بهترین هتل‌های ۷ ستاره دنیا را بشناسید

قبل از هر چیزی اشاره کنیم که هیچ هتل ۷ ستاره‌ای رسما در دنیا وجود ندارد و این عنوان تنها توسط مجلات، روزنامه‌نگاران و مهمانان هتل‌ها به دلیل امکانات و رفاه نهایی و مجلل هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند.
امکانات فراوان، زیبا و منحصر به فرد، از صفت‌های اصلی این اتاق‌ها هستند که به حسب امکانات و ویژگی‌هایشان قیمت بالایی هم برای رزرو و اقامت دارند. از دکوراسیون‌های روشن و طلایی گرفته تا امکانات شخصی، شما در این هتل‌های برجسته دنیا هر چیزی را که بخواهید در دسترس دارید.

 

 

امارات متحده عربی؛ دبی، برج العرب

 

 

امارات متحده عربی؛ دبی، برج العرب

 

 

این فهرست با یکی از مشهورترین هتل‌ها در تور دبی یعنی برج العرب آغاز می‌شود. هتل برج العرب یکی از بلندترین هتل‌های جهان است و همین ویژؤگی برای شروع صحبت درباره ۷ستاره بوده کافی به نظر می‌رسد. چشم‌انداز بیرون این هتل که بر روی جزیره‌ای کوچک ساخته شده شگفت‌انگیز، دیدنی و محسورکننده است.
برای افراد ثروتمندی که پول خرج کردن مرزی ندارد سوییت رویال جاییست که از ماندن در آن پشیمان نخواهند شد. اقامت در این سوییت شبی ۲۰ هزار دلار هزینه در بر دارد در حالی که برخی منابع این رقم را ۲۷ هزار دلار اعلام می‌کنند. سوییت رویال دارای پیشخدمت شخصی، اتاق سینما و همچنین راننده رولز رویس می‌شود.

 

 

کره جنوبی؛ سئول، هتل Signiel Seoul

 

 

کره جنوبی؛ سئول، هتل Signiel Seoul

 

 

این هتل نیز در رده یکی از بلندترین اقامتگاه‌های دنیا، در برج مشهور ورلد لوته قرار گرفته است. این هتل گران‌ترین اقامتگاه در کل کشور است که سرآشپزان ستاره‌دار میشلین در رستوران‌هایش آشپزی می‌کنند. به علاوه امکان حمل و نقل با هلی‌کوپر هم مقدور است. گرچه اقامت در این هتل مانند برخی دیگر از نام‌های دیگر این فهرست خیلی گران محسوب نمی‌شود.
به عبارتی یک شب اقامت در اینجا هزار دلار هزینه در برخواهد داشت. همچنین نمای شگفت‌انگیز شهر در این هتل جادویی و منحصر به فرد است.

 

 

هتل‌ مانی در مکان‌های عجیب با شگفت‌انگیز‌ترین اتاق‌های دنیا

 

 

فیجی؛ اقامتگاه ساحلی جزیره Laucala

 

 

  فیجی؛ اقامتگاه ساحلی جزیره Laucala

 

 

اقامتگاه ساحلی جزیره Laucala یکی از لاکچری‌ترین استراحتگاه‌ها در اقیانوس آرام جنوبی است که در آن شما می‌توانید از جت خصوصی استفاده کنید و از تعطیلاتی گرمسیری و لوکس لذت ببرید. این اقامتگاه که در جزیره Laucala واقع شده و تعطیلاتیی رویایی را ارائه می‌دهد یکی از جاهایی‌ست که افراد خیلی پولدار و یا معروف به آن می‌روند.
این جزیره دارای ۲۵ ویلای خصوصی فوق لوکس است که گران‌قیمت‌ترین بین آنها متعلق به صاحب Delana Hilltop Estate به مبلغ ۵۵ هزار دلار برای هرشب بوده و ارزان‌ترین آن‌ها که ویلایی یک اتاقه است شبی ۴ هزار هزینه در بر دارند.
فعالیت‌هایی که در این مجتمع لوکس می‌توان انجام داد از قایقرانی و گلف تا حتی سواری در زیردریایی متفاوت است.

 

 

چین؛ پکن، هتل ۷ستاره پانگو

 

 

pangu

 

 

در تور چین هتل پانگو ۷ ستاره که مورگان پلازا نیز نامیده می‌شود، از هتل‌های فوق لوکس در پکن است. این هتل لوکس اژدها شکل، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این هتل به دلیل ارائه سوییت‌های شگفت‌انگیز کورت‌یارد اسکای عنوان ۷ستاره را به دنبال خود یدک می‌کشد. به طور کلی در این هتل ۱۲ کورت‌یارد اسکای وجود دارد که به امکانات و ویژگی‌هایی نظیر استخر شنا و سقف شیشه‌ای تاشونده مجهز هستند.

 

 

بهترین مقاصد آسیایی که باید یک بار در زندگی به آنها سفر کنید

 

 

هند؛ حیدرآباد، کاخ تاج فلک‌نما

 

 

هند؛ حیدرآباد، کاخ تاج فلک‌نما

 

 

هتل فلک‌نما در سال ۱۸۸۴ در هند ساخته شد. فضای عمومی این هتل به شدت لوکس بوده و با سنگ‌های مرمرین آنچنانی زینت داده شده‌‌اند. این هتل نه تنها جایی برای اقامت است بلکه همچون موزه‌ای لوکس زندگی گذشتگان را هم به نمایش می‌گذارد.
مهمانان تور هند در این هتل می‌توانند برخی تجارب شگفت‌انگیز مانند نشستن بر روی صندلی نظام پادشاه سابق حیدرآباد و همچنین صاجب کاخ را کسب کنند. این کاخ بسیار زیبا با دکوراسیون سنتی سلطنتی دارای مناظری زیبا و روح‌نواز بوده و اقامتی شیرین را به مهمانانش هدیه می‌کند.

 

 

سوییس؛ ژنو، هتل پرزیدنت ویلسون

 

 

سوییس؛ ژنو، هتل پرزیدنت ویلسون

 

 

هتل پرزیدنت ویلسون در اصل هتلی ۵ ستاره است که میزبان یکی از بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین سوییت‌ها در دنیاست. با وجود ارائه این سوییت واقعا لازم بود به عنوان آخرین گزینه در فهرست ما جای داشته باشد.
با وجود این که اقامت در چنین سوییتی شبی ۸ هزار دلار هزینه روی دست مهمانان می‌گذارند اما آن‌ها برای امکاناتی مثل  پیانو بزرگ، پنجره‌های ضد گلوله، میز بیلیارد، بزرگ‌ترین تلویزیون جهان، کتاب‌های باستانی و آثار هنری، و البته چشم‌اندازی بی نظیر از دریاچه ژنو حاضرند این هزینه را متحمل شوند.
این مجموعه شامل ۱۲ اتاق لوکس با امکانات درجه یک و روز دنیا و همچنین یک سالن ناهارخوری عظیم می‌شود که به جز سرو غذا، برای برگزاری میهمانی‌های لوکس و آنچنانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اقامت در این هتل همه چیز را یکجا به شما ارائه و تقدیم می‌کند به طوری که حتی برای خوشگذرانی هم نیاز نیست از هتل بیرون بروید.

مطالب مرتبط