بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در کنار زیباترین دریاچه‌های دنیا

روزهای تابستانی با گرمای سوزانش یکی از ایده‌آل‌ترین زمان‌ها برای رفتن به حاشیه دریا و استراحت کردن است. می‌توانید در حالی که کنار دریاچه لمیده‌اید و کرختی شما را در برگرفته به تماشای مناظر زیبا و دلچسب مشغول شوید. تصور کلی عموم مردم اینست که تنها در حاشیه سواحل و در یک سفر بسیار پر هزینه می‌توانند تعطیلاتی تابستانی در کنار آب بگذرانند، ما در این پست زیباترین اقامتگاه‌های حاشیه دریاچه را به شما معرفی می‌کنیم و شما خواهید دید که در چنین جایی می‌توانید از تمام امکانات تفریحی در اقامتگاهی فوق‌العاده استفاده کنید.

 

 

نیوزلند، Azur Lodge

 

 

Azur Lodge

 

 

Azur Lodge تنها در ۲ کیلومتری کویینزتون شهری که به ماجراجویی‌هایش شهرت دارد قرار گرفته است . Azur Lodge بیشتر اقامتگاهی مناسب جهانگردان کوله پشتی به دست و افرادی که سبک سفر می‌کنند بنظر می‌رسد. این اقامتگاه که در دامنه تپه بنا شده محیطی بسیار مجلل و لوکس دارد که شما را به اعماق یکی از زیباترین نقاط نیوزلند می‌برد. شما در این نقطه از دنیا نه تنها تعطیلاتی آرام خواهید داشت بلکه می‌توانید از پرهجان‌ترین فعالیت‌هایی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد انجام دهید. ورزش‌هایی همچون قایقرانی در رودخانه خروشان، جت سواری، پرش از ارتفاع، بانجی جامپینگ و زیپ‌ لاین انجام دهید و نهایت لذت را از اوقات خود ببرید. حتی اگر ذاتا فردی آرام باشید هم می‌توانید به گلف و یا طبیعت‌گردی بپردازید.

 

 

 

 

شیلی، اکسپلورا پاتاگنیا

 

 

شیلی، اکسپلورا پاتاگنیا

 

 

Explora Patagonia در امتداد ساحل فیروزه‌ای دریاچه Pehoé درست در وسط پارک ملی Torres del Paine قرار گرفته است. این منطقه با ارائه زیبایی‌های بصری همچون کوه‌های مرتفع، جنگل‌های سبز، دریاچه‌ها و آبشارها از شهرت بالایی برخوردار است. شاید بد نباشد بدانید یکی از زیست‌ کره‌های ثبت شده در یونسکو در این منطقه واقع شده است. این مجتمع اقامتی لوکس با تمام امکانات رفاهی به شما امکان کاوش در چشم‌اندازهای نفسگیر همراه با گشت و گذار روزانه را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از ۵۰ نوع فعالیت و کاوش در سطوح مختلف همچون اسب سواری و کوهنوردی لذت ببرید. نکته حائز اهمیت عدم وجود تلوزیون و حفظ سکوت و حریم شخصی در این اقامتگاه است. اگر به این هتل رفتید از خدمات ماساژ و استخر شنا با چشمانداز طبیعت بهره ببرید.

 

 

روسیه، بایکال ویو

 

روسیه، بایکال ویو

 

 

هتل Baikal View در جزیره منحصر به فرد Olkhon در دریاچه بایکال واقع شده است که با تور روسیه می‌توانید اینجا را ببینید. تمامی اتاق‌ها به منظره شگفت‌انگیز دریاچه بایکال مشرف هستند و هتل نیز از محیطی درخشان و روشن برخوردار است. غذاهای هتل همگی خوشمزه و خوش پخت هستند و اگر از علاقه‌مندان به غذا باشید تا مدت‌ها مزه غذای این هتل از ذهنتان بیرون نمی‌رود. شما می‌توانید اوقات خود را در کنار دریاچه، یا در استخر هتل بگذرانید و یا اگر خانوادگی سفر کرده‌اید با فرزندان خود به دوچرخه سواری در اطراف و طبیعت‌گردی بپردازید. همچنین یک روستا در نزدیکی هتل قرار دارد که بهتر است برای خوردن غذاهای محلی کم‌نظیرش سری به آن بزنید.

