معرفی هتل Lebua at State Tower؛ بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند شهری فوق‌العاده زیبا با امکانات فراوان در همه زمینه‌ها برای همه بودجه‌هاست. نه فقط معابد معروف بانکوک و مراکز خرید، بلکه این شهر از لحاظ معماری و مدرنیته شدن هم رشد روزافزونی را به خود می‌بیند. این یعنی به وضوع می‌توان لوکس‌گرایی را در آن دید. حالا تصورش را بکنید که هتل‌های 5 ستاره و لوکس در برج‌های آنچنانی و پر طمطراق چه اقامتی را برای گردشگران رقم می‌زند. یکی از این هتل‌های 5 ستاره lebua at State Tower است، که در برج شگفت‌انگیز State Tower واقع شده است.

برج استیت تاور بانکوک (Bangkok State Tower) که یکی از آسمان خراش‌های مدرن و لوکس بانکوک به شمار می‌رود در منطقه تجاری بانگ راک و در خیابان سیام واقع شده است. این آسمان خراش با داشتن گنبد طلایی بالای آن کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما عجله نکنید، باید داخل آن و در اصل هتل لبوآ که بالای برج واقع شده را ببینید.

 

معرفی هتل Lebua at State Tower

بگذارید اول بگوییم که این هتل در طبقات بالایی برج واقع شده و سوییت‌های آن به شهر و مخصوصا رودخانه چائو فرایا نمایی بسیار مسحورکننده دارند. سوییت‌های مجهز این هتل دارای اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه مجزا هستند. در سراسر هتل و در داخل اتاق‌ها نیز سرویس اینترنت بی‌سیم جریان دارد. در داخل جدا از نمای زیبای رو به افق شهر، تلوزیون‌های صفحه تخت IPTV، DVD پلیر، و اتاق خواب‌های بزرگ همراه با سرویس بداشتی مدرن و لوکس را ارائه می‌دهند. میز مطالعه و کمد نیز برای سازمان‌دهی لوازم شخصی‌تان در دسترس هستند.

از لحاظ رنگ‌بندی از طیف خنثی و ملایم سفید، سرویس چوب کرم‌ رنگ روشن، و سنگ مرمر طوسی در دکوراسیون آشپزخانه، و اتاق‌ها استفاده شده که ضمن ایجاد آرامش فضا را روشن و دلبازتر نشان می‌دهند. آشپزخانه با امکانات اولیه در دسترس شما قرار دارد، همچنین از مبلمان و میز ناهارخوری نیز در چینش فضای سالن نشیمن استفاده شده است.

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های بانکوک تایلند

 

 

کافه و رستوران

یکی از قسمت‌های مورد توجه و محبوب هتل، بخش غذاخوری آن است که شامل دو رستوران ستاره میشلین به اسم‌های رستوران Mezzaluna و Sirocco و همچنین یک اسکای‌بار می‌شود. غذاخوری این هتل برنده جایزه Pan-Asian نیز شده است. تمامی رستوران‌ها و کافه لبوئا نمایی فوق‌العاده دیدنی و سحرانگیز ارائه می‌دهند، که لذت غذا خوردن را در اینجا دوچندان می‌کنند. مجموعه گسترده‌ای از نوشیدنی‌های مدرن، مزه‌ها، خاویار، و منوی آلفردو وجود دارد که دست شما را برای انتخاب غذا، نوشیدنی و دسر محبوب‌تان باز می‌گذارند. شما می‌توانید از انواع غذاهای ژاپنی، غذاهای خوشمزه تایلندی، آسیایی، هندی، عربی و غربی انتخاب کرده نوش جان کنید و با نمای شهر از فضا لذت ببرید. به علاوه هر روز می‌توانید با بوفه وسیع صبحانه روزتان را شروع کنید.

در کنار شکلات‌ها، کوکی‌ها و میوه‌ها حتی منوی غذای کودک هم در دسترس قرار دارد، که اگر تمایل داشتید با پرداخت شارژ اضافه برای شما سرو می‌شود.

 

 

امکانات تفریحی و سرگرمی

همچون هر هتل 5 ستاره و لوکسی در اینجا نیز ویژگی‌هایی برای اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده، تا اقامت آنان دلچسب و خاطره‌انگیز شود. مثلا اگر علاقه به استخر و شنا دارید می‌توانید به استخر شنا بروید، یا از خدمات اسپا، درمان، اتاق بخار و سونا استفاده کنید. اگر طرفدار بخار و گرما نیستید می‌توانید در سالن بدن‌سازی وقت بگذرانید و یا ماساژ دریافت کنید. به عنوان گردشگری که شهر را کاوش می‌کند هر کدام از این خدمات می‌توانند آرامش‌زا باشند.

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک

 

 

خدمات تجاری

اگر فردی پرمشغله هستید که در سفر هم کار می‌کنید و یا اصلا در طول سفر اهداف تجاری را هم دنبال می‌کنید، در اینجا امکاناتی برای رفاه شما در نظر گرفته شده است. نمابر، دستگاه فتوکپی، برگزاری نشست و ضیافت کاری با پرداخته هزینه اضافی همگی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

 

 

خدمات پذیرش

بخش مهمی از مدیریت و نظم هتل‌ها به خدمات پذیرش آن‌ها برمی‌گردد. سازماندهی انبارها، کنترل ورود خروج و امنیت؛ این هتل با رعایت تمامی موارد خدمات کاملی به شرح زیر ارائه می‌دهد:

  • خدمات دربان
  • دستگاه خودپرداز / دستگاه نقدی در هتل
  • انبار چمدان
  • خدمات بلیط
  • میز تور
  • تبدیل ارز
  • کنترل ورود خروج
  • پذیرش 24 ساعته

 

بخوانید: هتل‌های زیبا و ارزان در نزدیکی ایستگاه مترو در بانکوک

 

 

سایر ویژگی‌ها

این هتل در نزدیکی رودخانه چائو فرایا، ایستگاه BTS Skytrain و بزرگراه واقع شده که امکان گردش گسترده و دسترسی به سایر نقاط شهر را برای‌تان فراهم می‌آورد. به علاوه امکان استفاده رایگان از پارکینگ هم وجود دارد. در این هتل به راحتی می‌توانید به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، ژاپنی، تایلندی، فیلیپینی و چینی صحبت کنید.

آدرس: State Tower Bangkok, 1055 Si Lom, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: 9999 624 2 66+

 

مطالب مرتبط