معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک

هتل‌های ارزان بانکوک اصلا نیاز به تعریف ندارند. این شهر با جاذبه‌های گردشگری بسیار و توریست‌های فراوانی که با تور تایلند در تمام طول سال به آن روانه هستند پر از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف مناسب بودجه‌های مختلف است. در حالی که همه اقامتگاه‌های ارزان از شرایط مناسبی برخوردار نیستند شما می‌توانید با 35 دلار برای یک شب در بهترین هتل‌های ارزان این شهر اقامت راحتی را تجربه کنید. گرچه آن‌ها دارای ویژگی‌های برجسته و نهایی نیستند اما دست کم امکانات اولیه را به خوبی در اختیار شما قرار داده و اقامتی دلپذیر را برایتان رقم می‌زنند.

 

هتل ناندها

هتل ناندها یکی از هتل‌های معروف محله سوخومویت بانکوک است که در فاصله 15 دقیقه‌ پیاده‌روی امپوریوم به سوی کابوی واقع شده است. شما در این هتل می‌توانید از امکانات اولیه مثل پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، اینترنت، شاتل فرودگاه و روزنامه مجانی در لابی بهره‌مند شوید. اتاق‌ها مدرن و به شدت جذاب هستند. در طراحی داخلی آن‌ها از چوب، چراغ‌های زرد و لوازم جالبی مثل دوچرخه استفاده شده است. سرویس بهداشتی مدرن و تمیز، با لوازم اولیه بهداشتی نیز در دسترس شما قرار دارد.

آدرس: 14/11-15 Sukhumvit 33 Yak 5, Sukhumvit Road, Klongton-Nua, Wattana, Bangkok 10110, Thailand

تلفن: +66 2 662 3395

 

 

وان متل

A-One Motel هتلی مدرن‌ست که دقیقاً در جاده محبوب پتچابوری و در نزدیکی ایستگاه حمل و نقل عمومی همچون متروی خط فرودگاه و راما 9 در مرکز شهر واقع شده است، و یکی از هتل‌‌های ارزان نزدیک مترو در بانکوک است. اتاق‌ها طراحی مدرن و دقیقی دارند و امکاناتی همچون تختخواب‌های راحت، تلویزیون‌های صفحه تخت، حمام اختصاصی و سیستم تهویه هوا را در دسترس قرار می‌دهند. به علاوه سراسر هتل با اینترنت بی‌سیم پوشش داده شده‌ است. شما در این هتل 74 اتاقه امکانات بیشتری شامل موارد زیر را هم در اختیار خواهید داشت.

  • پذیرش 24 ساعته
  • پارکینگ رایگان
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • استخر روباز و اسپا
  • رستوران با انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی
  • صبحانه

آدرس: 5 Soonvijai 2, New Petchaburi Rd, Bangkok 10320, Thailand

تلفن: +66 2 718 1030

 

بخوانید: امن‌ترین محله‌های بانکوک برای گردش و اقامت

 

 

هتل ترینیتی سیلوم

هتل Trinity Silom که در مرکز شهر بانکوک واقع شده در فاصله 15 دقیقه پیاده‌روی از معبد سری ماریامان و پارک لومپینی واقع شده است. شما امکان استفاده از روزنامه رایگان در لابی هتل، سرویس روزانه اتاق، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی و همچنین پذیرش 24 ساعته برخوردار هستید. به علاوه اگر بخواهید ماشین اجاره کنید می‌توانید از پارکینگ رایگان هم استفاده کنید. خوشبختانه شما در اینجا امکاناتی همچون استخر روباز و مرکز تناسب اندام هم خواهید داشت که اوقات فراغت دلپذیری را برایتان رقم می‌زند.

آدرس: Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500, Thailand

تلفن: +66 2 231 5050

 

بخوانید: رمانتیک‌ترین هتل‌های بانکوک برای اقامتی رویایی

 

 

بالی سوییت سوخومویت

D Varee Diva Bally Sukhumvit مکانی عالی برای کسانی‌ست که می‌خواهند از شلوغی مرکز شهر دور باشند. هتل دارای اتاق‌های استودیو، اتاق لوکس و اتاق‌های یک خوابه برای افرادی که به دنبال مکانی آرام‌تر میگردند است. البته وقتی می‌گوییم دور از مرکز و جایی آرام منظورمان حاشیه شهر نیست. این هتل تنها 1 کیلومتر از از BTS Skytrain در Phrom Phong فاصله دارد. نمای بیرونی این هتل 3 ستاره 78 اتاقه خیلی چشمگیر نیست اما داخل اتاق‌ها جادار و تمیزند. اتاق‌ها با چوب‌های رنگ روشن و سبک و سیاق تایلندی دکوراسیون شده‌ و امکاناتی همچون تلوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و سیستم تهویه هوا را ارائه می‌دهند.

 

بخوانید: راهنمای سیستم حمل و نقل عمومی در بانکوک

 

اتلیر سوییتز

این هتل دارای محیطی کاملا مدرن و روشن بوده که در همان ابتدا گردشگران را جذب خود می‌کند. نه تنها نمای بیرونی هتل پیچ و تاب‌های مدرن دارد بلکه از داخل نیز به همان اندازه تاثیرگذار است. اتاق‌های مدرن، روشن و مجهز به مبلمان، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان و دارای تخت‌های راحت هستند. در این هتل به غیر از رنگ چوب روشن و سفید شما با رنگ سبز درخشان نیز طرف هستید. هر کجا که چشم بگردانید این رنگ را خواهید دید. شما در اینجا ویژگی‌هایی همچون باغ، تراس، رستوران، مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان در اختیار خواهید داشت.

آدرس: 256 Ladprao 122(Mahadthai1), Phlubphla, Wangthonglang Bangkok 10310, Thailand

تلفن: +66 2 542 2659

 

 

هتل لا پورت بانکوک

با اقامت در این هتل، واقع در مرکز شهر دسترسی راحت به همه جا خواهید داشت. اتاق‌های این هتل همچون خانه‌ای با امکانات کامل است که به شما کمد و قفسه‌های جاگذاری لوازم، آویز لباس، گاوصندوق، مینی یخچال، تخت خواب‌های راحت، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی ارائه داده می‌شود. با این که خبری از رستوران و استخر نیست اما اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد.

آدرس: 20/6 Soi Petchaburi 17 Phayathai, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

تلفن: +66 2 254 7152

 

بخوانید: راهنمایی رزرو هتل در بهترین مناطق بانکوک

 

مطالب مرتبط