جالب‌ترین Airbnb ها در بانکوک

بانکوک در کنار تمام امکانات و جذابیت‌هایی که برای گردشگران تور تایلند دارد، آنها را با Airbnb هایی که ترکیبی از دکوراسیون مدرن و سنتی دارند، شگفت‌زده می‌کند. در این شهر می‌توانید بسیاری از اقامت‌گاه‌های چینی، ویلاهای سنتی تایلندی یا آپارتمان‌های مرتفع با استخرهای پشت بام را بیابید. اما در این لحظه بیایید با هم گشت و گذاری داشته باشیم در جالب‌ترین Airbnb های بانکوک.

 

Mustang Nero

این اقامت‌گاه، یک ساختمان تجاری قدیمی است که مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر دکوراسیونی مینیمالیستی - صنعتی دارد و یکی از بهترین آپارتمان‌های اقامتگاهی بانکوک است. 10 اتاق آن با گیاهان جنگلی، حیوانات تاکسونومی شده، مبلمان آنتیک و تزئیناتی مدرن طراحی شده‌اند. این آپارتمان به بازار شبانه hipster W District و بازار  Phra Khanong wet بسیار نزدیک است، بنابراین هرگز گرسنه نخواهید ماند و تمام مایحتاج شما به آسان‌ترین شکل در دسترستان خواهند بود. بعلاوه این اقامت‌گاه، تنها 15 دقیقه با ایستگاه ترن هوایی فاصله دارد. اگر گذرتان به اینجا افتاد، باید بدانید که 6 گربه زیبا به استقبالتان خواهند آمد.

آدرس: 1112/93-91 Soi Daimaru Department, Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

 

 

Thonglor loft

صاحب این airbnb یک طراح نورپردازی است، بنابراین جای تعجب نیست که شیروانی شیک آن یکی از روشن‌ترین اقامتگاه‌های شهر است. این آپارتمان، یک خانه بازسازی شده است که در دهه 1990 ساخته شد و دارای چهار اتاق دنج است که از پنجره‌های زیادی برای دریافت نور طبیعی فراوان بهره برده‌اند. قیمت‌ها در اینجا مناسب است. این اقامت‌گاه فاقد آشپزخانه است، اما در طبقه پایین آن کافه رستورانی وجود دارد که معروف‌ترین خوراکی‌ها و غذاهای تایلند را سرو می‌کند.  

آدرس: Watthana Bangkok, 10110, Thailand

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های بانکوک تایلند

 

 

Warehouse

به چهره جدیدی از Airbnb های بانکوک خوش آمدید. این اقامت‌گاه، جایی که افراد محلی صرفا اتاق‌ها را اجاره نمی‌دهند، بلکه با طراحی منحصر به فردی مهمانان را شگفت‌زده می‌کنند. این ساختمان در سمت Thonburi رودخانه چائو پرایا و در یک محله سنتی واقع شده است، که دنج بوده و گردشگران چندانی ندارد. طراحی داخلی آن، از آجرهای قدیمی پوشیده شده در گیاهان گرمسیری و پیچک‌ها و نیز عتیقه‌های جالب توجه سود برده است. همه این عوامل، باعث می‌شوند که در این مکان احساس راحتی و آرامش داشته باشید. در نهایت باید گفت که این Airbnb، بسیار نزدیک ایستگاه ترن هوایی Krung Thon Buri است و نیز در حوالی کشتی‌های تفریحی واقع شده که شما را به راحتی به مراکز خرید بانکوک، رستوران‌ها و کافه ها می‌رسانند.

آدرس: Khlong San Bangkok, 10600, Thailand

 

 

serviced apartment

اگر به دنبال یک اتاق با چشم‌اندازی از قلب شهر بانکوک هستید، بهتر از این اقامتگاه را پیدا نخواهید کرد. این جا، یک آپارتمان لوکس و دو خوابه بوده که دارای آشپزخانه اوپن، پنجره‌های بزرگ سقف به کف، استخر و البته بالکن با منظره‌ای خیره کننده از شهر است. البته اقامت در این جا برایتان ارزان تمام نخواهد شد، اما خدمات جالب توجهی را دریافت خواهید کرد. بعلاوه این آپارتمان، تنها چند قدم از ایستگاه ترن هوایی Nana و جاده Sukhumvit فاصله دارد. این بدان معنی است که  شما با حق انتخابهای حیرت انگیزی از بهترین رستوران‌های بانکوک، کافه‌ها و مراکز خرید مواجه هستید.

