هاستل‌های کوله‌گردی در تایلند: بخش اول

تایلند یکی از مقاصد برتر سفر برای کوله‌گردان در جهان است. این کشور به غذاهای شگفت‌انگیز، سواحل و مناظر زیبا و مردمان مهربانش شهرت دارد. اما بی‌شک یکی از مهمترین دغدغه‌های گردشگران، محل اقامت در مدت سفر است. واقعیت این است که تایلند از این نظر نیز بسیار غنی بوده و گزینه‌های اقامتی خارق‌العاده‌ای را به مسافران هدیه می‌دهد.

اگر از جمله مسافرانی هستید که در سفر با تور تایلند به دنبال اقامت‌گاهی ارزان برای کاهش هزینه‌های سفرتان هستید، آشنایی و گشت و گذار در بهترین هاستل‌های کوله گردی در تایلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

Koon Cha Learn Backpackers

اینجا، یک خوابگاه مرسوم  و مد روز است، که در محله‌ای در چیانگ رای واقع شده است. این هاستل، ضمن برخورداری از دکوراسیونی بسیار زیبا، شامل دو اتاق خواب مختلط و فضای زیادی برای دورهمی است. اگر به تنهایی سفر می‌کنید، این مکان جای بسیار خوبی برای یافتن دوستان جدید است.

آدرس: 75/1 Pao Khun Road, Chang Wat Chiang Rai, 57000, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های بانکوک تایلند

 

 

The Like View

این مهمانخانه، یک گزینه عالی مقرون به صرفه برای اقامت در Mae Hong Son تایلند است. این اقامت‌‌گاه چشم‌اندازهایی خیره‌کننده به دریاچه و اتاق‌هایی ساده با حمام اختصاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید ساعت‌ها در بالکن اتاقتان به تماشای طبیعت بی‌نظیر اطراف بنشینید و از هوای دلپذیر تایلند و نوشیدن فنجانی قهوه لذت ببرید. در ضمن این مهمانخانه، دارای وای فای رایگان و ترنسفر فرودگاهی بوده و سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

آدرس: 9 Udom Chao Ni-Thet Road, jongkham, Chang Wat Mae Hong Son, 58000, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های چیانگ مای تایلند

 

 

Bunk Boutique

این هاستل، یک سبک زندگی راحت و خودمانی را به مهمانانش هدیه می‌دهد. این اقامت‌گاه، نزدیک به رستوران‌های معروف چیانگ‌مای و جاذبه‌های دیدنی، درست در خارج از شهر قدیمی واقع شده است. در ضمن این مکان، وای فای رایگان، فضای بیزینسی و ترنسفر فرودگاهی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، اما سیگار کشیدن در آن اکیدا ممنوع است. جالب است بدانید که شهر چیانگ مای، دارای اقامتگاه‌های جالب توجه بسیاری است. بنابراین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، سری به مقاله بهترین مهمانخانه‌های چیانگ‌مای بزنید.

آدرس: 8,7 Ratchaphuek Alley, Tambon Chang Phueak, Chang Wat Chiang Mai, 50300, Thailand

 

 

Pong Phen

این مکان، در ساحل رویایی رودخانه کاوای در کانچانابوری تایلند واقع شده و دارای اتاق‌هایی راحت و استخری بزرگ و زیبا است. اینجا، مکان مناسبی برای دورهمی و برقراری ارتباط با مسافران دیگر است. Pong Phen Guesthouse همچنین، دارای خانه‌های ییلاقی بزرگ‌تر و رنگارنگ تایلندی است که با قیمت کمی بالاتر به یخچال و تلویزیون نیز مجهز شده‌اند. در ضمن وای فای رایگان، رستوران و بار، از دیگر امکانات این اقامت‌گاه است.

