کامیون‌های غذای سیار در بانکوک: بخش دوم

برای لذت بردن از یک وعده غذایی خوب در بانکوک، لازم نیست حتما در رستوران‌های فانتزی و لوکس غذا بخورید. می‌توانید به دنبال معروف‌ترین کامیون های غذای سیار در بانکوک باشید تا از همبرگرهای شگفت‌انگیز، پیتزاهای عالی و دسرهای وسوسه انگیزشان حیرت‌زده شوید. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از این امکانات غذاخوری در بانکوک آشنا شویم.

 

FullMoon

این کامیون غذای سیار که توسط دو نفر از اهالی نیویورک اداره می‌شود، غذاهایی نظیر استیک پنیر، همبرگر، سیب‌زمینی سرخ کرده و سایر غذاهای کلاسیک آمریکایی را سرو می‌کند. استیک پنیر امضا شده آنها با سس پنیر گودای دودی، گوشت‌های ریز خرد شده و پیاز سرخ شده کره‌ای تهیه شده و روی یک رول نرم ایتالیایی سرو می‌شود. این کامیون همچنین، گاهی اوقات ظروف مخصوص با غذای محدود، نظیر نودل پنیر به همراه تخم مرغ را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این کامیون را آخر هفته‌ها در بازار شبانه چاتوچاک بانکوک بیابید.

آدرس: Chatuchak market, Bangkok, Thailand

 

 

Kofuku

این کامیون غذای سیار که معمولا در Lat Prao Soi 94 پارک شده است، تلاش کرده تا فضایی ژاپنی را با فانوس‌های کاغذی و چوب بامبو ایجاد کند. تمرکز این کامیون، روی طبخ Tonkatsu است که یک کتلت گوشت خوک ژاپنی بوده و در قسمت خارجی ترد و از داخل آبدار است. این کامیون همچنین، موارد دیگری از غذاهای معروف ژاپنی نظیر gyoza ،takoyaki و curry را نیز ارائه می‌دهد. صندلی‌های چوبی در اطراف پیشخوان، برای رفاه حال مشتریان درنظر گرفته شده‌اند و می‌توان روی آنها نشست و نحوه طبخ و آماده‌سازی غذا را تماشا کرد. اخیرا این کامیون غذای سیار، شعبه دوم خود را در Chokchai 4, Soi 37 افتتاح کرده است. اگر به غذاهای ژاپنی علاقه پیدا کرده‌اید پینشهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک را مطالعه فرمایید.

آدرس: Lat Prao Soi 94, 10170, Thailand

 

 

Banh Mi Bo

این کامیون که عمدتا در Sukhumvit  قرار دارد، دیگر بر خلاف سابق روی "حمل و نقل مواد غذایی" تمرکز ندارد، بلکه حالا از آشپزخانه‌ای کامل و عالی برخوردار است. در واقع این کامیون، شما را با غذای مخصوص خود (ساندویچ) پر از انواع گوشت خوک کبابی ترد، گوشت خوک باربیکیو، گوشت کبابی ویتنامی، مرغ ترش و توفو شگفت‌زده می‌کند.

آدرس: 762/3 Sukhumvit Rd, Khlong Tan, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

 

بخوانید: ۸ مورد از خوشمزه‌ترین غذاهای چیانگ مای

 

 

Pizza Massilia

استفاده از کلمه "کامیون" برای این آشپزخانه مجلل و بزرگ، کم لطفی است. در واقع انواع ظروف و غذاهای لذیذ ایتالیایی و فرانسوی را می‌توانید در اینجا بیابید. همچنین نوشیدنی‌های مختلف به استقبال شما خواهند آمد. اما محبوب‌ترین گزینه در منوی این کامیون، پیتزاهای طبخ شده روی شعله چوب‌های آتشین با طعمی حیرت‌انگیز هستند. 

