گشت و گذار در محله سوخومویت بانکوک

سوخومویت محله بسیار پر رونق و کاملا تجاری در بانکوک است که دو طرف خیابان آن با انواع فروشگاه‌ها، کافه‌ها و هتل‌ها پر شده است. در واقع کارهای زیادی وجود دارد که در تور تایلند می‌توانید در این محله انجام دهید. مخصوصا این که سوخومویت بین غیر بومی‌ها و گردشگران بین‌امللی خیلی محبوب است و با گردش در این خیابان می‌توانید طیفی از مردم کشورهای مختلف را ببینید. ما در این مقاله شما را برای گردشی به یادماندنی در این محله راهنمایی می‌کنیم.

 

Terminal 21 Bangkok

مرکز خرید ترمینال 21 یکی از نقاط بسیار منحصر به فرد در بانکوک است که حتما باید از آن دیدن کنید، حتی اگر قصد خرید ندارید. زیرا در هر طبقه از این مرکز خرید یکی از شهرهای مشهور دنیا بازسازی شده است. شما می‌توانید در خیابان‌های توکیو و مغازه‌هایش پرسه بزنید، به خیابان کارنابی لندن سر بزنید و در استانبول سوغاتی بخرید و یا در اسکله ماهیگیری سانفرانسیسکو از خوردن طیف گسترده غذاهای دریایی لذت ببرید. به طور کلی اینجا یکی از بهترین نقاط خرید در محله سوخومیت بانکوک است که تجربه خوبی از خرید را برای شما به همراه خواهد داشت.

9 طبقه این مرکز خرید به یکی از شهرهای مهم دنیا اختصاص پیدا کرده و سالن اصلی نیز شبیه به سالن عزیمت فرودگاه طراحی شده است. این مرکز تفریحی حدود 600 مغازه، سینما و یک فود کورت را در خود جای داده است. شما می‌توانید با رفتن به این مرکز از طیف گسترده‌ای از امکانات و ویژگی‌ها بهره‌مند شوید و دور دنیا را ظرف چند ساعت بگردید.

آدرس: 88 Soi Sukhumvit 19, Khlong Toei, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

 

Octave Rooftop Bar & Lounge

اگر می‌خواهید در جایی لوکس و معتبر شب زنده‌داری کنید، این لژ 4 طبقه شیک و گران‌قیمت را می‌توانید در هتل ماریوت سوخومویت بانکوک پیدا کنید. این لژ تمام روز باز است، اما بهترین زمان برای بازدید، عصرهاست که می‌توانید از تماشای چشمگیر غروب خورشید بانکوک لذت ببرید. به طبقه بالای لژ جایی که یک تراس 360 درجه مدور قرار دارد بروید و از نوشیدنی‌های خلاقانه و منحصر به فرد سفارش و غرق تماشای افق زیبا و سحرانگیز شهر شوید. این لژ در فاصله 250 متری جنوب شرقی ایستگاه Thong Lo Skytrain قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است.

آدرس: 45th Floor, Bangkok Marriott Hotel, Sukhumvit Road Soi 57, Khlong Tan, Watthana Bangkok 10110, Thailand

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ارزان منطقه سوخومویت بانکوک

 

 

Flight Experience Bangkok

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها در بانکوک برای کودکان است. این مرکز تفریحی در واقع یک مجموعه شبیه‌ساز پرواز برای کودکانی است که در رویای خلبانی هستند. شبیه‌ساز پرواز Boeing 737-800 یک تجربه کاملا واقعی را ارائه می‌دهد، که شامل روند ورود به سیستم، ملاقات با اولین افسر و یک جلسه توجیهی قبل از پرواز است، تا بتوانید با استفاده از صندلی هدایت و هدست هواپیمای واقعی استفاده کنید. این تجربه چنان واقعی است که کابین خلبان آن حتی در فیلم‌های محلی و برنامه‌های تلویزیونی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. Flight Experience Bangkok در طبقه 2 مرکز خرید Gateway Ekamai واقع شده است. برای خانواده‌های دارای فرزند این تجربه بسیار به یادماندنی و منحصر به فرد خواهد بود.

آدرس: Gateway Ekamai Shopping Mall, 2nd Floor, 22 Sukhumvit Road, Prakanong, Bangkok 10110, Thailand

 

 

کیدزونا

این مرکز بازی و فعالیت کودکان که در طبقه پنجم مرکز خرید Gateway Ekamai قرار گرفته است را کوچک و بزرگ همه دوست دارند. هوای بیرون بانکوک خیلی گرم و یا خیلی بارانی باشد، اینجا مکانی عالی برای کودکان خردسال است که می‌توانند در آن بازی کنند و در محیطی امن با یک فضای بازی نرم، سرسره‌های بادی، بازی‌های شادی‌آور از روزشان لذت ببرند. بلیط‌ها به شما امکان دسترسی به منطقه بازی را برای تمام روز می‌دهند. Kidzoona برای بچه‌های زیر 12 سال مناسب است، اما اگر شما با نوجوانان همراه هستید، در ورودی Molly Fantasy بازی‌های سرگرم کننده‌ای وجود دارد که مدتی آن‌ها را مشغول نگه می‌دارد.

آدرس: Gateway Ekamai Shopping Mall, 2nd Floor, 22 Sukhumvit Road, Khlong Toei, Prakanong, Bangkok 10110, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک

 

 

زمین بازی سرپوشیده فوناریوم

زمین بازی و سرگرمی Funarium Indoor از بیرون مانند یک انبار به نظر می‌رسد، اما به محض ورود به داخل شما با 2000 متر مربع فضای پر از فعالیت رنگی و سرگرم کننده روبرو خواهید شد. این زمین بازی سرپوشیده دارای یک ساختار کوهنوردی بزرگ، یک بازی نرم برای خردسالان، منطقه شن بازی، مرکز هنری و صنایع دستی و یک ایستگاه پخت و پز است. تمام این 2 هزار متر مربع دارای سیستم تهویه هستند و این یعنی دلبند شما می‌تواند بدون نگرانی از گرمازدگی همه جا را بگردد و بازی کند. این زمین بازی وسیع قابلیت این را دارد تا تمام یک روز شما را به اختصاص دهد.

آدرس: 111/1 Sukhumvit 26 Alley, Watthana, Bangkok 10120, Thailand

 

بخوانید: قایق سواری در مسیر‌های آبی بانکوک

 

مطالب مرتبط