آدرس: Kanchanaburi 71000, Thailand

 

 

ETZzz

این هاستل بسیار مقرون به صرفه، تمیز و راحت است. در اینجا اتاق‌های متنوعی از جمله اتاق‌های خوابگاه مختلط، اتاق‌های خوابگاه زنانه و اتاقه‌ای خصوصی وجود دارد. پاسیوی 360 درجه پشت بام آن نیز، مکان مناسبی برای دورهمی با سایر مسافران است. بعلاوه این مهمانخانه دارای پذیرش 24 ساعته، تلویزیون کابلی، اینترنت رایگان، امنیت و البته یک بار است. یادتان باشد که در اینجا مجاز به کشیدن سیگار نیستید. در ضمن نزدیک‌ترین ایستگاه MRT به این مکان، ایستگاه لامپینی است که با هاستل دو دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

آدرس: 5,3 Ngam Duphli Alley, Khwaeng Thung Maha Mek, Khet Sathon, Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

بخوانید: معرفی بهترین بوتیک هتل‌های بانکوک

 

 

NapPark Hostel @ Khao San

این هاستل دو گزینه از مهم‌ترین گزینه‌ها، یعنی فضای بزرگ و قیمت پایین را داراست. اینجا به تازگی بازسازی شده و دکوراسیون تایلندی را با محیطی مناسب برای گردشگرانی از سراسر دنیا ترکیب می‌کند. مسافران می‌توانند از کتابخانه، مجلات رایگان و بازی‌هایی که در دسترس آنهاست لذت ببرند. پرسنل این اقامت‌گاه  نیز رفتاری دوستانه و بسیار حرفه‌ای دارند. علاوه بر جاده دیدنی Khao San، این محدوده همچنین دارای برخی از بهترین دیدنی‌ها و جاذبه‌های تفریحی مانند معبد Wat Phra Kaw و معبد Wat Pho است که از معابد معروف تایلند هستند.

آدرس: 5 Tani, Khwaeng Talat Yot, Khet Phra Nakhon, Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

 

Stamps Backpackers

این خوابگاه شاد که در چیانگ مای واقع شده است، بهترین مکان برای اقامت در سفرهای گروهی و دوستانه است. در عین حال از کارمندان و فضایی شگفت‌انگیز و تخت خواب‌هایی بسیار راحت برخوردار است. اگر به چیانگ مای سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم که فارغ از دغدغه‌های روزمره و خستگی‌های سفر، برای یک اقامت به یادماندنی و دورهمی‌های لذت‌بخش در این هاستل آماده شوید.

آدرس: 1/11 Chaiyapoom Road Soi 1, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک

 

 

Chill Inn Beach

کافه و هاستل ساحل Chill Inn، یکی از بهترین فرصت‌ها برای اقامتی تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این هاستل، فقط چند قدم از شن و ماسه سفید رنگ ساحل و اقانوس آبی کمرنگ و بی‌نظیر کوه سامویی فاصله دارد. این اقامت‌گاه نیز مانند بسیاری از هاستل‌های دیگر امکانات متنوعی برای مهمانانش دارد، اما از مهم‌ترین آنها می‌توان به کایاکینگ و پدل بوردینگ و نیز سفرهای دریایی شبانه از سوی هاستل به ساحل Chaweng و برگزاری ساحل پارتی اشاره کرد.

 

بخوانید: معرفی گران‌ترین هتل‌های تایلند

 

 

باید گفت که آنچه مسلم است، این است که با وجود اقامت‌گاههای بی‌شمار، به هر کجای تایلند سفر کنید، چه در بانکوک باشید و یا در چیانگ مای و یا از یکی از جزایر بی‌نظیر این کشور بازدید کنید، هیچ‌گاه در یافتن محلی برای ماندن و استراحت کردن در مدت سفر خود سردرگم نخواهید شد. از آنجا که آشنایی با همه این گزینه‌ها در یک مقاله نمی‌گنجد، در ادامه با برخی دیگر از بهترین هاستل‌های کوله گردی در تایلند آشنا خواهیم شد. 

مطالب مرتبط