آشنایی با زیباترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۱۹

هتل‌هایی که در نوشته‌ی امروز به شما معرفی خواهیم کرد، نه هتل‌های لوکس بلکه زیباترین هتل‌های دنیا هستند. هتل‌های متفاوت دنیا که گاهی در نقاط خاص قرار دارند، گاهی یک بنای تاریخی هستند و گاهی حتی جایی گران‌قیمت نیز محسوب نمی‌شوند، اما همگی آن‌ها زیبایی‌های ویژه‌ای دارند که باعث شده‌اند در لیست ما قرار بگیرند.

 

St Regis Maldives Vommuli، مالدیو

شکی در این نیست که در میان تمام هتل‌های زیبایی که در مالدیو وجود دارد، St Regis Maldives Vommuli همچون نگینی درخشان است که در یک جزیره‌ی خصوصی وارد آب شفاف دریا شده و روی مرجان‌های زیبا از مهمانانش پذیرایی می‌کند و یکی از زیباترین هتل‌های دنیا است.

 

 

Amangiri، یوتا، آمریکا

این هتل در یکی از صحراهای یوتا در آمریکا واقع شده و درست در کنج یک صخره‌ی دیدنی، یکی از داراماتیک‌ترین منظره‌هایی را دارد که هر هتلی در دنیا آرزویش است. با این حال خود هتل واقعا زیبا و مجلل است و تنها به زیبایی جایی که در آن واقع شده، اکتفا نشده است.

 

 

One&Only Le Saint Géran، ماریتیموس

همه‌ی ما برای تعطیلات خیال بودن در یک ساحل خصوصی و زیبا، یک اقامتگاه باشکوه و امکاناتی عالی را در سر می‌پرورانیم، اما چیزی که در این هتل می‌بینید، حتی پا را از تصورات ما نیز فراتر گذاشته و همچون یک نقاشی دیدنی در داخل و خارج چشم و نواز و دوست داشتنی است.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ۷ ستاره دنیا را بشناسید

 

 

Etosoto، فورمنترا، اسپانیا

این هتل جایی خاص و متفاوت است. هتلی مجلل و لاکچری نیست، اما در منطقه‌ای خاص و کوهستانی و نزدیک به دریا واقع شده و با اینکه در نگاه اول، یک هتل قدیمی به نظر می‌رسد، اما در باطن جایی بسیار دیدنی و زیباست که سعی کرده با حفظ اصالت، جایی منحصر به فرد و در عین حال بسیار زیباست.

 

بخوانید: بهترین هتل‌ها در کنار زیباترین دریاچه‌های دنیا

 

 

Dimora delle Balze، سیسیل، ایتالیا

Dimora delle Balze در یک ساختمان قدیمی که به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو شناخته می‌شود، واقع شده است. این هتل البته تنها وام دار بنای اصلی بوده و در محیط اطرافش امکانات به روزی همچون استخر زیبا، محیط‌های مختلف نشستن و اتاق‌های بسیار لوکس دارد که همگی به زیباترین شکل ممکن و در قالبی دیدنی طراحی شده‌اند و نشان‌گر ذوق هنری مردم این منطقه‌ی ایتالیاست.

 

 

COMO Point Yamu، پوکت، تایلند

این هتل در واقع مجموعه‌ای از ویلاهاست که در یکی از بهترین نقاط پوکت واقع شده است. جایی در بالای تپه‌های سرسبز این منطقه که مشرف به نمایی بسیار زیبا از دریاست. خود ویلاها و اتاق‌هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده نیز بسیار زیباست و سعی شده در عین سادگی، بهترین نمای ممکن را در نظر مشتریان هتل داشته باشد.

 

 

The Peninsula Shanghai، شانگهای، چین

برای کسانی که به سفر به شانگهای چین میروند شاید جالب باشد، چیزی که این هتل را در قلب شهر شلوغ شانگهای خاص و متفاوت می‌کند، تلفیق سبک شرقی و غربی است که در آن اتفاق می‌افتد. زیبایی منحصر به فردی در تک تک بخش‌های این هتل موج می‌زند و دکور آن تماما هنرمندانه و باشکوه است، چیزی که حتما باید از نزدیک ببینید تا جزییاتی که در آن به کار رفته را باور کنید.

 

 

Six Senses Zil Pasyon، سیشل

این هتل در یکی از بهترین جزایر اقیانوس هند واقع شده است. یکی از هتل‌های لیست طلایی سال 2019 که در بالای یک صخره‌ی زیبا واقع شده و دورش را درختان سبز، رودخانه و نمای باشکوه دریا محاصره کرده است.

 

 

Hoanib Valley Camp، نامیبیا

به سختی می‌شود اسم این مکان را هتل گذاشت، Hoanib Valley Camp همانطور که از اسمش پیداست، مجموعه‌ای از چادرهاست که در صحرا واقع شده است. اما این چادرها که حتی از بیرون هم مشخص است که چادرهایی معمولی نیستند، در داخل هتل‌هایی زیبا و جذابند که در با تلفیق نمای بیرونی‌شان، یکی از زیباترین‌ هتل‌های دنیا را ساخته‌اند.

 

 

Deplar Farm، ایسلند

این هتل نیز از آن جاهایی نیست که معمولا برای سفر انتخاب می‌کنید. هتلی در جایی نسبتا دوردست نسبت به مناطق شهری ایسلند که از بسیاری جهات به عنوانی هتل خاص در نظر گرفته می‌شود. قبل از هر چیز نباید زیبایی اطراف آن را در هر فصلی از سال به راحتی کنار گذاشت، زیبایی محیط داخلی آن نیز شگفت انگیز است و تماشای شفق قطبی نیز در شب‌هایی که در آن اقامت خواهید داشت به تمام این جذابیت‌ها اضافه می‌شود.

 

بخوانید: اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

 

 

Song Saa، کامبوج

آخرین هتل لیست ما نیز در واقع یک جزیره‌ی کاملا خصوصی در کامبوج است. البته این جزیره خشکی کوچکی است که تمام مساحت آن را درختان زیبا پوشانده‌اند و ساحلی زیبا در سمتی از آن واقع شده که با شن‌های روشن و نرم و آبی شفاف، جایی عالی و زیبا برای آبتنی است. ویلاهای این هتل در اسکله‌های جدا از هم درون آب واقع شده‌اند و جدا از جلوه‌ی زیبایی که از بالا به وجود آورده‌‌اند، در داخل نیز یکی از زیباترین‌ هتل‌های دنیا هستند.

 

مطالب مرتبط