راهنمای خریدی مقرون به صرفه و ارزان در بانکوک

آیا قصد دارید با تور تایلند سفری مقرون به صرفه به بانکوک را ترتیب بدهید و نگران خرید در این شهر هزار رنگ هستید؟ اگر بدانید به کدام مغازه یا بازار بروید می‌توانید وسایل واقعا مقرون به صرفه‌ای را بخرید. از گوشواره‌های 20 باتی تا تی‌شرت‌های 80 باتی کافیست فقط بدانید کجا بروید تا همه چیز برایتان محیا شود. شما در مراکز ارزان و برجسته نه تنها می‌توانید خریدهای خوبی داشته باشید بلکه چیزهای خیلی بیشتری هم پیدا می‌کنید که تعجبت‌تان را به همراه خواهد داشت.

 

مرکز خرید تاوانا

تاوانا از مراکز خرید ارزان در بانکوک است. آیا به دنبال لباس تا 100 بات هستید و یا می‌خواهید برای جشن پیش رو لباس شب به قیمت 99 باتی بخرید؟ اگر به تاوانا بروید همه چیز از کت و شلوارهای مناسب و لباس شب‌های زیبا را می‌توانید پیدا کنید. در واقع لباسهای اسپرت، خیابانی و مجلسی، هر چیزی که اراده کنید و بخواهید در اینجا با قیمتی بسیار پایین پیدا می‌شود.

آدرس: 3508 Lat Phrao Road | Khlong Chan, Bang Kapi, Bangkok 10240, Thailand

 

 

انیون مال

یکی دیگر از مراکز خرید بانکوک که همچون طلای سفید ارزشمند و قابل توجه است انیون مال است که خریدهای خوبی را مقابل‌تان می‌گذارد. شما در اینجا می‌توانید انواع و اقسام لباس‌ها را تا 100 بات و بدلیجات و گوشواره‌های مد روز را تنها تا 20 بات تهیه کنید. این بازار فقط به غرفه‌های داخل ساختمان محدود نمی‌شود. شما می‌توانید دستفروشان زیادی را بیرون ساختمان هم پیدا کنید. در واقع اگر بهتر بگوییم شما در اینجا اجناسی به قیمت کم‌تر از یک دلار پیدا خواهید کرد. این بازار از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز است.

آدرس: 54, Soi Lat Phrao 1 | Chom Phon, Chatuchak, Bangkok 10900, Thailand

 

بخوانید: ۷ نکته مهم درباره‌ی مرکز خرید MBK Center در بانکوک

 

 

ویکتوری منومنت

اگر دوست دارید از لباس‌های مدر روز تایلندی بخرید و سبک لباس‌های زیبا و بامزه تایلندی را بپوشید باید به ویکتوری منومنت در طبقه اول مرکز خرید ویکتوری بروید. در اینجا شما همه چیزی پیدا خواهید کرد. از کت‌های جین طرح‌دار به قیمت 200 بات گرفته تا کمربندهای مردانه 100 باتی و کوله پشتی 100 باتی را تهیه کنید. البته ویکتوری منومنت دارای سه شعبه مختلف در نقاط مختلف شهر است. شما می‌توانید دو شعبه دیگر را در سنتر وان شاپینگ پلازا و ویکتوری پوینت پیدا کنیم.

 

 

چوزدِرِس

در فروشگاه Choosedress شما می‌توانید با پیراهن و شلوارهای سبک و راحت سبک آزاد خودتان را داشته باشید و یا با انتخاب لباس‌های زیبا و رسمی از سبک‌های خاص‌تر پیروی کنید. به علاوه انواع و اقسام لوازم تزئینی و جانبی را برای ست کردن در دسترس خواهید داشت. به عبارتی نه تنها در این فروشگاه قیمت‌ها پایین است بلکه جامع و همه چیز تمام هست. دست خالی وارد شوید و با خریدی کامل از فروشگاه خارج شوید. به علاوه برای این که کاملا ظاهر و سبک لباس‌هایتان را با هم ست کنید می‌توانید به سالن زیبایی طبقه بالا بروید و مو و ناخن‌هایتان را به مدلی که دوست دارید در بیاورید.

آدرس: Siam Square Soi 9, Soi Chulalongkorn 64, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330

 

بخوانید: دیدنی‌هایی که در اولین سفر به بانکوک باید تماشا کنید

 

 

Rod Fai Night Market Srinakarin

بازارهای شبانه در تایلند به طور کلی موهبتی برای مردم بومی و گردشگر هستند. شما در این بازارهای پرطرفدار و پر رونق می‌توانید در بهترین رستوران‌های بانکوک با غذای محلی غذا بخورید و لوازم دست دوم و لباس‌های قیمت مناسب را پیدا کنید و بر حسب سلیقه و بودجه‌تان خرید کنید. قیمت‌ها در این بازار از 20 بات شروع می‌شوند.

آدرس: Soi Srinagarindra 51, Khwaeng Nong Bon, Khet Prawet, Krung Thep Maha Nakhon 10250

 

 

اُیل مارکت

با این که بازار ایل از مرکز شهر دور است اما به دلیل گسترگی اجناس و قیمت‌های پایین این بازار رونق زیادی دارد اگر میخواهید سفری ارزان به بانکوک داشته باشید. شما می‌توانید لباس شب سایز بالا را به قیمت 250 بات تهیه کنید و یا بهترین کفش‌ها را به قیمت 150 بات بخرید. لباس‌های معمولی نیز تا 80 بات هستند. این بازار دارای فضای سبک، نیمکت‌هایی برای نشستن و انواع و اقسام غرفه‌های غذا هم هست. شما در اینجا می‌توانید از غذا تا دسر و نوشیدنی‌ها، خوراکی‌های مختلفی را نوش جان کنید.

آدرس: 14/87 Thanon Liang Mueang, Tambon Bang Kraso, Amphoe Mueang Nonthaburi, Chang Wat Nonthaburi 11000, Thailand

 

 

مولتی بیوتی

چه از برندهای درجه یک و نهایی مثل  SK-II محصول ژاپن و یا Urban Decay محصول آمریکا استفاده کنید و چه مارک‌های ارزان‌تری مثل Mille مالزیایی، در این فروشگاه شما می‌توانید بر حسب بودجه‌تان لوازم آرایشی اصل و شناخته شده‌ای را خریداری کرده و از کیفیت آن مطمئن باشید. به علاوه احتمال این که بتوانید لوازم آرایشی فانتزی مثل تم پونی را نیز بین قفسه‌های فروشگاه پیدا کنید.

آدرس: 392/10-11, 1st Floor Siam Square soi 5, Rama I Rd, Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: بهترین آرایشگاه‌ها در بانکوک برای بانوان

 

مطالب مرتبط