سفری رمانتیک به زیباترین کشورهای دنیا

به طور کلی طبیعت ماهیتی سرشار از زیبایی دارد، با این همه برخی از کشورها از دیگران زیباترند. هر کشوری نیز چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد. مواردی همچون غذاهای محلی، ویژگی‌های فیزیکی، مناظر بکر، پارک‌های باشکوه، شهرهای زیبا یا دهکده‌های دیدنی کشورها را از هم متمایز می‌کند. هر کدام از این ویژگی‌ها تصویری خاص به کشورها می‌بخشند و مردم دیگر نقاط را به سمت آن‌ها سوق می‌دهند. ما در اینجا برخی از زیباترین کشورهای دنیا را معرفی می‌کنیم.

 

سوئیس

سوئیس کشوری دوست داشتنی با مناظر نفس‌گیر و طبیعتی بسیار زیبا است. از زوریخ با شهرت بین‌اللملی تا شهر قدیمی ژنو و شهرهای حاشیه دریاچه مونترو و جاهای زیادی برای بازدید و کاوش در این کشور وجود دارد. کوه‌ها و دریاچه‌های این کشور آنقدر زیبایند که به حق مستحق توجهات بین‌المللی هستند.
شما می‌توانید از تماشای طبیعت شاداب این کشور هنگام قطار سواری کوهستانی لذت ببرید. سوئیس به عنوان یکی از صلح‌آمیزترین و دوستانه‌ترین دولت‌های دنیا هر ساله میلیون‌ها توریست از سراسر جهان را در خاک خود می‌پذیرد.

 

سوئیس

 

ترکیه

ترکیه با ترکیب عجیب و غریب فرهنگ‌ها و رنگ‌ها، سواحل شنی و بازارهای پر جنب و جوش، کوه‌های بی‌نظیر و ویرانه‌های باستانی شگفت‌انگیز جاییست که تا پایان عمرتان فراموشش نخواهید کرد. با تور استانبول شما بودن روی مرز اروپا و آسیا را تجربه می‌کنید و می‌توانید شگفت‌انگیزترین مساجد و کلیساها را در کنار هم تماشا کنید. به علاوه طبیعت منحصر به فرد این کشور جاهای عجیبی همچون استخرهای آبی پاموکاله و دودکش‌های پری کاپادوکیا را با دنیا به اشتراک می‌گذارد.

 

ترکیه

 

استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای زمین با هنر، فرهنگ و تاریخی غنی است که با سواحل فیروزه‌ای زیبایش ساحل دوستان و غواصان را به سمت خود می‌کشاند. غذاهای ترکی و انواع کباب‌های چرب و وسوسه‌انگیز نیز شکم‌پرستان را به چالش می‌کشد.

 

حقایقی‌ جالب و ارزشمند در مورد آسیا

چین

با تور چین به چهارمین کشور بزرگ دنیا سفر می کنید. و این یعنی تا دل‌تان بخواهد جاهای دیدنی متنوع برای کاوش. شما در اینجا مناظر متنوعی از منطقه وولینگیوآن یا رودخانه زرد و رودخانه یانگ تسه چیزهای متنوعی برای بازدید در دسترس دارید.
به علاوه پیشرفت‌های اخیر فن‌آوری در این کشور باعث ایجاد طراحی‌های شگفت‌انگیز معماری شده ه توجه دنیا را به خودشان معطوف کرده‌اند. ساختمان‌های مدرن و بلند حالا افق شهرهای چین را تعریف می‌کنند. کوه‌های مرتفع برفی از جمله اورست نیز مشتاقان به صعود را به چالش دعوت می‌کنند.

 

چین

 

برزیل

برزیل کشوری گسترده با زیبایی‌های طبیعی و فرهنگ متنوع است. جایی مثل آمازون را هرگز نمی‌توانید با هیچ جای دیگر دنیا حتی قیاس کنید.
معماری باروک شمال شرقی فضایی روحانی را کشور ایجاد می‌کند در حالی که شهرهای ریودوژانیرو و سائوپائولو فرصتی را برای شاهد فرهنگ باستانی و معاصر این ایالت ارائه می‌دهند. در امتداد سواحل یبای کشور می‌توان یکی از رویایی‌ترین طلوع و غروب‌های خورشید را تماشا کرد و مزه عمیق آرامش را چشید.

 

برزیل

 

ایتالیا

تعداد کمی کشور در دنیا وجود دارد که بتوان زیبایی آن‌ها را با ایتالیا به مقایسه گذاشت. از کوه‌های ترنتینو، ساحل درخشان آمالفی، تا تاکستان‌های چیانتی جاهای متنوع زیادی برای دیدن در این کشور وجود دارد.
مخصوصا این که ویرانه‌های دوره رومیان تاریخ عمیق کشور را به تصویر می‌کشند. شهرهایی مانند ونیز، فلورانس و رم حس و حالی عاشقانه دارند در حالی که روستاهای مرتفع فضای تاریخی خودشان را حفظ کرده‌اند. غذاهای ایتالیایی بسیار خوشمزه و همه پسند هستند و بازدید از این کشور بدون خوردن پیتزا و لازانیا هرگز کامل نخواهد بود.

 

ایتالیا

 

هند

در تور هند می‌بینید که زمین‌های باشکوه هند از قله‌های نفسگیر هیمالیا تا سواحل اقیانوس هند گسترده شده‌اند. پارک‌های ملی این کشور زیستگاه گونه‌های مختلف حیوانات وحشی و پرندگان از جمله ببرهای بنگال در حال انقراض، شیرهای آسیایی و فیل‌های آسیایی هستند.
شیب کوه‌های هیمالیا توسط ده‌ها کیلومتر جنگل‌های آلپی پوشیده شده‌اند و منظره‌ای نفسگیر را خلق کرده‌اند.
به علاوه این کشور دارای بیابان‌ها ، فلات‌ها ، رودخانه‌های طولانی و تنوع بسیار زیادی از فرهنگ‌هاست که باعث شده تا هر جایی از آن سبک و سیاق منحصر به فرد خودش را داشته باشد.

 

هند

 

تمامی این‌ها در کنار هم مجموعه کاملی تشکیل می‌دهند که نتیجه‌اش می‌شود هزاران نفری که سالانه از این کشور دیدن می‌کنند.

 

تجربه غواصی در کنار کوسه‌ها در سفر

کانادا

کانادا را اکثر گردشگران زیباترین کشور دنیا می‌دانند و آن را به عنوان یک مقصد بکر، شهری و رمانتیک معرفی می‌کنند. مناظر زیبای کشور شامل دره‌ها، کوه‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌ها می‌شود. این در حالی‌ست که شما با رفتن به پارک‌های ملی کشور می‌توانید مجموعه وسیعی از حیوانات را تماشا کنید.

 

کانادا

 

جالب است بدانید که 60 درصد کل دریاچه‌های دنیا در کانادا واقع شده‌اند. شهرهای مهم از جمله اتاوا، مونترال، ونکوور و تورنتو برخی از بهترین معماری‌های جهان را نیز میزبانی می‌کنند.

مطالب مرتبط