بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ‌مای

بقایای دیوارهای باستانی چیانگ مای، تا به امروز شهر قدیمی را احاطه کرده است. معابد خیره کننده بی‌شمار، بناهای باستانی، رستوران‌های مجلل و سایر مناظر جالب را در شهر قدیمی خواهید یافت. اگر با تور تایلند به این منطقه سفر کردید، از اقامت در بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ مای غافل نشوید.

 

Green Tiger Vegetarian House

این هتل، کاملاً منعکس‌کننده وجهه چیانگ مای است. این جا یک محیط صمیمی، دوستانه و صلح آمیز دارد. وجود یک استخر کوچک و نیز اتاق‌های تمیز، ساده، دنج و محدود، از ویژگی‌های این هتل است که آنرا سرشار از آرامش کرده‌اند. نقطه عطف این مکان، کافه رستورانی با خوراک‌های گیاهی است که دارای فضای باز نیز هست. شما می‌توانید در هوای پاک،‌ ضمن نوشیدن آب میوه‌های سالم و نوشیدنی‌های خوشمزه تایلندی نظاره‌گر غروب آفتاب باشید.

 

 

 

Tamarind Village

نام این بوتیک هتل از نام درخت باستانی Tamarind که در قلب حیاط قرار دارد، الهام گرفته شده است. در این جا، احساسی کاملا مطبوع و صمیمی خواهید داشت. می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار خسته کننده، از این فضای زیبا و استراحت زیر سایه درخت لذت ببرید. در ضمن اتاق‌های هتل ساده بوده، اما به سبک لانا طراحی شده‌اند. این هتل دارای وای فای رایگان، رستوران، بار، استخر، اسپا و گهواره برای کودکان بوده و سیگار کشیدن در آن مجاز نیست.

 

بخوانید: مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

 

 

Mo Rooms

اگر به دنبال چیزی عجیب و غریب و غیر متعارف هستید، اینجا یکی از عجیب‌ترین هتل‌های آسیا است. هر اتاق، با یک سمبل ماه تولد چینی نامگذاری شده است: از سادگی جسورانه گاو گرفته تا گزینه سرگرم کننده میمون نشانه‌هایی را در اتاق‌ها خواهید یافت. Mo Rooms، فضایی بی‌دردسر و جالب دارد و پرسنلش سرزنده و شاداب هستند. در ضمن باید گفت که اینجا دارای وای فای رایگان، رستوران و استخر است و سیگار کشیدن در آن مجاز نیست.

 

 

Bodhi Serene

واقعیت این است که این جا، یک بوتیک هتل تمام عیار است که به شما امکان می‌دهد تا همزمان با استفاده از امکانات مهیج، به استراحت کامل بپردازید. فضای این مکان آرام بوده و می‌توانید با خانواده یا دوستان در این هتل اقامت کنید. استخر بزرگی که در این هتل وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تا در روزهای گرم در آن خنک شوید. اتاق های هتل جادار و بالکن‌هایشان بسیار جذاب هستند و چشم اندازی بی‌نظیری به اطراف دارند. این هتل از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، رستوران، بار، استخر، ترنسفر فرودگاهی و تسهیلات بیزینسی برخوردار بوده و سیگار کشیدن در آن غیرمجاز است.

 

بخوانید: معرفی تم کافه‌های جذاب چیانگ مای

 

 

The Buri Gallery House

دکوراسیون این بوتیک هتل، طوری به سبک لانا طراحی شده که احساس خواهید کرد صدها سال به گذشته بازگشته‌اید. همانطور که از نام "گالری" پیداست، می‌توانید انتظار دیدن انواع آثار فرهنگی و هنرهای دستی را در گوشه و کنار هتل داشته باشید. میهمانان احساس می‌کنند به جای اقامت در هتل، در یک خانه سنتی تایلندی ساکن شده‌اند و این امر به ایجاد فضایی غیررسمی و فوق العاده دوستانه کمک می‌کند. امکاناتی نظیر وای فای رایگان، رستوران و استخر را شامل می‌شود که البته سیگار کشیدن نیز در اینجا غیرمجاز است.

 

 

De Lanna

بوتیک هتل De Lanna، ترکیبی از زیبایی‌های بصری طراحی لانا با راحتی و امکانات مدرن را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. آثار هنری سنتی، با افتخار در این مکان به نمایش در آمده‌اند و در عین حال تسهیلات مدرن به طور مناسب در امور روزمره هتل گنجانیده شده‌اند. بالکن‌ها و اتاق‌های بزرگ دارای مبلمان چوبی، حمام‌های تمیز و دوش بسیار پرقدرت هستند. فضای خیره کننده باغ و استخر به همراه آب گرم، پذیرای مهمانان هتل است.

 

بخوانید: هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای

 

 

Villa Duang Champa

این هتل تنها 10 اتاق دارد، اما از لحاظ آرامش و صمیمیت گوی سبقت را از رقبایش ربوده است. برای رزرو اتاق باید مدتها در صف انتظار بمانید، اما ارزشش را دارد. اتاق‌های واقعا جذاب هستند و با مبلمانی مجلل و در عین حال راحت پرشده‌اند و از نورپردازی جالبی برخوردارند. می‌توانید از این اتاق‌ها، چشم اندازی به مناظر خیره کننده اطراف و کوه‌ها داشته باشید. در ضمن قیمت اقامت در این هتل، با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار منطقی است.

 

 

U Hotel

این بوتیک هتل با برخورداری از زیبایی‌های اصیل و منحصر به فرد همراه با خدمات عالی و قیمت مناسب‌، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد که به سختی در تایلند مدرن شده قابل یافتن است. توجه به جزئیات استثنایی و نیز رستورانی که غذاهای عالی را سرو می‌کند، از نقاط عطف این مکان لوکس به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم که حتما سوپ‌های تایلندی اینجا را امتحان کنید.

 

بخوانید: تجربه گردشی جذاب در چیانگ مای

 

 

Chompor Lanna Hotel

این بوتیک هتل با موفقیت، یک اقامت زیبا را در منظره طبیعی شمالی تایلند محقق کرده است و در یکی از بهترین نقاط چیانگ‌مای واقع شده است. در این مکان، دریاچه‌ای خیره کننده وجود دارد که می‌توانید در کنارش چای بنوشید و استراحت کنید. در ضمن این هتل، به ارائه غذاهای بی‌‌نظیرش مفتخر است. اتاق‌ها بسیار ساده، راحت و تمیز هستند و تجربه‌ای آرامش‌بخش را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

 

 

برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی شهرهای بزرگ به سوی شهر شمالی چیانگ مای فرار کنند و به گوشه‌ای آرام و دنج پناه ببرند، هیچ چیز مهم‌تر از اقامت در یکی از بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ مای تایلند نیست. همانطور که اشاره شد، بسیاری از این هتل‌ها ضمن ایجاد محیطی دوستانه و صمیمی، از امکاناتی مدرن و دکوراسیونی خلاقانه برخوردارند و سفر شما را با تور تایلند سرشار از خاطره و شادابی می‌سازند. اما اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های اقامت در این شهر هستید، توصیه می‌کنیم که حتما مقاله هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای را نیز مطالعه کنید.

 

بخوانید: تفریحات جذاب همراه بچه‌ها در چیانگ مای

 

مطالب مرتبط