جذاب‌ترین نقاط آسیا برای افراد درونگرا

بین برنامه‌های کاری فشرده و زندگی پرمشغله، خستگی و پریشانی امری بدیهی است. اوقات آرامش و سکوت بسیار اندک، نادر و باارزش هستند. مقاصدی هستند که با سفر به آن‌ها می‌توانید مجددا با خودتان ارتباط برقرار کرده و روی موارد مهم زندگی‌تان تمرکز کنید. شاید این چیزی است که واقعا برای تعطیلات بهار به آن نیاز دارید. برخلاف نظر گردشگران ماجراجو شما می‌توانید در نقاط برجسته گردشی سرعت زندگی‌تان را کند کرده و از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی لذت ببرید. ما در اینجا بهترین مقاصد بهار 99 را معرفی می‌کنیم.

 

ویتنام، لائو چای، کن کائو (Can Cau)

لائو چای یکی از مکان‌های دور از دست در ویتنام است که با قطار 8 ساعت از هانوی فاصله دارد و میتوانید در سفر با تور ویتنام از آن بازدید کنید. این موقعیت مکانی باعث شده تا شالیزارها و سنت‌های فرهنگی تا حد زیادی حفظ شوند. راه خود را به سمت شمال و کوه‌های مه‌آلود که با یون‌نان چین هم مرز هستند پیش بگیرید تا بتوانید Can Cau را ببینید. در اینجا باید به بازارهای فضای باز آخرهفتگی بروید جایی که توریست‌ها و تجار مشتاق از قبیله‌های فلور همونگ و گیای دور هم جمع می‌شوند. در اینجا می‌توانید شاهد تبادل لباس‌های رنگارنگ ویتنامی، کالاهای دست‌ساز، گیاهان جنگلی، کلوچه سبزیجات و کاسه نودل کم کالری باشید.

 

بخوانید: سفری خانوادگی به بهترین نقاط زمستانی

 

 

تایلند، کرابی، رایلی

بله رایلی از مقاصد اصلی و شلوغ کرابی است که هیچ ربطی به درونگرایی ندارد و میتوانید به راحتی با تور تایلند از این مکان دیدن کنید. اما سواحل طلایی، نواحی سرسبز درخشان، آفتاب گرم تابستانی و امواج زیبا نمی‌توانند به خاطر جمعیت شلوغ گردشگران نادیده گرفته شوند. بی‌شک با کمی فاصله از مرکز شلوغی‌ها می‌توان به جایی دنج و به همان اندازه زیبا دست پیدا کرد و از مناظر طبیعی کرابی لذت برد. شما می‌توانید با کمی دور شدن در ساحلی خلوت دراز بکشید، برنزه شوید و به پلی‌لیست مورد علاقه‌تان گوش دهید. کتاب نیمه کاره‌تان را ببرید و در نسیم دریا مطالعه کنید و یا سبد پیک‌نیک ببرید و چیزی بخورید. هنگام غروب آفتاب به حاشیه ساحل فارانانگ بروید و از طیف نوشیدنی‌ها و غذاهای رنگی استفاده کنید.

 

 

بالی، اوبود

با این که تور بالی دلایل زیادی برای سفرهای شلوغ و ماجراجویانه همراه با دوستان ارائه می‌دهد اما از مقاصد عالی برای سفرهای درونگرایی و یا انفرادی هم هست. اوبود با داشتن قدمتی باستانی، زندگی روستایی و آرام، و اقامتگاه‌هایی برای انزوا و تجدید قوا مقصدی برجسته برای چنین سفرهایی است. در مراکز اقامتگاهی یوگا در اوبود می‌توانید صلح و آرامش به دور از دنیای شلوغ را تجربه کرده و از تماشای شالیزارها، گوش سپردن به صدای طبیعت، بهترین کلاس‌های یوگا در بالی و غذاهای فوق‌العاده لذت ببرید. معمولا در این اقامتگاه‌های یوگا کارگاه‌های بازیابی سلامت روانی، جلسات مدیتیشن و گشت و گذارهای فرهنگی هم برگزار می‌شود.

 

 

سنگاپور، بوکیت مراه، Tiong Bahru

سنگاپور با داشتن سیستم حمل و نقل عمومی یکپارچه، Wi-Fi رایگان و پرسرعت عمومی، محیطی آرام، باغ‌های گیاه‌شناسی زرق و برق‌دار، پایگاه عالی برای کوله‌گردهای دیجیتالی، هنرمندان مستقل و کسانی است که می‌خواهند به راحتی تعطیلات کنند. در محله آرام Tiong Bahru جایی که با نقاشی‌های دیواری پر زرق و برق، آپارتمان‌های هنری، نانوایی‌های صنعتی، مغازه‌های جذاب، گالری‌های هنری بوتیک و چندین غرفه غذای هاوکر در هر گوشه روبرو خواهید شد، بروید. شما می‌توانید با شرکت در تورهای رایگان پیاده‌گردی از میراث فرهنگی و جاهای دیدنی بازدید کنید. به علاوه بازدید از کتاب‌فروشی‌های اینجا شما را در معرض کتاب‌های متنوعی قرار می‌دهد.

 

بخوانید: ارزان‌ترین برنامه سفر برای چند مقصد

 

 

کره جنوبی، سئول، روستای Bukchon Hanok

آیا وقت کافی برای بازدید از کره جنوبی ندارید؟ به این روستا بروید و و چشم‌اندازی از فرهنگ، هنر معماری این کشور را به دست بیاورید. این روستا که بر روی تپه‌ای قدیمی در سئول واقع شده ردیف موزه‌های معاصر و خانه‌های سنتی کره‌ای (به نام هانوکس) با درهای باز برای کسانی که می‌خواهند هنر چای سازی، عروسک‌سازی، چاپ عروسک، چاپ برگ‌های طلا و سایر موارد پیچیده را یاد بگیرند، وجود دارد که می‌توانند به آن‌ها بروند. شما در اینجا می‌توانید از یک فنجان چای خانگی با نمای کاخ Gyeongbokgung لذت ببرید.

 

بخوانید: سفری رمانتیک به زیباترین کشورهای دنیا

 

 

ژاپن، هوکایدو، نیسکو

ژاپن به طور مکرر در بین فهرست برترین‌ مقاصد آسیا برای سفر چه از لحاظ سفرهای خانوادگی چه برای ماجراجویی‌های انفرادی، وجود دارد. اگر دوست ندارید مانند اغلب گردشگران جذب توکیو و اوزاکا شوید پس به نیسکو بروید. بسته به زمان سفرتان، می‌توانید در هر فصلی از سال فعالیت‌های مختلفی مانند دوچرخه‌سواری در کوهستان، اسب‌سواری، گلف، کایاک و برداشت میوه را انجام دهید، یا در ساخت بستنی، مربای توت فرنگی و تهیه نودل سبوس شرکت کنید. اگر دوست داشتید از هوای خنک، ژاکت و لیوان شکلات داغ لذت ببرید به نیسکو بروید. این منطقه در زمستان‌ها به مقصد اسکی‌بازان تبدیل می‌شود.

 

مطالب مرتبط