۹ هتل لوکس در چیانگ‌مای تایلند

هتل‌های برتر چیانگ مای، همگی دارای حال و هوایی کاریزماتیک هستند که لذتی وافر را به همراه خدماتی استثنایی به مهمانان هدیه می‌دهند. اغلب این هتل‌ها، توسط معمارانی حرفه‌ای که برنده جوایز کشوری و بین‌المللی هستند، طراحی شده‌اند و تعریفی دوباره از لوکس بودن را ارائه می‌دهند. به هر حال اگر با تور تایلند به این خطه سفر می‌کنید و به لاکچری بودن سفرتان بسیار اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم که در این مقاله همراه ما باشید تا سری به لوکس‌ترین هتل‌های چیانگ مای بزنیم.

 

137 Pillars House

اگر میخواهید اینبار در سفر تجربه‌ای لوکس و بی عیب و نقصی را تجربه کنید نیازی نیست تا به هتل‌های ارزان در چیانگ مای بروید. هتل Pillas House 137، هتلی جذاب است که در سواحل رودخانه پینگ در چیانگ مای واقع شده است. جالب است بدانید که دکوراسیون و امکانات این هتل، ترکیبی از سنت و مدرنیته را ارائه می‌دهد. این ساختمان، دارای 70 اتاق مربع چشمگیر است که هر اتاق دارای تهویه مطبوع و پنکه سقفی، اتصال به اینترنت بی‌سیم با سرعت بالا، تلویزیون و DVD و یک بار شخصی است.

آدرس: 2 Soi 1 Nawatgate Road, Tambon Watgate, Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50000, Thailand

 

 

North Hill City Resort

این هتل، به اندازه 15 دقیقه رانندگی از Royal Flora Ratchaphruek فاصله دارد. این مکان ضمن ارائه خدمات کامل و بی‌نظیر به مهمانان، امکانات ویژه‌ای نظیر روزنامه‌های مجانی در لابی، خدمات خشکشویی و رزرواسیون 24 ساعته را ارائه می‌دهد. در ضمن، پارکینگ رایگان در محل در دسترس است.

آدرس: 188 Moo 9, Hang Dong Road, T. Baanwan, Hang Dong, Chiang Mai, 50230, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های چیانگ مای تایلند

 

 

Ping Nakara

اگر به هتل‌هایی با معماری متفاوت علاقه‌مند هستید،‌ این هتل بوتیک و اسپای لوکس، دارای چشم‌اندازی به رودخانه و نیز یک معماری استعماری بی‌نظیر است، به نحوی که احساس می‌کنید به گذشته بازگشته‌اید. این هتل 5 ستاره، از 19 اتاق برخوردار است ک هر کدام سبک خاص خود را دارند. کاغذ دیواری، مبلمان و رنگ‌های همسان، کف‌های چوبی، فرش‌های پارسی و سقف‌های بلند از مشخصه‌های اصلی دکوراسیون این ساختمان بی‌نظیر هستند. هر اتاق دارای میز و صندلی در بالکن، مبل راحتی، تلویزیون و کانال‌های بین‌المللی و گزینه‌های متنوعی در مینی بار و یخچال است.

آدرس: 135/9 Charoenprathet Rd, T. Changklan, A. Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50100, Thailand

 

 

Four Seasons

این اقامت‌گاه لوکس، حدود 15 دقیقه رانندگی با دانشگاه Maejo و پارک ملی Doi Suthep-Pui فاصله دارد. امکانات رفاهی این مکان شامل یک مرکز تجاری 24 ساعته، لیموزین و خدمات گردش در شهر، خشکشویی، شاتل فرودگاه رفت و برگشت با هزینه اضافی (به صوورت دسترسی 24 ساعته) و پارکینگ اختصاصی است . بعلاوه، این تفرجگاه دارای 2 اتاق اجتماعات برای رویدادها است.

