بهترین هتل‌های چیانگ مای: بخش اول

چیانگ مای به عنوان پایتخت فرهنگی تایلند، مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته و دارای مکان‌های دیدنی و فعالیت‌های بی شماری در فضای باز است. با الهام از سبک لانا، بسیاری از هتل‌ها این معماری جذاب را در خود گنجانیده‌اند و شاهکارهای بی‌نظیری را خلق کرده‌اند. برخی از این هتل‌ها را می توانید در مقاله ۹ هتل لوکس در چیانگ‌مای تایلند بیابید. اما در سفر با تور تایلند و با وجود طیف وسیعی از امکانات اقامتی، انتخاب از میان آنها دشوار خواهد بود. ما در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های چیانگ مای تایلند خواهیم پرداخت تا شما را در انتخابتان یاری کنیم.

 

Amora Thapae

باشکوه، راحت، با خدماتی عالی، مقرون به صرفه و ... اینها بهترین توصیفات برای هتل Amora Thapae هستند. این هتل زیبا که درست در خارج از ضلع شرقی شهر قدیمی چیانگ مای قرار دارد، دارای دکوراسیونی به سبک سنتی لانا است و یکی از بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ‌مای به شمار می‌رود. اتاق‌های لوکس، از عناصر چوبی باکیفیت و نیز بالکن‌هایی جادار و پنجره‌هایی بزرگ برای برخورداری از هوای پاک و نور طبیعی به حد وفور برخوردارند. در اینجا می‌توانید چشم اندازی عالی به مناظر شهر قدیمی و کوهستان‌های دوردست داشته باشید.

آدرس: 22 Chaiyapoom Road, Changmoi, Muang, Si Phum, 50300 Chiang Mai, Thailand

 

 

Anantara

این تفرجگاه خیره‌کننده و آرام که در کنار دریا واقع شده، از فضایی به سبک معاصر تایلندی و استعماری بهره برده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های روشن که از کف‌پوش چوب ساج و پنجره‌های کف به سقف، وان‌های عالی، امکانات تهیه قهوه و چای و مینی بار برخورداند، چشم اندازی به ساحل زیبا و باغ و رودخانه اطراف دارند. از دیگر بخش‌های پرطرفدار این اقامتگاه می‌توان حمام‌های روباز، اتاق ناهارخوری، بوفه صبحانه، استخر و بار روی بام و نزدیکی به غرفه‌های غذای خیابانی تایلندی و کافه‌های متعدد اشاره کرد.

آدرس: 123 Charoen Prathet Road, T.Changklan, A.Muang, Chang Khlan, 50100 Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های بانکوک تایلند

 

 

De Chai the Deco

این مکان لوکس، مد روز، آرام و دنج است و یکی از بوتیک هتل‌های زنجیره‌ای چیانگ مای به شمار می‌آید که از نمای بیرونی آجری و شیشه‌ای برخوردار است. مهمانان در اینجا، با انتخاب از میان 50 اتاق در 5 سطح خدمات مواجه هستند. چیدمان اتاق‌ها نیز بسیار جالب توجه و کمی عجیب است. آینه پشت تختخواب، باعث می‌شود اتاق‌ها جادارتر به نظر برسند. برخی از اتاق‌ها چشم اندازی به خیابان آرام روبرو دارند، اما اکثر آنها رو به استخر L شکل روباز هستند. این هتل، در حدود 5 دقیقه پیاده‌روی با مغازه‌ها و کافه‌های دیوارهای شرقی شهر قدیمی فاصله دارد.

