanbul Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های اقوام مختلف در استانبول

 

 

Sirin Kofte

بعد از دو رستوران تقریبا گران‌قیمت نوبت به یکی از بهترین رستوران‌های ارزان در استانبول می‌رسد. در اینجا گزینه‌های انتخابی متنوع و گسترده است. یعنی شما می‌توانید از بین غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای، باربیکیو، ترکی و خاورمیانه‌ای هر چیزی که دوست داشتید سفارش دهید. به علاوه گزینه‌های گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن باعث می‌شود تا بین هر سلیقه و سبکی محبوبیت پیدا کنید. این تنوع را در کنار قیمت‌های ارزان بگذارید، کجا بهتر از این رستوران؟

آدرس: Muradiye Cad. Vezir Cikmazi Sok. No:5 Fatih Sirkeci, Istanbul Turkey

 

 

Ziya Sark Sofrasi

فضای این رستوران جدید و مدرن بوده و تمیزی از در و دیوارهایش پیداست. اگر به دنبال جایی مطمئن و باکیفیت معتبر برای خوردن غذاهای گوشتی، کباب و غذاهای خاورمیانه‌ای می‌گردید این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گفتن ندارد، حتما حدس می‌زنید که قیمت منو نیز متوسط رو به بالا است. البته با توجه به کیفیت غذا و سطح رستوران و خدمات آن‌ها، هزینه‌ای که می‌پردازید ارزشش را دارد. برای گیاه‌خواران هم گزینه‌هایی برای سفارش دادن وجود دارد.

آدرس: Hocapasa Mah. Hocapasa Camii Sok. No: 15/A Fatih-Sirkeci, Istanbul 34110 Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های خیابان استقلال؛ استانبول

 

 

Beso Restaurant Bistro

بیستروها در بیشتر مواقع محبوب و دوست داشتنی هستند، که این رستوران هم از قائده مستثنی نیست. محیط و طراحی دکوراسیون بسو فوق‌العاده است. جو به شدت شاداب و رنگی است که اگر حتی گرسنه‌ترین فرد رستوران هم باشید، این شادابی به شما منتقل خواهد شد. در اینجا کباب‌های بسیار خوشمزه و استیک‌های عالی و باکیفیت سرو می‌شود، که اساس اصلی شهرت آن هستند. منوی غذا به شدت گسترده است به طوری که از غذاهای دریایی، فرانسوی، ایتالیایی، کباب، پیتزا، غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، ترکی، سوپ و سالاد هر چیزی که بخواهید محیا است. به علاوه غذاهای گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هم در دسترس هستند. رستوران دارای دو محیط داخلی و فضای باز است. قیمت‌ها نیز در رنج متوسط رو به بالا هستند. اما با توجه به تمام توضیحات هزینه‌ای که می‌پردازید ارزشش را دارد.

آدرس: Alemdar Mahallesi, Catal Cesme Sokak No: 5 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34410 Turkey

 

 

Cafe Rumist

رومیست در قالب کافه فعالیت می‌کند، اما همه چیز برای خوردن دارد. از سوپ و پیتزا گرفته تا جوجه کباب طیفی از غذاها در دسترس قرار دارد. اول از منوی غذا چیزی سفارش دهید و بعد برای دسر قهوه ترک و یا شیرینی‌های لذیذ را امتحان کنید. منوی غذا شامل گزینه‌ها اروپایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و خاورمیانه‌ای می‌شود. غذاهای گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن هم در کنار تمام غذاهای دیگر سرو می‌شوند. قیمت‌ها نیز با توجه به غذاهای باکیفیت مناسب هستند. به طور کلی اینجا یکی از بهترین کافه رستوران‌های استانبول میان گردشگران و مردم محلی است.

آدرس: Sultan Ahmet Mahallesi, Akbiyik Cad. No: 5 Fatih, Istanbul Turkey

 

مطالب مرتبط