بهترین رستوران‌های خیابان استقلال ؛ استانبول

استقلال از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های استانبول است که مردم زیادی را در تور استانبول به سمت خود می‌کشاند. مخصوصا وجود انواع و اقسام فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، غرفه‌های غذا، نوازندگان دوره‌گرد و مواردی از این دست گردشگران را شیفته خود می‌کند.
به علاوه تراموای قدیمی قرمز رنگ به عنوان نقطه عطفی در این خیابان تمامی نظرها را به سمت خود جلب می‌کند.
به عبارتی استقلال با ویژگی‌های متنوعش می‌تواند شما را برای یک روز تمام سرگرم نگه دارد. بنابراین در طی گردش باید به کدام رستوران‌های این خیابان بروید؟


لب دریا

رستوران لب دریا یکی از معتبرترین رستوران‌های استانبول است که بین مردم تمام شهر محبوب و شناخته شده است. غذاهای رستوران بسیار خوشمزه و لذیذ هستند و در سرو آن‌ها زیبایی و ظرافت رعایت می‌شود. به علاوه این رستوران موقعیت منحصر به فردی در مرکزی‌ترین بخش شهر دارد که دسترسی به آن را راحت کرده است.
همه این‌ها به کنار چیزی که به محض ورود توجه شما را به خودش معطوف می‌کند نمای خیره‌کننده بسفور است. رایحه خوش غذا قبل از سرو آن دل و هوش شما را می‌برد. این رستوران شب‌ها حتی منظره زیباتری‌ هم دارد.

 

leb-i-derya-restaurant


• آدرس:57 Kumbaracı Yokuşu, İstanbul, 34425, Turkey
• تلفن:+905413668480


مکان

مکان جایی‌ست که شما دوست دارید بارها و بارها برای رفتن به آن برنامه‌ریزی کنید. دکوراسیون داخلی با آجرهای قرمز سنتی ولی شکیل به نظر می‌رسد. به علاوه با دو فضای سرپوشیده و سرباز شما برای نشستن قدرت انتخاب دارید. از استارترهای سرد و گرم گرفته تا غذاهای اصلی تمامی ظروف در اینجا سخاوتمندانه سرو می‌شوند. غذاهای رستوران بسیار خوشمزه هستند مخصوصا این که با استارترهای لذیذ و محبوبی پیشنهاد می‌شوند که اغلب مردم آن‌ها را دوست دارند.
یکی از موارد موثر در طعم و مزه غذاها استفاده از مواد طبیعی و تازه بازار روز است.

 

مکان


• آدرس:Mustafa Kemal, 3001. Cd. 55/A, 34762 Ataşehir/İstanbul, Turkey
• تلفن:+90 536 216 16 26

۷ پیشنهاد شگفت انگیز برای خنک شدن در استانبول


رستوران لادس

در این رستوران شما طیفی از غذاهای سنتی را در دسترس خواهید داشت که پروسه انتخاب را برایتان سخت می‌کنند. هر زمان که احساس کردید نمی‌توانید برای انتخاب غذا ذهن‌تان را متمرکز کنید کارکنان خوش‌روی رستوران با شادمانی به کمک می‌آیند و با توضیحاتی پایه در مورد غذاها در انتخاب غذا راهنمایی‌تان می‌کنند.
اگر دوست دارید در فضایی نه آنچنانی، اما صمیمی و دوستانه از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید بیش از این برای پیدا کردن جایی بهتر از لادس وقت صرف نکنید. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های رستوران ظرفی به اسم menemen است که برای صبحانه سرو می‌شود و شامل تخم مرغ، پیاز، گوجه فرنگی و فلفل سبز می‌شود.

 

رستوران لادس


• آدرس:12 İstanbul, 34435, Turkey
• تلفن:+902122495208


هالا مانتی

در هالا مانتی شما غذاهایی را نوش جان می‌کنید که به روز پخته می‌شوند و به همین دلیل هم تازه و بسیار خوش طعم هستند. به علاوه غذاهای محلی بسیار محبوبی در منو گنجانده شده بر محبوبیت آن افزوده است. هالا مانتی در فضایی دورتر از شلوغی دیوانه‌وار شهر قرار گرفته و از فضایی با آرامش نسبی برخوردار است بنابراین پیدا کردن صندلی خالی نه تنها به مراتب ساده‌ترست بلکه برای افرادی که دوست دارند تا در محیطی آرام غذا بخورند هم انتخابی خوب است.

 

هالا مانتی


• آدرس:Hala Manti, Kuloğlu Mh., İstiklal Cd. No:137, Turkey,
• تلفن:+90 212 292 7004

بهترین کلاب‌های شبانه در محله کادیکوی؛ استانبول


کوفتچی رامیز

این رستوران ترکیبی از یک سالن غذاخوری خوب و فست فودی وسوسه‌انگیز را با خدماتی قابل ستایش، کیفیتی بالا و طعم و مزه‌ای فراموش نشدنی ارائه می‌دهد. کوفته‌های خوشمزه و معطر در آب گوشت و سرکه سرو می‌شوند. در این رستوران شما باری از سالاد و برخی از گزینه‌های دیگر گوشتی را در دسترس دارید. برای افرادی که گوشت قرمز دوست ندارند گزینه‌های خوشمزه‌ای از مرغ وجود دارد که می‌توانند سفارش دهند.

 

کوفتچی رامیز


• آدرس:215/B İstiklal Caddesi, İstanbul, 34433, Turkey
• تلفن:+902122925812


رستوران Beyoglu Salash Fasıl

این رستوران جایی‌ست که تجارب جذابی بیش از یک وعده غذا ارائه می‌دهد. در واقع نه تنها حین خوردن غذا با سیستم تهویه هوا، هوایی مطلوب دارید بلکه امکان استفاده از وای‌فای هم وجود دارد. بعضی از شب‌ها نیز در رستوران برنامه موسیقی زنده برگزار می‌شود که مهمانان را بیشتر به حال و هوای ترکی نزدیک می‌کند.
به همین دلیل هم هست که غذا خوردن در این رستوران به عنوان یکی از جذاب‌ترین تجارت خیابلن استقلال برشمرده می‌شود. شما می‌توانید پس از ساعت‌ها گردش و خرید و خستگی کمی در این رستوران استراحت کرده و غذاهایی خوشمزه بخورید.

 

رستوران Beyoglu Salash Fasıl


• آدرس:120/7 İstiklal Caddesi, İstanbul, 34430, Turkey
• تلفن:+902122450702

مطالب مرتبط