معرفی مرکز Gateway Ekamai در بانکوک

مراکز خرید زیادی در بانکوک وجود دارند و بعضی اوقات، انتخاب از میان آن‌ها برای مسافرانی که با تور تایلند سفر می‌کنند آنقدر سخت می‌شود که ترجیح می‌دهند معروف‌ترین‌ها را انتخاب کنند و بدون این که به دیگر مراکز فکر کنند، ساعاتی را وقت بگذرانند. برای این که کارتان را راحتتر کنیم، امروز مرکز تجاری و تفریحی خاصی را به شما معرفی می‌کنیم که تمی ژاپنی داشته و به غیر از برندهای بسیار جذابی که برای خرید در آن وجود دارد، دارای دو مرکز تفریحی بسیار عالی هم هست.

 

معرفی مرکز تجاری-تفریحی Gateway Ekamai

Gateway Ekamai یکی از مراکز تجاری نسبتا تازه‌ تاسیس در بانکوک است که به نوعی عرضه‌گر لایف استایل ژاپنی برای مشتریانش است. مکانی بسیار جذاب که دارای چند بخش فرهنگی ژاپنی است، در آن چندین رستوران ژاپنی و غذاهای بین‌المللی پیدا می‌کنید و از نظر فروشگاه‌ها، با انتخاب‌های بسیار زیادی مواجه خواهید بود که همه از بهترین‌ها به شمار می‌آیند. در بسیاری از نظرها در مورد این مرکز خرید از آن به عنوان یک تکه از ژاپن یاد می‌شود.

این مرکز تجاری در 8 طبقه ساخته شده و دارای مراکز فروش تجهیزات الکترونیک، یک سوپرمارکت 24 ساعته‌ی بسیار بزرگ و ... است. اما شاید جذاب‌ترین بخش‌های آن را بتوان به سرزمین برف و یخ و پارک بازی جذابی که در آن وجود دارد اشاره کنیم. تفریحات بسیار خوبی که از Gateway Ekamai یک مکان تفریح خانوادگی در بانکوک ساخته است.

 

بخوانید: خرید و گردش کنار رودخانه‌ چائو فرایا در بانکوک

 

 

فروشگاه‌هایی برای خرید از برندهای برتر

یکی از ویژگی‌هایی مرکز تجاری تفریحی Gateway Ekamai این است که همچون مراکز خرید دیگر، بخش زیادی از آن را فروشگاه‌های لباس اشغال نکرده‌اند. شما در طبقه اول و همکف، مجموعه‌ای از انواع فروشگاه‌ها را خواهید داشت که در کنار خدمات‌دهندگان و همچنین سوپرمارکت بزرگ فعالیت می‌کنند. از همان ورودی تم ژاپنی این مرکز خرید کاملا پیداست. در طبقه دوم و در کنار چند سالن زیبایی، فروشگاه‌های وسایل آرایشی بهداشتی را خواهید دید که در کنار دیگر فروشگاه‌های مخصوص بانوان همچون لباس و کیف و کفش فعالیت می‌کنند. طبقه سوم به بوتیک‌هایی اختصاص دارد که لباس‌های بچه‌گانه و بزرگسال را شامل می‌شوند. طبقات بالا اغلب به فروشگاه‌های بزرگ الکترونیک اختصاص دارد و در آن می‌توانید برندهای بسیار محبوب این عرصه همچون اپل، سامسونگ، ایسر و توشیبا را ببینید که در فروشگاه‌های لوکس خود به فروش محصول مشغولند.

 

 

رستوران‌ها و کافه‌های متعدد ژاپنی

رستوران‌های متعدد ژاپنی، یکی از نمادهای این مرکز خرید است که بیشتر آن لایف‌استایل ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. البته در کنار این کافه‌ها و رستوران‌های ژاپنی، چند برند معروف فست فود زنجیره‌ای و چندین رستوران برای ارائه غذاهای بین‌المللی نیز در Gateway Ekamai هستند.

 

بخوانید: راهنمای گردش و خرید در بازار چینی‌های بانکوک

 

 

مراکز تفریحی Gateway Ekamai

همانطور که گفتیم، بخش‌های تفریحی در این مرکز تجاری عالی هستند. اما قبل از هر چیز باید در مورد Snow Town صحبت کنیم. اگر فکر می‌کنید تنها در دبی، برف در میان گرما می‌بارد، کاملا در اشتباه هستید. در بانکوک که همیشه گرما بیداد می‌کند، Snow Town جایی است که می‌توانید همیشه بارش برف را ببینید و در محیط آن به برف بازی بپردازید. البته Snow Town دو بخش دارد، یکی بخش برف بازی آن است و یکی سالن یخی آن که مملو از مجسمه‌ها و تندیس‌های یخی هستند و چند بازی جالب نیز در آن‌ها گنجانده شده است که مخصوصا بچه‌ها حتما از آن استقبال خواهند کرد.

پارک بازی موجود در Gateway Ekamai نیز جایی عالی برای تفریح خانوادگی است. این مکان البته بیشتر برای کودکان و نوجوانان بنا شده، اما بازی‌هایی برای جوانان و بزرگسالان نیز در آن پیدا می‌شود. مجموعه‌ای کاملا سرپوشیده که چنیدن سرسره، انواع بازی‌ها برای سنین مختلف و دکور جذاب و شاد را شامل می‌شود.

در کنار این دو مرکز بسیار جذاب، یک سالن بزرگ بازی‌های رومیزی و آرکید و همچنین یک شبیه ساز پرواز در مرکز خرید Gateway Ekamai تهیه دیده شده، تا همه چیز تکمیل باشد.

 

بخوانید: تفریحات جذاب و رایگان در بانکوک

 

 

Gateway Ekamai، تکه‌ای شاد از ژاپن

تنها خرید کردن در Gateway Ekamai، از دست رفتن بسیاری از فرصت‌های تفریحی و البته تجربه‌ی رستوران‌های ژاپنی در این مرکز تجاری است. اگر به این مکان رفتید، حتما باید از دنیای برفی آن که از تفریح‌های جذاب بانکوک است دیدن کنید، با بازی‌های مختلف سرگرم شوید و بدون شک غذاهای اصیل ژاپنی را در رستوران‌های عالی آن امتحان کنید.

آدرس: 982/22 Sukhumvit Rd, Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok

ساعات کاری: از ساعت 10 صبح تا 10 شب هر روز

 

مطالب مرتبط