بهترین مقاصد آسیایی که باید یک بار در زندگی به آنها سفر کنید

همه از رفتن به تعطیلات لذت می‌برند و دوست دارند که از زمان خود برای استراحت و تجدید قوا استفاده کنند. اما برخی از افراد جدا از استراحت و سرگرم شدن دوست دارند به جاهای الهام‌بخش بروند و با افراد جدید و فرهنگ‌های بومی آشنا شوند. مقاصد آسیایی مخصوصا به دلیل قدمت طولانی و فرهنگ کهن از بهترین نقاط دنیا شناخته می‌شوند.
ما قصد داریم مقاصدی که شما باید حتما یک بار در عمرتان به آن‌ها بروید را به شما معرفی کنیم. برخی از این مقاصد حتی از لحاظ هزینه‌ای نیز در رده تعطیلات مقرون به صرفه قرار می‌گیرند.

 

 

چین، دیوار بزرگ

 

 

چین، دیوار بزرگ

 

 

آسیا جاییست که شما می‌توانید با شگفتی‌های کهن تاریخ بشر که هنوز پا برجا مانده‌اند مخصوصا در تور چین آشنا شوید. یکی از این موارد دیوار بزرگ چین، طولانی‌ترین سازه بشر است. خیلی‌ها می‌گویند این دیوار حتی از ماه هم قابل رویت است. گرچه این ادعایی بی‌اساس است اما نمی‌توان از زیبایی و شکوه این دیوار عظیم چشم‌پوشی کرد که سال‌ها ساخت آن برای محافظت از مرزها به طول انجامید.
بخش‌هایی از این دیوار ویران شده و امکان بازدید وجود ندارد اما نقاط بسیاری از آن هست که می‌توانید با شرکت در تورهای گردشی از آن‌ها دیدن کنید.

 

 

هند، تاج محل

 

 

هند، تاج محل

 

 

تاج محل که به عنوان نماد عشق در دنیا شناخته می‌شود یکی از عجایب هفتگانه دیگر دنیا در آسیاست که دیدن آن به هر گردشگری با تور هند توصیه می‌شود. این مجموعه زیبای سنگی سفید با گنبدی بزرگ، حیاطی دل‌انگیز و باغی زیبا همه ساله میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر کنجکاو است.
این بنای محسور کننده در ۲۰۰ کیلومتری دهلی و در آگرا قرار دارد. شاه جهان این مقبره را برای همسر خود ممتاز محل ساخت و با نهایت سلیقه، هنر و عشق آن را آراست و نگه‌داری کرد. باغ ایرانی این مجموعه مساحتی برابر با ۱۸ هکتار را به سلطه خود درآورده است.

 

 

مقصد‌های آسیایی که می‌توان همراه بچه‌ها سفر کرد

 

 

ویتنام، خلیج ها لونگ

 

 

ویتنام، خلیج ها لونگ

 

 

یکی از زیباترین نقاط جنوب شرقی آسیا که به قول گردشگرانی که از آن بازدید کرده‌اند، می‌توان تکه‌ای از بهشت خواندش، خلیج ها لونگ در ویتنام است. این خلیج زیبا و باورنکردنی یکی از مهم‌ترین نقاط گردشی این کشور است که اقامتگاه‌های لوکس، خانه‌های ویلایی سنتی، انواع تفریحات آبی و جنگلی و کلی موارد جذاب دیگر را در خود میزبانی می‌کند. شما می‌توانید در ساحل ماسه سفیدش استراحت کنید و یا در جنگل‌های سبز دیدنی‌اش به کاوش و تماشای حیوانات بومی بپردازید.

 

 

مالدیو

 

 

مالدیو

 

 

با این که تا اینجای فهرست ما، تمامی گزینه‌ها برای شما آشنابودند اما مالدیو یکی از مشهورترین مقاصد گرمسیری و لاکچری در کل دنیا شناخته می‌شود. این مکان که دارای بهترین هتل‌ها و ویلاهای روی آبی با امکاناتی نهایی است به عنوان مقصد محبوب زوج‌های جوان شناخته می‌شود. انواع تفریحات آبی، زیبایی‌های بی‌حد و اقامتی دنج و راحت تنها گوشه‌ای از چیزهاییست که می‌توانید در این مجمع‌الجزایر کشف کنید.

 

 

بهترین شهرهای جهان برای سفر تابستانی

 

ژاپن، جنگل بامبوی ساگانو

 

 

ژاپن، جنگل بامبوی ساگانو

 

 

این جنگل شگفت‌انگیز با هزاران درخت بامبوی سبز و زیبا پر شده و مسیرهای پیاده‌روی در آن به روی عموم مردم باز است. اغلب مواقع در این جنگل صداهای به خصوصی به گوش می‌رسد به طوری که گویی درختان با شما سخن می‌گویند این در حالی‌ست که صدای جنگل تنها از پیچیدن باد در بین درختان ایجاد می‌شود. این جنگل برای مسافران مقصدی عالی‌ست که می‌توان در آن از سرسبزی بی‌مرز لبریز شد و از شنیدن طنین جنگل به آرامش رسید.

 

 

تایلند، کو تائو

 

 

تایلند، کو تائو

 

 

اگر از عاشقان مناطق طبیعی و گرمسیری هستید و دوست دارید در هر زمان از سال که اراده کردید در محیطی گرم و یکنواخت قرار بگیرید جزیره تائو در تور تایلند که به جزیره لاک پشت هم شناخته می‌شود، مقصد مناسب شماست. شما می‌توانید با سفر به این جزیره از شنا، غواصی و شیرجه لذت ببرید و به انواع فعالیت‌های آبی بپردازید.

 

 

مرموزترین مقصدهای توریستی جهان

 

 

مالزی، کوالالامپور

 

 

مالزی، کوالالامپور

 

 

کوالالامپور یکی از مقاصد جذاب و ارزان آسیایی است که که در آن می‌توانید شاهد چند فرهنگی و دوستی مذاهب و فرهنگ‌های مختلف باشید. به علاوه برج‌های دوقلوی پتروناس نماد این شهر یکی از مشهورترین سازه‌های دنیاست که به گردشگران تور مالزی بازدید از آن توصیه می‌شود.

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

استانبول دارای تاریخی قدیمی و کهن با فراز و نشیب‌های بسیار است که باعث شده از کلیسا تا مسجد این شهر پر از شگفتی‌های دیدنی تاریخی باشد. مسجد ایاصوفیه، سلطان احمد، منطقه زیبای بسفور و نقاط مختلف و دیدنی شهر برای روزها در تور استانبول شما را به خود مشغول نگه می‌دارند.
شما می‌توانید همچون کوالالامپور در این شهر شاهد دوستی مذاهب و مردم مختلف ترک، روس، فارس، اروپایی و قفقازی باشید.

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

این شهر مدرن و ثروتمند که برخلاف وسعت کمش ثروت زیادی را در خود جای داده دوست داران زندگی مدرنیته و همچنین طبیعت دوستان را به طور مساوی به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید در این شهر شگفت‌انگیز و هزار رنگ برای هر سلیقه‌ای تفریح و سرگرمی مناسبی پیدا کنید.

مطالب مرتبط