آدرس: Makkasan, Ratchathewi Bangkok, Thailand

 

بخوانید: معرفی بهترین بوتیک هتل‌های بانکوک

 

 

The original shophouse in Chinatown

هر چند که بخش اعظمی از بانکوک را ساختمان‌ها و امکانات امروزی و مدرن فرا گرفته است، اما با حضور در این آپارتمان اصیل چینی می‌توانید به یک قرن قبل بازگردید و با گذشته بانکوک دیدار کنید. در طبقه پایین، یک کافه و بار جذاب وجود دارد که از معدود تم بارهای بانکوک در کوچه Soi Nana به شمار می‌آید و با دکوراسیونی غیرمتعارف و عتیقه‌های چینی به یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی بانکوک تبدیل شده است. واحدهای آپارتمان فاقد آشپزخانه هستند، اما خوب است بدانید که با اقامت در این آپارتمان، تنها چند قدم با غرفه‌های غذاهای خیابانی و رستوران‌های باکیفیت فاصله دارید. بعلاوه این ساختمان، بسیار نزدیک ایستگاه متروی جدید Chinatown است که شما را با سایر نقاط شهر پیوند می‌دهد.

آدرس: Talat Noi, Samphanthawong Bangkok, Thailand

 

 

The cosy 20th-floor condo

گرما و ترافیک بانکوک می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد، اما لازم است بدانید که این اقامت‌گاه یکی از محبوب‌ترین و معدودترین Airbnb هایی است که از استخر برخوردار است. این آپارتمان راحت و دنج 20 طبقه، بخاطر تمیزی و دکوراسیون دلپذیر و خدمات ارزنده، تاکنون مهمانان بسیاری را به خود جذب کرده است. همچنین باید گفت که این اقامت‌گاه دارای آشپزخانه است و به غذاکده های خیابانی نیز بسیار نزدیک است پس شانس خوردن بهترین غذاهای خیابانی تایلند را خواهید داشت. این آپارتمان، تنها یک دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه ترن هوایی Saphan Kwai  فاصله دارد. جالب است بدانید که استخر پشت بام آن، چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: Samsen Nai, Phaya Thai Bangkok, 10400, Thailand

 

 

poolside villa

برای لذت بردن و استراحت در کنار آب، نیازی به سفر به کوه ساموئی یا پوکت نیست. این اقامت‌گاه بسیار عالی، در واقع یک ویلای چوبی سنتی تایلندی است که با سقف شیب دارش بیشتر به یک معبد شباهت دارد. این مکان، دارای یک آشپزخانه روباز در طبقه پایین، به همراه یکی از بهترین استخرهای شهر است. شما در این فضای دنج می‌توانید به راحتی از شلوغی شهر فرار کنید، اما لازم است بدانید که برای رسیدن به این ویلا لازم است که تاکسی بگیرید زیرا از مرکز شهر فاصله دارد. البته باید گفت که با اقامت در این ویلا، دیگر به این آسانی حاضر به ترک آن نخواهید بود.  

آدرس: Suan Luang Bangkok, Thailand

 

بخوانید: معرفی گران‌ترین هتل‌های تایلند

 

 

shophouse residence

اگر خیلی خوش شانس باشید، می‌توانید در این اقامتگاه پرطرفدار اتاق رزرو کنید. این آپارتمان که قدمتی 40 ساله دارد، دارای 3 واحد در بخش فوقانی و یک بار به سبک چینی در طبقه پایین است. بهترین واحد این اقامت‌گاه زیبا، در طبقه چهارم واقع شده که دکوراسیون آن ترکیبی از سبک چینی و تایلندی است و بالکن آن چشم اندازی بی‌نظیر به شهر و معبد Wat Traimit دارد. بعلاوه این Airbnb، دارای یک اتاق نشیمن مشترک در یک طبقه پایین است که میهمانان در آن می‌توانند از یک تلویزیون بسیار بزرگ و Netflix رایگان بهره‌مند شوند. بعلاوه، صبحانه تایلندی نیز برای مشتریان درنظر گرفته شده است. اقامت در این آپارتمان ارزان نیست، اما از خدماتی عالی و درجه یک برخوردار است.

آدرس: 423 Charoen Krung Road, Khwaeng Pom Prap, Khet Pom Prap Sattru Phai Krung Thep Maha Nakhon, 10100, Thailand

 

 

بانکوک، شهری بسیار شگفت‌انگیز است که به آثار باستانی خود و همچنین کافه‌های پشت بام و مراکز خرید باشکوهش شهرت دارد. در این میان، جالب‌ترین Airbnb های بانکوک نیز ترکیبی از گذشته و حال این شهر را ارائه می‌دهند. در پایان اگر با تور تایلند سفر می‌کنید و دغدغه اقامت‌گاهی مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار این مقاله سری هم به مقاله معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک بزنید و اطلاعات مفیدی را قبل از سفرتان به دست آورید. 

 

مطالب مرتبط