۸ مکان عالی برای لذت بردن از قهوه‌ی ترک در استانبول

قهوه یکی از بخش‌های مهم فرهنگ مردم ترکیه است که جایگاهی اساسی در زندگی روزمره مردم این شهر دارد. کافه‌های بسیار زیادی در بخش اروپایی شهر وجود دارد که همگی آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند، اما اگر می‌خواهید از طعم خوش قهوه‌ی ترک و همچنین محیطی ایده‌آل لذت ببرید، ۸ پیشنهاد ما برای نوشیدن قهوه در سمت اروپایی استانبول را بخوانید.

 

  1. Cup of Joy

Cup of Joy ابتدا کافه‌ای کوچک در محله‌ی ببک بود، اما آنقدر طرفدار پیدا کرد که به سرعت به جایی شلوغ و جذاب بدل شد و حالا جای جدید، یک کافه‌ی شیک، زیبا و شلوغ است که از جمله بهترین قهوه‌های ترک نه تنها بخش اروپایی، بلکه کل استانبول را سرو می‌کند. اگر به دنبال جایی دنج و فوق‌العاده برای قهوه می‌گردید، حتما آدرس آن را قبل از سفر به استانبول یادداشت کنید.

 

Cup of Joy

 

آدرس: Bahçelievler Mah., Cevdet Paşa Cad., No: 53, Beşiktaş

 

  1. Coffee Department

با اینکه Coffee Department فضایی کلاسیک و دنج دارد، اما این مکان در واقع جایی برای چند سال اخیر است که هدف خود را ارائه بهترین قهوه با کیفیت طعمی عالی قرار داده است. به همین خاطر با آزمون و خطا به قهوه‌هایی رسیده که طرفداران زیادی دارد و البته با منویی از طعم‌ها و مدل‌های مختلف، سلایق مختلف را پوشش می‌دهد.

 

Coffee Department

 

آدرس: Ayvansaray Mah., Kürkçü Çeşmesi Sok., No: 5, Fatih

 

راهنمای گردش و خرید در بازار چینی‌های بانکوک؛ تایلند

  1. MOC

MOC از زمانی که کار خود را شروع کرد، به یکی از ارائه کنندگان قهوه و همچنین فروشندگان موفق پودر قهوه بدل شد و خیلی زود بین مردم محلی و گردشگرانی که به استانبول می‌آمدند معروف شد.
حالا MOC یک کافه‌ی زنجیره‌ای در جاهای مختلف استانبول و شهرهای دیگر ترکیه است که با کافه‌های شیک و نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش، میزبانی عالی برای شما خواهد بود.
در استانبول اما به آدرس زیر در نیسانتاسی بروید تا بتوانید تجربه‌ای عالی از حضور در MOC داشته باشید.

 

MOC

 

آدرس: Tesvikiye Mah., Sakayik Sok., No: 4 / A, Nisantasi

 

  1. Coffee Sapiens

این کافه را باید یکی از بهترین جاها برای ارائه‌ی قهوه‌ی با کیفیت در کاراکوی به حساب آورد که دانه‌های قهوه‌ی خود را از بهترین برندهای جهانی تهیه می‌کند تا طعمی عالی را به روی میزهایش ببرد.
اگر عاشق قهوه‌ی خوشمزه و عالی هستید، مشکلی با قیمت نسبتا گرانش ندارید و در اطراف کاراکوی هستید، فرصت بودن در این کافه‌ی جذاب را از دست ندهید.

 

Coffee Sapiens

 

آدرس: Kemankeş Karamustafa Pasa Mah., Kilic Ali Pasa Mescidi Sok., No: 10 / C, Beyoglu

 

  1. Brew Coffeeworks

یکی از مراکز جالب و جذابی که 4 شعبه در استانبول دارد و با ارائه قهوه‌های بسیار خوب که به صورت طبیعی و ارگانیک کشت شده‌اند، نوشیدنی‌هایی عالی می‌سازد. در کنار قهوه‌های خوشمزه‌ای که Brew Coffeeworks ارائه می‌کند، وجود نوشیدنی‌های مختلف که با قهوه و بدون قهوه ساخته می‌شوند، منوی خوشمزه‌ی صبحانه و دسرهای بسیار عالی‌اش از جمله دیگر دلایل برای محدودیت این مجموعه کافه در استانبول است که ما آدرس شعبه سمت اروپایی استانبولش را در زیر برایتان قید می‌کنیم.

 

Brew Coffeeworks


آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa Mah., Gümrük Sok., No: 26, Beyoğlu

 

  1. Cafe Lumiere

Cafe Lumiere یک باغ زیبا و رنگارنگ است که در Cukurcuma واقع شده و نه فقط با محیط جالبی که دارد، بلکه به واسطه ارائه قهوه و نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه‌ی خود، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کافه نیز منوی صبحانه‌ی بسیار خوبی دارد که با توجه به محیط خوبش، انتخابی مناسب برای این بخش از شهر به حساب می‌آید.

 

Cafe Lumiere

 

آدرس: Kuloğlu Mah., Altıpatlar Sok., No: 7, Cukurcuma

 

  1. Kronotrop

Kronotrop نیز از آن کافه‌هایی است که کار خود را با محلی کوچک در بی‌اغلو آغاز کرد، اما خیلی سریع به یکی از کافه‌های پرطرفدار در بین علاقه‌مندان به قهوه بدل شد. دست اندرکاران Kronotrop سعی دارند بهترین دانه‌های قهوه‌ی ممکن را خریداری کرده و خود برای نوشیدنی‌هایشان آن را آماده کنند و تکنیک‌های جالبی برای برشته کردن و سپس پودر کردن قهوه استفاده می‌کنند.

 

Kronotrop

 

آدرس: Kuloglu Mah., Firuzaga Cami Sok., No: 4, Cihangir

 

مختصری بر مسجد آبی و جذابیت‌های اطرافش

  1. Poets Coffee

و در آخر اگر به دنبال یک جای آرام و لذت‌بخش به همراه نوشیدنی‌های خوشمزه می‌گردید، بهتر است به سراغ این کافه‌ی شاعرانه رفته و از آن لذت ببرید. همه چیز در Poets Coffee به گونه‌ای طراحی شده، تا تجربه‌ای لذت‌بخش و آرام را برای شما به دنبال داشته باشد.

 

Poets Coffee

 

آدرس : Vişnezade Mah., Süleyman Seba Cad., No: 50 / A, Beşiktaş

مطالب مرتبط