بهترین هتل غارها در کاپادوکیا: بخش اول

 وقتی با تور استانبول به ترکیه سفر می‌کنید، دغدغه‌هایی برای یافتن اقامتگاه مناسب خواهید داشت. در این صورت، مقاله بهترین هتل‌های لوکس استانبول به کمک شما خواهد آمد. اما خبر خوب این که در سفر به کاپادوکیا، مهم نیست که در کدامیک از هتل‌ها اقامت کنید، زیرا تقریبا تمام هتل‌ها و سوئیت‌ها دارای ظرافت‌های ذاتی و تاریخی هستند و بسیار راحت و زیبا ساخته شده‌اند. در این مقاله به معرفی بهترین هتل غارها در کاپادوکیا ترکیه خواهیم پرداخت.

 

Museum Hotel

این هتل غار با جود لیستی از جوایز و افتخاراتی که در طی سال‌ها کسب کرده است، مکانی است که در خاطره‌ها ماندگار می‌شود. در واقع هتل موزه، یکی از بهترین هتل غارها در کاپادوکیا ترکیه و اولین هتل لوکس در این منطقه به شمار می‌آید.

این هتل با 30 اتاق و سوئیت دیدنی و جذاب که بخشی از آن موزه طبیعی و تاریخی و بخشی دیگر محل تفریحی کاپادوکیا است، فوق العاده منحصر به فرد است. در سال 1998، صاحب هتل، نوسازی گسترده‌ای را انجام داد تا غارها و ساختمان‌های موجود را تبدیل به هتل کند. این مکان دارای چشم‌اندازهای بی‌نظیر از دره و فضای باز اطراف است. یک استخر روباز نیز وجود دارد که در تمام طول سال، حتی در ماه‌های زمستان باز و قابل استفاده است.

 

بخوانید: بهترین بوتیک هتل‌های ترکیه برای اقامتی دوستانه

 

 

سوئیت غارهای Ottoman

دکوراسیون سوئیت غارهای عثمانی که توسط یک خانواده ترک اداره می‌شوند، تحت تاثیر امپراطوری عثمانی است. دیوارهای سنگی، تزئینات و ملیله‌های بافته شده سنتی ترکی، از ویژگی‌های بارز آن است. سیستم گرمایش، وای فای، قهوه و چای نیز در این هتل غار رایگان است. برخی از اتاق‌ها دارای آبگرم، بالکن اختصاصی و شومینه هستند، بنابراین قبل از رزرو با دقت این موارد را بررسی کنید.

اگر چندان اهل ماجراجویی نیستید، می توانید در این هتل صبحانه ترکی را سفارش دهید، در غیر اینصورت به دنبال کافه‌ای عجیب و غریب در این منطقه بگردید که سفری جالب را برایتان رقم می‌زنند.

 

 

هتل غارهای Kayakapi Premium

این هتل غار، در فاصله‌ای کمتر از یک مایل از مرکز شهر اروگوپ واقع شده است و از جمله تاریخی‌ترین، راحت‌ترین و ظریف‌ترین هتل غارها در کاپادوکیا است. انواع وسایل راحتی و مدرن از جمله قهوه‌ساز، تلویزیون با صفحه نمایش فلت، گرمایش در کف در هر اتاق وجود دارد. این عناصر، هتل را برای رفع خستگی مسافرانی که در سراسر روز به گشت و گذار در شهر پرداخته‌اند، سرشار از آسایش می‌نماید. در واقع، تعطیلاتی لوکس را با اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد. استخر اختصاصی در اتاق، از ویژگی‌های بارز این مکان است.

 

بخوانید: ارزان‌ترین غذاخوری‌های استانبول

 

 

هتل غار Yunak Evleri

همانطور که احتمالاً تا اینجا حدس زده‌اید، رقابت سختی بین هتل غارهای کاپادوکیا وجود دارد. با وجود سابقه بسیار طولانی، میهمان‌نوازی و ظرافت‌های عجیب و غریب دکوراسیون، شما حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. با این حال اگر بعد از بررسی جوانب امر تصمیم گرفتید که در این هتل غار اقامت کنید، باید بگوییم که به یکی از تاریخی‌ترین و بهترین هتل‌های کاپادوکیا پای گذاشته‌اید. قدمت این مکان به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد. با اینحال، در طراحی آن مواردی امروزی به چشم می‌خورد و باورکردنی نیست مردم گذشته به چنین نتایجی رسیده باشند.

 

 

سوئیت غارهای Artemis

این هتل بوتیک در شهر گورم، یکی از بهترین نمونه‌ها در کامپادوکیه به شمار می‌آید. این مکان، با عباراتی نظیر "عالی ، هیجان‌انگیز و راحت" توصیف شده و دارای بسیاری از امکانات سایر هتل غارهای منطقه است. باغ آرام و تراس‌هایی که چشم‌انداز بی نظیری از اطراف شهر ارائه می‌دهند، نقطه قوت این سوئیت غار است. تماشای غروب خورشید از باغ پشت بام را نباید از دست داد. کارکنان این هتل، می‌توانند در مورد تورها و سایت‌های محلی، اطلاعاتی به شما بدهند و حتی می‌توانند آنها را برای شما رزرو کنند.

 

بخوانید: نکات مهم برای تاکسی گرفتن در استانبول

 

 

سوئیت غارهای Sultan

اگر همچنان که به دنبال جایی برای اقامت در کاپادوکیا هستید، می‌خواهید عکس‌های رویایی‌تان از این اقامت را در اینستاگرام ثبت کنید، بهترین جا، همین سوئیت غار سلطان است. این مکان در شهر گورم، واقع در بالای تپه‌ای است که چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر در اختیارتان می‌گذارد و شما را به دوران دیگری از تاریخ می‌برد.

بازدیدکنندگان، در مورد اتاق‌های معنوی، کارکنان عالی و عکس‌های خیره‌کننده از تراس پشت بام و خصوصا آسمان پر از بالن، اظهار نظرات مثبتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. یادتان باشد اگر نمی‌خواهید منظره پرواز بالن‌ها را از دست بدهید، باید اول صبح در تراس پشت بام حاضر باشید. صبحانه در این تراس، شهرت جهانی دارد.

 

 

هتل غار Charming

طبق نظرسنجی بعمل آمده، این هتل به دلیل مهمان‌نوازی عالی و موقعیت مکانی مناسب، بسیار مورد توجه مشتریان بوده است. این هتل غار که در گورم واقع شده است، با ارائه خدمات بی عیب و نقص، اثاثیه نفیس و چشم‌انداز شگفت انگیز از محیط طبیعی روستایی و صبحانه درجه یک، معنای خاصی به تجربه سفر شما می‌بخشد. اتاق به اندازه کافی برای انتخاب موجود است و کارکنان هتل در موارد متعدد، از جمله استفاده از تور افسانه‌ای بالن شما را راهنمایی می‌کنند.

 

بخوانید: نکاتی برای خرید ماهی تازه در استانبول

 

 

نظرتان راجع به بهترین هتل غارها در کاپادوکیا ترکیه چه بود؟ به احتمال زیاد چشمتان را گرفته‌اند و شاید در صدد برآیید تا برای تجربه چنین اقامتی، حتما سفری به کاپادوکیا داشته باشید. اما عجله نکنید، کار ما هنوز تمام نشده است! در واقع این بخش از ترکیه، سرشار از هتل غارهای باشکوه و زیباست. در ادامه، به معرفی سایر هتل غارهای برتر این منطقه خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم مثل ما از این امکانات بی‌نظیر به وجد آمده‌اید، همراهمان باشید.

مطالب مرتبط