ارزان‌ترین برنامه سفر برای چند مقصد

برنامه ‌ریزی برای سفرهای مقرون به صرفه همیشه چالش برانگیز است. حالا تصورش را بکنید اگر مدت تعطیلات‌تان به اندازه کافی زیاد باشد که بتوانید از چند شهر دیدن کنید چه تصمیمی می‌گیرید؟ آیا به خاطر محدودیت بودجه از وسوسه دیدن مقاصد جدید جا می‌مانید؟ البته که باید فکر همه جا را بکنید اما برای شروع اصلا برنامه‌ای دارید؟ به عقیده ما اول باید شهری پایه پیدا کنید و بعد به مقاصد مقرونه به صرفه اطراف آن سفر کنید تا هزینه‌های اضافی روی دست‌تان نماند.

 

سنگاپور، کوالالامپور، بانکوک

با سنگاپور شروع کنید که فرودگاه آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های هوایی جنوب شرقی آسیا فعالیت کرده و به 400 شهر در 100 کشور دنیا پرواز می‌کند. این فرودگاه مدتی قبل‌تر آبشار بزرگ و سرپوشیده‌ای را به مجموعه خود اضافه کرد. رسالت شما در سنگاپور غذا خوردن است. غرفه هاوکر Liao Fan اولین غرفه غذاهای خیابانی در جهان بود که ستاره میشلن یک را به دست آورد. همچنین این غرفه ارزان‌ترین وعده غذایی ستاره میشلن در سراسر دنیا را عرضه می‌کند.

 

بخوانید: زیباترین استخرهای بی‌نهایت دنیا

 

 

از فرودگاه چانگی سنگاپور با پروازی یک ساعته خودتان را به پایتخت چند فرهنگی مالزی، کوالالامپور برسانید. تور کوالالامپور مقصدی است که در آن مناره‌ها و آسمان خراش‌ها با هم همزیستی جالبی دارند. از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید در این شهر انجام دهید می‌توان به سفارش نوشیدنی در کافه روسقفی، و استراحت کردن در کافه استخری مجلل و مبله اشاره کرد.

برای رسیدن از کوالالامپور به بانکوک شما باید سفری دو ساعته را تحمل کنید سپس به مقصدی با ماجراجویی‌های بی‌انتها می‌رسید. کارهای زیادی هست که می‌توان در تور بانکوک انجام داد. از گشتن در محله چینی‌ها در بانکوک گرفته تا گردش در رودخانه با قایق‌های سنتی و توریستی، و خوردن غذاهای خیابانی لذیذ طیفی از کارهای متنوع برای انجام پیش روی شما قرار می‌گیرد.

 

 

دبی، مسقط، ابوظبی

دبی اینترنشنال شلوغ‌ترین فرودگاه جهان است که حجم قابل توجهی از سفرهای هوایی به آن انجام می‌گیرد. به همین دلیل برای شروع سفر تور دبی انتخابی عالی است. همه ما می‌دانیم که دبی مقصدی ارزان نیست اما با مدیریت درست می‌توان از هزینه‌های اضافی در این شهر کاست. مدتی که اینجا هستید حتما از بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه که از خاص‌ترین برج‌های دبی است دیدن کنید و اگر دوربین حرفه‌ای دارید از آن عکاسی کنید. در جاهای بی نام و آوازه غذا بخورید و بودجه‌تان را مدیریت کنید.

 

 

مسقط مقصدی مناسب برای سفرهای مقرون به صرفه است. شهر باشکوه و دیدنی و صدالبته کویری است اما چرخیدن در اطراف مساجد و میدان‌ها مقرون به صرفه و در هر حال جذاب است. به علاوه مسقط به عنوان شهری ساحلی جو دوست داشتنی و جذابی دارد. تا زمان دارید اطراف مسجد گرند و قلعه الجلالی را بازدید و کاوش کنید. برای اقامتی مقرون به صرفه می‌توانید در هتل Centara Muscat که نزدیکی گوشه مسجد و در سمت فرودگاه قرار دارد بمانید.

فقط یک ساعت پرواز هواپیما از مسقط تا ابوظبی، مرکز فرهنگی امارات، جایی که موزه هنری لوور در سال 2017 افتتاح شده فاصله دارید. یکی از جاهایی که باید ببینید جزیره یاس و کاوش در آن است. اگر در هتل شرایتون بمانید می‌توانید در استخر مدرن آن استراحت کرده و هیجانات ناشی از گردش در شهر را خنثی کنید.

 

بخوانید: بهترین تم‌پارک‌های دبی برای خانواده‌ها

 

 

وین، برلین، اسلو

از وین پایتخت کلاس بالای اروپایی جایی که در آن معماری امپریالیستی در کنار موزه‌ها و کافی شاپ‌های متنوع به نحوی عجیب تلفیق شده‌اند شروع کنید. شما در این شهر می‌توانید در خیابان‌ها قدم بزنید و از ساختمان‌های باشکوه دیدن کنید و یا با مترو خودتان را به موزه‌های جالب برسانید.

از آنجا می‌توانید با پروازی ارزان قیمت به برلین برسید. عاشقان موسیقی تکنو عاشق این شهر می‌شوند. اتاقی در Nhow Berlin اولین هتل دنیا با تم موسیقی رزرو کنید که تم مشهورترین دی‌جی‌ها به عنوان سرویس اتاق ارائه می‌شود. این هتل به شما سرویس قطار به فرودگاه هم ارائه می‌دهد. برلین نه فقط برای موسیقی و پایکوبی بلکه برای شب زنده‌داری و خیابان‌گردی هم مقصدی برجسته است.

 

بخوانید: بهترین مقاصد بیبی‌مون در دنیا

 

 

سفرتان را با پروازی 1.5 ساعتی به اسلو به پایان برسانید. در اینجا شما می‌توانید جاهایی فوق‌العاده خوشمزه و تلفیقی را در رستوران سه ستاره میشلین نوش جان کنید. غذاهای تلفیقی اسلو به عنوان جاذبه‌ای مدرن برای عاشقان فرهنگ و غذا به شدت وسوسه‌انگیز و دلخواه است. برای اقامتی راحت و بی‌سر و صدا در هتل بریستول اقامت کنید.

 

 

شما می‌توانید از این برنامه پیروی کنید و یا با هوشیاری مقاصد ارزان و نزدیک به هم را انتخاب کرده و سفرتان را شروع کنید.

مطالب مرتبط