بهترین مقاصد ارزان بهاری در سال 2020

در حالی که تمامی اقدامات دنیا به سمت سیاست‌های محافظه‌کارانه و پیشگیرانه رفته اما هنوز هم بهار زیبایی ذاتی‌اش را نمایان می‌کند. هنوز مقاصد زیبایی وجود دارد که می‌توان به آن‌ها سفر کرد و در آن‌ها کاوش کرد. به علاوه طبیعت زیبا و جدید تمام انرژی شما را برمی‌گرداند اما مجبور نیستید رفتن به نزدیک‌ترین سواحل را انتخاب کنید. مکان‌های متنوع و جذابی وجود دارد که می‌توانید بروید. کافی‌ست با برنامه‌ریزی خوب یک ماجراجویی بزرگ و اقتصادی را ترتیب دهید.

 

مغرب، مراکش

بهار بهترین زمان برای سفر به مغرب است. به راحتی می‌توانید در مراکش پایتخت آن اقامتگاه مقرون به صرفه پیدا کرده و به سفرهای روزانه به اطراف شهر بروید. با این که غذاهای خیابانی در این شهر فوق‌العاده هستند، اما بیشتر گردشگران تمایل دارند در رستوران‌های دنج، خلوت کنند. البته ماه رمضان در راه است و رستوران‌های مراکش به عنوان شهری مسلمان در طول روز در بیشتر موارد تعطیل هستند. این شهر هم جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی جذابی دارد و هم نقاط طبیعی در حومه که می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید.

 

بخوانید: با زیباترین پل‌های دنیا آشنا شوید

 

 

آلاسکا

آیا تا به حال به بازدید از آلاسکا فکر کرده‌اید؟ آلاسکا یکی از بهترین مقاصد بهاری برای سفر است. سفر به این منطقه با کشتی‌های بزرگ مسافربری انجام می‌شود و 100 دلار برای هر روز هزینه در بردارد. اما به یاد داشته باشید این هزینه‌ها شامل خوراک و اقامت است، بنابراین تمام هزینه شما همین‌قدر بوده و دیگر هزینه اضافی نخواهید داشت. اواخر ماه می همیشه قیمت‌ها در این منطقه پایین می‌آید که شرایط را برای سفری متفاوت هموار می‌کند.

 

 

پرتوریکه، سن خوآن

سن خوآن، پایتخت پرتوریکه به عنوان مقصدی بهاری در دنیا شناخته شده است. بهار زمانی مناسب برای سفر به این شهر شگفت‌انگیز است، زیرا از باران‌های گرمسیری تابستانی و شلوغی زمستان در امان خواهید بود. از اواسط ماه آوریل زمان مناسب سفر شما به این شهر آغاز می‌شود. سن خوآن یکی از زیباترین سواحل در جهان را دارد. در اینجا غذاها واقعا ارزان هستند به طوری که اکثر گردشگران بعد از رسیدن به این شهر ساحلی تمایل دارند بیشتر بمانند. اگر می‌توانید برنامه کاری‌تان را تنظیم کنید و بیشتر بمانید حتما این کار را انجام دهید. وقتی در این شهر اقامت دارید، حس می‌کنید زمان با سرعت متفاوتی در جریان است، همه چیز در نهایت آرامش و زیبایی وجود دارد.

 

بخوانید: زیباترین شهرهای آسیا از نگاه سی‌ان‌ان

 

 

ترکیه

گوگل را باز کرده و کاپادوکیا را سرچ کنید. با دیدن عکس‌هایی از بالن‌های هوای گرم در افق آسمان چه احساسی پیدا می‌کنید؟ بهار فرصت خوبی است تا برنامه ریزی کنید در یکی از بهترین هتل غارها در کاپادوکیا اقامت متفاوتی را تجربه کنید. اما این تنها شهر زیبا و دیدنی ترکیه نیست، استانبول خود به تنهایی داستانی ماجراجویی و کاملا منحصر به فرد دارد. این شهر که بین دو قاره واقع شده با تلفیقی از فرهنگ شرق و غرب تجارت بی‌تکراری در اختیار بازدیدکنندگان خود می‌گذارد. در سفر با تور استانبول شاهد این هستید که غذاهای رستورانی گران نیستند اما آنقدر غذاهای متنوع خیابانی استانبول وجود دارد که دیگر به فکر رفتن به رستوران نمی‌افتید. به علاوه ترکیه دارای سواحل زیبایی است که از بهار آماده پذیرایی از گردشگران می‌شوند.

 

 

هاوایی

آیا می‌توانید هاوایی را خالی از جمعیت تصور کنید؟ این همان تعطیلات بهاری است که می‌توانید در هاوایی تجربه کنید. بهار در هاوایی فوق‌العاده زیبا و جذاب و در عین حال مقرون به صرفه هم هست. در مقایسه با اوج فصل گردشگری شما در اینجا می‌توانید فعالیت‌های لوکسی را با قیمت‌های پایین‌تر انجام دهید، غواصی یاد بگیرید و در اقامتگاهی قیمت مناسب و باکیفیت بمانید.

 

بخوانید: با زیباترین کلیساهای اروپا آشنا شوید

 

 

تایلند

تور تایلند در تمام طول سال مقرون به صرفه و عالی برای سفر است. به علاوه کوه سامویی و پوکت با آن اقامتگاه‌های رویایی تنها نقاط دیدنی تایلند نیستند، سراسر این کشور گرمسیری و بهشتی با جاهای دیدنی و زیبا پر شده است. حتی کوله‌گردها نیز نگاه ویژه‌ای به این کشور بی‌همتا دارند و هاستل‌های کوله‌گردی در تایلند برای آنها از بهترین اقامتگاه‌های دنیا به شمار می‌رود. با این که در پوکت می‌توان فعالیت‌های ارزانی پیدا کرد اما اگر می‌خواهید سفری کاملا مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است به کوه چانگ و کوه فایام بروید.

 

 

مجارستان، بوداپست

همانطور که در مقاله زیباترین شهرهای اروپا اشاره کردیم، این شهر یکی از زیباترین نقاط اروپا است که حتما باید برای یک بار هم که شده به آن سفر کنید. در مقایسه بهتر است پاریس را خط بزنید، زیرا گران و شلوغ است. اما بوداپست با زیبایی فراوان ارزان‌تر بوده و مملو از موزه‌ها و معماری مسحور کننده است. به علاوه زندگی شبانه جذاب و عاشقانه‌ای در آن جریان دارد. می‌توانید زیر نور چراغ‌های نارنجی قدم بزنید و از هوای بهاری نهایت لذت را ببرید، به کافه‌ای دنج بروید و نوشیدنی سفارش دهید و یا همراه با گروه دوستان شاد، به یکی از کافه‌های موسیقی بروید و شادی کنید.

 

بخوانید: معرفی زیباترین دریاچه‌های رنگی دنیا

 

مطالب مرتبط