آدرس: Mae Rim-Samoeng Old Road, Mae Rim, Chiang Mai, 50180, Thailand

 

بخوانید: معرفی بهترین بوتیک هتل‌های بانکوک

 

 

Rachamankha

این هتل که از متفاوت‌ترین هتل‌های دنیا است، روح شما را تازه می‌کند. طراحی معماری و چشم‌انداز بی‌نظیر و نیز انواع عتیقه‌های موجود در راهروها و اتاق‌های خواب، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. هر اتاق، احساس متفاوتی را به مخاطب ارائه می‌دهد. فانوس‌های زینتی، تختخواب ساج، صندلی‌های حصیری و لامپ‌های بزرگ جلا داده شده، از زیبایی‌های شاخص این اتاق‌ها هستند.

آدرس: 6 Rachamankha 9, Phra Singh, Chiang Mai, Chiang Mai, 50200, Thailand

 

 

Akyra Manor

این اقامتگاه لوکس، در Nimman چیانگ مای واقع شده است و حدود 10 دقیقه پیاده‌روی با دانشگاه چیانگ مای و مرکز خرید MAYA Lifestyle فاصله دارد. در کنار انبوه خدمات بی‌نظیر این هتل می‌توان به امکانات ویژه آن نظیر یک مرکز تجاری، روزنامه‌های عالی در لابی و خدمات تمیز کردن و خشکشویی اشاره کرد. در ضمن، پارکینگ اختصاصی نیز در محل موجود است.

آدرس: 22/2 Nimmana Haeminda Road Soi 9, Su Thep, Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50200, Thailand

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک

 

 

Shangri-La

این هتل 5 ستاره کلاسیک، از موقعیت مکانی خارق‌العاده‌ای در چیانگ مای برخوردار است و یکی از بهترین ‌هتل‌های دنیا است. دکوراسیون آن هوشمند و دنج بوده و دارای دیوارهای کرم رنگ و کوسن‌های رنگی، هلویی و آلبالویی هستند. مبلمان چوبی تزئینی، احساس طبیعی به اتاق می‌بخشند و از پنجره‌ها نیز می‌توان به منظره‌ای خیره‌کننده از جنگل از فاصله دور دسترسی داشت. صندلی راحتی، اینترنت پرسرعت، کوسن‌های ابریشمی تایلندی نرم و فضایی آرامش‌بخش در این اتاق‌ها، انتظار شما را می‌کشند.

آدرس: 89/8 Chang Klan Road, Chiang Mai, Chiang Mai, 50100, Thailand

 

 

Le Meridien

این هتل زیبا که بلندتر از اکثر ساختمان‌های دیگر در بخش بازار شبانه چیانگ مای است، در طول روز و شب مثل نگینی جواهرنشان می‌درخشد و خودنمایی می‌کند. اینجا، از شهر قدیمی در حدود 10 دقیقه و از کنار رودخانه حدود 5 دقیقه فاصله دارد و از امکانات و دسترسی عالی برای خرید برخوردار است. یک لابی بزرگ با تعداد زیادی مبل راحتی که به بار Latitude 18 منتهی می‌شود، یک مکان عالی برای برخورداری از قهوه و انواع نوشیدنی‌ها را فراهم می‌کند.

آدرس: 108 Chang Klan Road, Tambol Chang Klan Amphur Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50100, Thailand

 

بخوانید: معرفی گران‌ترین هتل‌های تایلند

 

 

Puripunn Baby Grand

این هتل پنج ستاره، از بهترین طراحی‌های لانا سود می‌برد. این مکان از30 اتاق با دکوراسیونی شیک و خدماتی در سطح استاندارد بین‌المللی برخوردار است. گفتنی است که این هتل مدرن، به طرز زیبایی با رنگ‌های پرقدرت و جسورانه نظیر سوئیت‌های قرمز یاقوتی و اتاق خواب‌های سبز تزئین شده است. اتاق‌ها از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه گسترده با پخش DVD، دسترسی به اینترنت بی‌سیم و حمام بزرگ برخوردارند.

آدرس: 104/1 Charoen Muang Soi 2, T. Wat Gade, A. Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50000, Thailand

 

 

در پایان سفر به لوکس‌ترین هتل‌های چیانگ مای، به یاد داشته باشید که این شهر یکی از معدود شهرهای تایلند است که برندهای هتل‌های جهانی در کنار هتل بوتیک‌های محلی و سنتی واقع شده‌اند که برخی از مهم‌ترین آنها را می‌توانید در مقاله بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ‌مای بیابید.

 

مطالب مرتبط