آدرس: 8 Thapae Rd., Soi 5 Changklan Muang, Chang Moi, 50100 Chiang Mai, Thailand

 

 

De Naga

این هتل متوسط، شیک و راحت، به سبک سنتی طراحی شده است. دکوراسیون لانا (چیانگ مای قدیمی) با لابی مملو از مجسمه‌های تایلندی، گلدان‌ها و تزئینات آویز چیدمان شده است. بیشتر اتاق‌ها در بلوک‌های دو طبقه قرار دارند که رو به باغ هستند و در کنار هم واقع شده‌اند. اتاق‌های لوکس و جادار، با رنگ‌های جالب و مبلمان و آباژورهای تزئین شده‌اند. هر چند که از اتاق‌ها چشم‌اندازی به خیابان شلوغ نیز وجود دارد، اما فضا به اندازه کافی ساکت است.

آدرس: 21 Soi 2 Ratchamanka, Moon Muang Rd, Phra Sing, Muang, Si Phum, 50200 Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های چیانگ مای تایلند

 

 

The Dhara Dhevi

این تفرجگاه کامل زیبا با طراحی لانا، زمینی به وسعت 60 هکتار را به خود اختصاص داده که از مزارع برنج، باغ‌ها و و طیف گسترده ‌ی از ویلاهای سنتی چوبی سرشار است. ویلاها، دارای استخرهای خصوصی و عمومی، جکوزی، تفریحات فضای باز، آشپزخانه‌های خصوصی، سقف‌های بلند، پیانو و کمدهای جادار هستند. از دیگر امکانات این مکان باشکوه می‌توان به یک کتابخانه بزرگ، امکانات خرید در فضای باز، آکادمی آشپزی، نمایشگاه‌های هنر و صنایع دستی اشاره کرد.

آدرس: 51/4 Chiang Mai-Sankampaeng Road., Moo 1, T. Tasala, A. Muang, Tha Sala, 50000 Chiang Mai, Thailand

 

 

Dusit D2

این هتل مدرن، درست کنار بازار شبانه چیانگ مای که یکی از بازارهای معروف چیانگ مای است واقع شده و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک به سبک تایلندی معاصر، مینی بارها و امکانات تهیه قهوه و چای است. اتاق‌های اتاق نشیمن و اتاق‌های غذاخوری، امکان دورهمی‌های دوستانه و لذت‌بخشی را فراهم می‌کنند و بعلاوه صبحانه در این جا رایگان است.   

آدرس: 100 Chang Klan Road, Chang Moi, 50100 Chiang Mai, Thailand

 

 

Empress

ظاهرا این هتل، ده‌ها سال پیش برای بازرگانان تایلندی طراحی شده است و به دلیل جذابیت‌های قدیمی سبک خود، در بین مسافران خصوصا گردشگران غربی محبوبیت یافته است. بسیاری از اتاق‌های لوکس، مشرف به استخر بزرگی هستند که توسط درختان گیاهان احاطه شده و برخی دیگر، از منظره مناسبی از کوه یا شهر برخوردار هستند. در ضمن، پیاده‌روی از اینجا به سوی رودخانه پینگ آسان است.

آدرس: 199/42 Chang Klan Rd.,Chiang Mai, Chang Khlan, 50100 Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای

 

 

Rimping Village

با کمی پیاده‌روی از بازار شبانه می‌توانید خود را به این هتل ساده برسانید. این اقامت‌گاه دارای اتاق‌های بزرگ و راحت، مینی بار و امکانات تهیه قهوه و چای  و نیز وان و حمام هستند. در ضمن یک استخر عالی نیز برای شنا در این هتل یافت می‌شود.

آدرس: 13/1 soi 2, Chiangmai-Lamphun Rd, T.Wat Gate, A. Muang, Chang Moi, 50000 Chiang Mai, Thailand

 

 

بزرگ‌ترین شهر تایلند شمالی، تعادل خوبی بین سنت و مدرنیته برقرار کرده و غذاهای خوشمزه تایلندی، اقامتگاه‌های مقرون به صرفه و جاذبه‌های گردشگری قابل توجهی را ارائه می‌دهد. در این مقاله، با هم سری زدیم به بهترین هتل‌های چیانگ مای تایلند و در ادامه نیز برخی دیگر از این امکانات اقامتی بی‌نظیر را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مطالب مرتبط