۷ هتل‌ نزدیک فرودگاه صبیحه گوکچن، استانبول

آیا پروازتان تاخیر دارد؟ یا برنامه‌هایتان به هم خورده؟ اصلا نگران نباشید! خوشبختانه در اطراف فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول هتل‌های شیک و مناسبی وجود دارد، که می‌توانید اقامتی کوتاه و راحتی را در آن‌ها تجربه کنید. به علاوه داخل خود فرودگاه هم هتلی راحت و معقول برای رفاه مسافران تور استانبول وجود دارد. اگر به هر دلیلی می‌خواهید شب را در نزدیکی فرودگاه بمانید، هتل‌های راحت و مناسبی برای تمامی بودجه‌ها وجود دارد که می‌توان به آن‌ها رفت. ما در اینجا به معرفی برخی از بهترین‌ها از سایت معتبر بوکینگ می‌پردازیم.

 

فرودگاه هتل IGS Sabiha Gokcen

این هتل که در ساختمانی 4 طبقه قرار دارد، تنها در فاصله 104 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. این هتل دارای 116 اتاق استاندارد، 12 سوییت و 2 اتاق ناتوانان جسمی است. فکر نکنید حالا که باید در هتل منتظر بمانید حتما باید تمام اوقات‌تان را در آن سپری کنید. شما می‌توانید در فرودگاه بگردید و فروشگاه‌ها را ببینید، به مسجد عثمانلی بروید و در مرکز خرید ورلد آتلانتیس بگردید و اولین خرید در استانبول را تجربه کنید. پس از یک روز شلوغ و خسته‌ کننده، استراحت در سونا، باغ و یا ورزش‌های سبک در مرکز تناسب اندام هتل می‌تواند حال‌تان را بهتر کند. شما در این هتل می‌توانید خدمات حرفه‌ای و ویژگی‌های رفاهی را در دسترس داشته باشید.

آدرس: Sanayi, Sabiha Gökçen Havaalanı, 34906 Pendik/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

 

 

Nearport Hotel Sabiha Gokcen Airport

این هتل که در فاصله 5 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده، نه تنها برای مسافران بلکه برای اقامت در استانبول هم انتخاب هوشمندانه‌ای است. این هتل نه تنها به فرودگاه نزدیک است؛ بلکه با یک موقعیت مکانی مناسب دسترسی به شهر را هم آسان کرده است. از امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می‌توان به پذیرش 24 ساعته، وای‌فای رایگان در کلیه اتاق‌ها، نظافت روزانه اتاق‌ها، و فروشگاه هدیه و سوغات اشاره کرد. همه مهمانان نیز امکان دسترسی به مرکز تناسب اندام هتل، سونا، اسپا ، ماساژ، و اتاق بخار را دارند.

آدرس: Yenişehir, Osmanlı Blv. No:5/A, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

 

 

Skyport Istanbul Hotel

این هتل نیز در فاصله 5 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده و دارای 32 اتاق و 1 سوییت است. اتاق‌ها مدرن، تمیز و استاندارد هستند و می‌توانید شبی راحت را در آن‌ها سپری کنید. از طرفی امکاناتی مثل وای‌فای رایگان، سوپرمارکت، نظافت روزانه، و رستوران هم در دسترس است. اگر نیاز به آرامش داشتید هم می‌توانید در محوطه باغ استراحت کنید.

آدرس: Kurtköy, 353, Ankara Cd., 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: ۵ هتل لوکس با استخرهای فوق‌العاده در کوش آداسی

 

 

Kepler Sabiha Gökcen Airport

این هتل که امتیاز 8.8 را در بوکینگ به دست آورده در فاصله چند قدمی فرودگاه قرار گرفته و ظرف دو دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل دارای تلوزیون صفحه تخت، کمد، دوش، کتری و امکانات اولیه برای اقامتی راحت است. خدمه به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی می‌توانند شما را راهنمایی کنند. با امتیازات بالایی که اینجا به دست آورده اما خبری از اینترنت و پارک و هیچ چیز دیگری جز پذیرش 24 ساعته نیست. به همین دلیل این را فقط به افرادی توصیه می‌کنیم که جز یک شب نیاز به جای خواب ندارند.

آدرس: Sabiha Gökçen Havaalanı Terminal Binası Dış Hatlar Gidiş Katı Hava Tarafı, 34906 Istanbul, Turkey

 

بخوانید: بوتیک‌ هتل‌های استانبول با چشم انداز بسفر

 

 

هتل Tevetoglu

این هتل در فاصله 1 کیلومتری از فرودگاه واقع شده و در عرض 2 یا 3 دقیقه در دسترس شما قرار می‌گیرد. اتاق‌ها مدرن، راحت و شیک هستند و نه تنها از امکاناتی مثل تلوزیون، کتری و سیستم تهویه هوا برخوردارند بلکه حمام با لوازم بهداشتی رایگان در دسترس قرار داده شده است. شما در اینجا می‌توانید صبح‌تان را با بوفه دوست داشتنی صبحانه ترکی در استانبول شروع کنید و از تنوع غذاها هرچه دوست داشتید بخورید. از امکانات هتل می‌توان به سرویس اتاق، پارکینگ و اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه و خدمات تجاری نام برد.

آدرس: Kurtköy Pendik ankara caddesi nilay sokak no:1/1, 34912 Istanbul, Turkey

 

 

هتل Arma palace

این هتل در فاصله کم‌تر از 2 کیلومتر و 5 دقیقه‌ای از فرودگاه قرار دارد. Arma palace دارای اتاق‌های راحت و سوییت‌های 65 متری است. اتاق‌ها همچون سایرین دارای تلوزیون صفحه تخت، حمام، و امکانات اولیه است. به علاوه آشپزخانه کامل و تراس هم در دسترس قرار دارد. پارکینگ، اینترنت رایگان، باغ و محوطه پیکنیک، شاتل فرودگاه و پذیرش 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های این هتل است. با تمام این تفاسیر می‌شود این هتل را از بهترین هتل‌های استانبول نام برد.

آدرس: Yenişehir, Arma Residance, Bakü Cd. No:1 D:No:6 B, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey

 

 

Hampton by Hilton Istanbul Kurtkoy

این هتل 4 ستاره در فاصله 2 یا 3 کیلومتری و 5 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده است. اتاق‌ها دارای کمد و تهویه مطبوع هستند و برخی دیگر با تراس هم همراهند. شما در اینجا می‌توانید از بوفه صبحانه استفاده کنید و در صورت تمایل در مرکز تناسب اندام وقت بگذرانید. خدمه نیز به زبان‌های آلمانی، انگلیس، فرانسوی و ترکی مسلط هستند. از ویژگی‌های هتل می‌توان به شاتل رایگان، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران و خدمات تجاری نام برد.

آدرس: Yeni Sehir Mh. Millet caddesi 27 Pendik, 34912 Istanbul, Turkey

 

بخوانید: هتل‌های نزدیک فرودگاه جدید استانبول

 

مطالب مرتبط