بهترین روف رستوران‌های استانبول

استانبول شهری همه چیز تمام است. وقتی کسی از شما می‌خواهد استانبول را در یک کلمه توصیف کنید با هیچ چیزی به اندازه "باورنکردنی" نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. شهری با مناظر زیبا و تماشایی، دیدنی‌های فراوان و فرهنگ غذایی غنی. در حالی که بازدید از زیباترین نقاط دیدنی شهر هدف هر گردشگری در تور استانبول است، کاوش در غذاهای خوشمزه نیز چالشی غیرقابل چشم‌پوشی است. شما در این شهر می‌توانید با رفتن به رستوران‌های روبازی که روی سقف قرار دارند تجملگرایی، غذاهای لذیذ، و مناظر تماشایی شهر را با هم داشته باشید.

 

کافه رستوران استانبول 360

این رستوران روباز با کافه‌ای شبانه در ساختمانی قرن نوزدهمی واقع شده که به ردیف سفارتخانه‌ها در خیابان استقلال در محله بی‌اغلو نمایی دیدنی دارد. در این رستوران می‌توانید از خوردن بهترین غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی لذت ببرید، از انواع مزه‌های ترکی نوش جان کنید و نوشیدنی‌های منحصر به فردی سفارش دهید. اغلب منوهای اصلی غذا از دستورالعمل‌های اصیلی آمده‌اند که با دستورهای بین‌المللی ترکیب و نوآوری شده‌اند. به علاوه در اینجا منوی دسر هم گسترده و به شدت وسوسه‌انگیز است.

آدرس: Istiklal Street Misirr Apt. No: 163/8, Beyoglu, Istanbul

 

بخوانید: ۸ مکان عالی برای لذت بردن از قهوه‌ی ترک در استانبول

 

 

کافه رستوران اسپاگو

اسپاگو در محله نیشانتاشی و در نزدیکی تقسیم واقع شده است و یکی از بهترین رستوران های محله نیشانتاشی در استانبول است. اینجا مکانی است که می‌توانید از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و لذیذ سرآشپز برجسته Wolfgang Puck نوش جان کنید. این رستوران و سالن پشت بام آن با طراحی و فضای بی‌نظیر و معاصر منحصر به فرد خود، نمایی عالی از پارک ماکا و بسفر را به نمایش می‌گذارد. این رستوران تراسی چهار فصل ارائه می‌دهد که می‌توانید روی آن بنشینید و از جو محیط، موسیقی، نمای شهر و نوشیدنی‌های فوق‌العاده لذت ببرید. البته برای افرادی که در سفری اقتصادی و ارزان به استانبول هستند انتخابی گران‌قیمت خواهد بود.

آدرس: The St. Regis Istanbul, Mim Kemal Öke Cad. No: 35, Nisantası

 

 

آنتون پران تراس

این تراس زیبا که رو به بسفر نمای جذابی دارد در The Galata Istanbul Hotel MGallery By Sofitel و در گالاتا واقع شده است. در اینجا می‌توانید از انواع کوکتل‌های خوشمزه، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های دوست داشتنی با نمای دل‌انگیز شاخ طلایی و شبه جزیره تاریخی لذت ببرید. اگر به دنبال جایی آرامشبخش هستید تا عصری ملس و دل‌انگیز را در کنار همراهان خود سپری کنید، آنتوان پراس می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آدرس: Arap Camii Mahallesi Bankalar Caddesi No:21, Beyoglu, Istanbul

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های خیابان استقلال در استانبول

 

 

رستوران 16Roof Swisshotel

رستوران شگفت‌انگیز 16روف در مکانی منحصر به فرد در بشیکتاش در Swissotel، و مشرف به بسفر زیبا واقع شده است. برعکس مورد بالا اگر دوست دارید از مکانی پرجنب و جوش و شاد با اجرای دی‌جی لذت ببرید پس باید موارد قبلی را فراموش کنید و خودتان را به 16روف برسانید. این رستوران منحصر به فرد و زیبا با دکوراسیون چشم‌نوازش بهترین منوها را در اختیار شما قرار می‌دهند. اشاره کنیم که 16 روف از رستوران‌های گران استانبول است که برای مسافران سفرهای مقرون به صرفه مناسب نیست. شما در اینجا یکی از بهترین مناظر استانبول را هنگام نوشیدن قهوه ترکی خواهید داشت.

آدرس: Visnezade Mah. Acisu Sok. No:19, Macka, Besiktas

 

 

رستوران بالکن

بالکن واقع در Asmalimescit، در نزدیکی خیابان استقلال، یکی از منحصر به فردترین رستوران‌ها و کافه‌های پشت بام در استانبول، با نمای عالی از شبه جزیره تاریخی استانبول است. شما در اینجا به منویی متنوع شامل غذاهای بین‌المللی، همراه با تنقلات و پیتزاهای ایتالیایی و همچنین کوکتل‌های عالی دسترسی خواهید داشت. برای اوقاتی به یادماندنی با عزیزان‌تان برای ناهار و یا عصرانه بروید و از غذاهای خوشمزه و موسیقی جاز لذت ببرید. بعد از تاریک شدن هوا و منظره رویایی شهر می‌توانید غذا را با موسیقی دهه 70 و 80 نوش جان کنید.

آدرس: Sehbender sk. No:5 Kat 6, Asmali Mescid, Beyoglu

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ارزان در استانبول

 

 

رستوران بکیارد

این رستوران دوست داشتنی در حیاط خلوت یک پرورشگاه فرانسوی قدیمی بین محله‌های اورتاکوی و اتیلر منطقه بشیکتاش واقع شده است. این رستوران دل‌انگیز با نمای خلیج ببک نوشیدنی‌های گوارا و کوکتل‌های لذیذی را ارائه می‌دهد که عصر شما را پر از طعم‌های خوشایند می‌کنند. آنها انواع غذاهای مبنی بر تخم مرغ و ظروف‌ ترکی را برای صرف صبحانه و ناهار، و مجموعه‌ای از سالادها، پاستا و غذاهای مستقل را برای ناهار و شام در حیاط خلوت سرو می‌کنند. شما می‌توانید  و یا به نوشیدنی‌ها اکتفا کنید انتخاب با شماست. قسمتی از این رستوران با موسیقی زنده و دی‌جی جوی شاد و پرتحرک ارائه می‌دهد. فضای اینجا کاملا سرسبز و خودمانی بوده و حس صمیمیت را القا می‌کند.

آدرس: Bebek Mah. Bebeköy Sk., No:4, Bebek, Istanbul

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های بورسا؛ ترکیه

 

مطالب مرتبط