آدرس: 15/1 Soi Ruamrudee Community, Lumphini, Pathum Wan District, Bangkok 10330, Thailand

 

 

Rolling stone pizza

این کامیون غذای سیار، رده‌های مختلفی از بهترین غذاهای تایلندی، خصوصا پیتزای تنوری را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آن‌را همه روزه در گوشه ایستگاه ترن هوایی On Nut در Sukhumvit Soi 50 بیابید و در ردیف صندلی‌های درنظرگرفته شده به خوردن و استراحت بپردازید. طیف وسیعی از گزینه‌ها از سالامی گرفته تا ماهی قزل آلا و چند نوع پنیر در انتظارتان هستند.

آدرس: The Beacon Place Sukhumvit 50, Phra Khanong, Bangkok 10260, Thailand

 

 

Bud's Barbeque

این کامیون مشکی دنده‌های پخته، ساندویچ‌های گوشت خوک، کالباس‌های لذیذ، همبرگر گوشت گاو و گوشت مرغ را به همراه پنیر چدار یا سوئیسی سرو می‌کند. مخلفات غذاها کامل هستند و شامل پیاز تازه، فلفل دلمه‌ای، کاهو، گوجه فرنگی، ترشی، آرگولا، زیتون و خیارشور می‌شوند. اگرچه راز سس باربیکیوی آنها محرمانه است، اما می‌توانید یک قوطی از آنرا بخرید و به خانه ببرید.

آدرس: Suan Phlu Soi 8, Sathorn Rd, Bangkok, Thailand

 

بخوانید: معرفی غذای تایلندی مناسب برای بچه‌ها

 

 

Cactus

صاحب این کامیون غذای سیار، در تهیه غذاهای سنتی مکزیکی تخصص دارد. عمده مواد غذایی بی‌نظیر این کامیون را مرغ، گوشت خوک و گوشت گاو خرد شده، لوبیا، ذرت، کدو و انواع سبزیجات تشکیل می‌دهند. در ضمن انواع سالساهای خوشمزه شما را غافلگیر خواهند کرد. این کامیون، هم اکنون به طور مرتب از ساعت 6:30 بعد از ظهر در Suan Phlu Soi 8  به ارائه خدماتش مشغول است.

آدرس: Suan Phlu Soi 8, Bangkok, Thailand

 

 

Taco Taxi

در اینجا می‌توانید انتظار انواع فیله‌ها نظیر مرغ خرد شده یا گوشت گاو، گوشت خوک و بیکن ترد را به همراه لوبیای سرخ شده داشته باشید. این کامیون که در جلوی هتل Ambassador  پارک می‌کند، همچنین اسموتی‌های مکزیکی بی‌نظیری را سرو می‌نماید.

آدرس: In front of Ambassador Hotel, Sukhumvit Soi 11, Bangkok, Thailand

 

بخوانید: خوشمزه‌ترین غذاهای محلی در پاتایا

 

 

ManhattanMango

این کامیون سیار، انواع وعده‌های غذایی سبک، اصلی، دسرهای خوشمزه تایلندی و نوشیدنی را سرو می‌کند. اما چیزی که آن را از سایر رقبایش متمایز می‌کند این است که تقریبا روی هر ظرف، انبه قرار می‌دهد. از غذاهای خاص آن می‌توان به سالسای انبه با نان سرخ شده، انبه شیرین و ترش با برنج مرغ و سالاد انبه سبز تند با میگو اشاره کرد. برای نوشیدنی نیز می‌توانید چای سرد انبه را امتحان کنید.

آدرس: 2170 Rama IV Rd, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

 

 

رفتن به خیابان‌ها جهت تهیه یک وعده غذایی خوب برای بانکوکی‌ها امری ناآشنا نیست. در طول چند سال گذشته، ظهور کامیون‌های مواد غذایی باعث تغییر و تحولات مختلفی در صحنه غذاهای خیابانی تایلند شده است و یافتن آنها در این شهر شلوغ کار ساده ای است. ما در این گشت و گذار سعی کردیم اطلاعاتی راجع به معروف‌ترین کامیون‌های غذای سیار در بانکوک را با شما به اشتراک بگذاریم تا در سفر با تور تایلند، تجربه لذت بخش‌تری را از خورد و خوراکی با کیفیت در این شهر زیبا داشته باشید.

 

مطالب مرتبط