 

 

۹ حقیقت شگفت‌انگیز در مورد روسیه که شما را مسافر این سرزمین می‌کند

 

 

ایتالیا، اقامتگاه CastaDiva

 

 

ایتالیا، اقامتگاه CastaDiva

 

 

اگر می‌خواهید به یک تعطیلات عالی در کنار دریاچه با بسیاری از امکانات لوکس بروید حتما CastaDiva Resort را مد نظر داشته باشید. این اقامتگاه که تنها هتل ۵ ستاره کنار دریاچه کومو و در قسمت راست آن واقع شده، مکانی بی‌نظیر برای تعطیلات است. از ویژگی‌های هتل که احتمالا چشم شما را خواهد گرفت یک استخر در وسط دریاچه است که با یک راه باریک به هتل متصل شده است. همچنین برای وارد شدن به هتل باید با قایق از یک بخش جنگلی با درختان کاج عبور کنید. از دیگر امکاناتی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید می‌توان به اسپا، سالن‌های زیبایی و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد.

 

 

ایرلند، قلعه اشفرد

 

 

ایرلند، قلعه اشفرد

 

 

این هتل لوکس ۵ ستاره در امتداد دره ۳۵۰ هکتاری که به آب‌های درخشان آبی Lough Corrib دومین دریاچه بزرگ ایرلند مشرف است، واقع شده. این قلعه خود به تنهایی زیبایی‌های ظاهری جذابی دارد که چشم را به خود خیره می‌کند اما اگر بخواهید در آن اقامت داشته باشید می‌توانید از امکانات به روز و جدیدی در قالب یک مکان تاریخی بهره ببرید. امکاناتی نظیر اسپا، استخر آب گرم، یک سالن سینمای ۳۲ صندلی، و یک رستوران با غذاهای عالی در اختیار شما قرار دارد. همچنین تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها به صورت جداگانه و مستقل طراحی شده‌اند. با تمامی چیزهایی راجب این هتل گفتیم قیمت اقامت در این هتل اصلا ارزان نیست.

 

 

کانادا، اقامتگاه Emerald Lake

 

 

امیرال

 

 

پارک ملی یوهو دارای دیوارهای سنگی مستحکم، آبشارها، یخچال‌های طبیعی و قله‌های متعدد است. این منطقه رویای طبیعت دوستان و ماجراجویان برای کشف دنیای اطراف دریاچه است. به سمت آبشار واپتا جایی که فیلس‌های مربوط به نیم میلیارد ساله کشف می‌شوند بروید و محیط اطراف را کاوش کنید. با اقامت در هتل Emerald Lake در قلب تمام این زیبایی‌های طبیعی و تاریخی قرار خواهید گرفت. اگر از معتادان به شبکه‌های مجازی هستید باید قبل از رفتن بدانید در این هتل نه از تلویزیون خبری هست و نه اینترنت و تنها کاری که باید انجام دهید فراموش کردن دنیای مدرن و غوطه‌ور شدن در طبیعتی بکر و ناب است که روزگارانی صحنه زندگی موجودات عجیبی بوده که اسم آن‌ها را فقط در برنامه‌های علمی شنیده‌انید.

 

 

هند، تال پارادایس

 

 

هند، تال پارادایس

 

 

در تور هند اگر می‌خواهید برای مدتی از زندگی روزانه دور شوید و در طبیعتی همه چیز تمام به تفریح و استراحت بپردازید، بی‌شک یکی از بهترین مناطق برای شما دریاچه بهیمتال واقع در شهری با همین اسم در استان اوتاراکند خواهد بود. این دریاچه در حقیقت یک سد خاکی است که برای حفظ منابع آبی در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است. شما در این منطقه می‌توانید در جنگل‌های اطراف قدم بزنید، از کوه‌های صخره بالا بروید و مناظر شگفت‌انگیزی را از ارتفاع بالا تماشا کنید. اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید سوار پاراسل شوید و هیجان را درون رگ‌هایتان تزریق کنید. وقتی به حاشیه جایی چون دریاچه می‌روید چیزی که نباید فراموش کنید قایق سواری و تماشای خط ساحل از وسط آب است.

 

 

فعالیت‌های بی‌نظیری که فقط در هند می‌توانید انجام دهید

مطالب مرتبط