بوتیک‌ هتل‌های استانبول با چشم انداز بسفر

کلانشهر استانبول، به دلیل برخورداری از فرهنگ اروپایی و آسیایی، تجربه امپراتوری‌های متفاوت و دربرگرفتن مذاهب مختلفی نظیر مسیحیت و اسلام، هرگز کلیشه‌ای نخواهد شد و همواره برای گردشگران تازگی خواهد داشت.

اما کامل و مدرنیته بودن استانبول را می‌توانید از روی بوتیک هتل‌هایش نیز تشخیص دهید که از دکوراسیونی فوق العاده و معماری جالب توجهی بهره برده اند. به ویژه بوتیک هتل‌هایی که در یک دهه اخیر شروع به کار کرده‌ند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که سری به مقاله بهترین بوتیک هتل‌های استانبول بزنید و اطلاعات کافی را در این زمینه در سفرتان با تور استانبول بدست آورید. و اما در این مقاله، بیایید نگاهی بیندازیم به بوتیک هتل‌هایی با چشم اندازی عالی به منظره بسفر استانبول.

 

Tomtom Suites

این بوتیک هتل شیک، به سبک فرانسوی ساخته شده و دارای 20 اتاق است که در 3 طبقه پراکنده‌اند و با آسانسوری شیشه‌ای می‌توان بین طبقات آن در رفت و آمد بود. این اتاق‌ها در دسته بندی‌های معمولی و لوکس، قابل ارائه به مهمانان هستند. در هر کدام از اتاق‌ها و طبقات هتل که ساکن شوید، می‌توانید انتظار دیدن سقف‌های بلند، پنجره‌های بزرگ، کف‌های چوبی طبیعی، تابلوهایی با طرح‌های معاصر روی دیوارهای ساده و رنگی و یک فضای نشیمن راحت را داشته باشید. اما یادتان باشد که به هیچ وجه، تراس پشت بام را از دست ندهید. این تراس، چشم انداز شگفت‌انگیزی به ساحل شاخ طلایی و تنگه بسفر دارد.

 

بخوانید: جاذبه‌هایی برای خوش‌گذرانی اطراف تنگه بسفر

 

 

Vault Karakoy

این هتل بی‌نقص و شیک که در محله کاراکوی واقع شده است، مکان کوچکی است و فضای دوستانه‌ای دارد. طراحی آن، سبک دکوراسیون قرن نوزدهم را به خاطر می‌آورد و ظرافت‌های نئوکلاسیک را در کفپوش گرانیت باکیفیت و قوس پنجره‌های زیبا، سقف‌های بلند و درب‌های چوبی‌اش می‌توان یافت. می‌توانید به پشت بام بروید و از رستوران بی‌نظیرش، محو تماشای غروب زیبای بسفر شوید و به گردش در محله کاراکوی استانبول با خیال راحت بپردازید.

 

 

Georges Hotel Galata

این بوتیک هتل، مظهر موج جدید بوتیک هتل‌ هیپ‌هایی است که در محله قدیمی اروپایی استانبول افتتاح شده‌اند. این مکان، از زیباترین طراحی‌های قرن نوزدهمی که دوباره مد شده‌اند، بیشترین استفاده را می‌کند. هتل، دارای 20 اتاق است که دارای پنجره‌های بزرگ کف به سقف هستند و اکثر آنها چشم اندازی خیره کننده به تنگه بسفر دارند. رستوران پشت بام آن نیز با عنوان Le Fumoir، غذاهای سنتی فرانسوی عالی سرو می‌کند که از نظر محلی و بین‌المللی قابل توجه است.

 

بخوانید: هتل‌های نزدیک فرودگاه جدید استانبول

 

 

10 Karaköy

این ساختمان زیبا در ابتدا یک بیمارستان بود اما در حال حاضر بعنوان هتل، پذیرای مهمانان و گردشگران به استانبول است. چراغ‌های حلقه‌ای شیک و لوستر مدرن لابی به همراه رنگ‌هایی ملایم و گرم و تصاویری هنری از استانبول، نقطه قوت دکوراسیون این بوتیک هتل بی‌نظیر هستند. با این حال، رستوران و بار واقع در پشت بام که منوی عالی و منظره‌ای به یادماندنی از بسفر ارائه می‌دهند را نمی توان نادیده گرفت.

 

بخوانید: ۶هتل باکیفیت در محله کادیکوی استانبول

 

 

Bankerhan

این بوتیک هتل، یکی از باکیفیت‌ترین بوتیک هتل‌های استانبول به شمار می‌آید. در ضمن آثار زیادی از هنرمندان برجسته معاصر ترکیه، زینت‌بخش دیوارهای هتل هستند. دکوراسیون داخلی استاندارد آن دارای کفپوش‌های چوبی، دیوارهای کم رنگ و سقف‌های آجری در معرض دید هستند. در ضمن شما می توانید برای دیدن صحنه‌هایی تماشایی از بسفر، به بالکن اتاقتان بروید و مناظر بی‌بدیل اطراف را مشاهده کنید.

 

 

Hotel Ibrahim Pasha

این هتل به دلیل برخورداری از یک تراس شیک پشت بام، اتاق‌های راحت، رفتار دوستانه پرسنل و صبحانه‌های عالی، از جاذبه‌های توریستی محبوب در قلب استانبول به شمار می‌آید. تنها با یک پیاده‌روی کوتاه از مسجد آبی استانبول، می‌توانید خود را به این ساختمان مرتفع شهری 4 طبقه مدرن برسانید.

وفور گیاهان و گلدان‌ها، کف‌های چوبی، پارچه‌ها و فرش های طرح دار در این مکان زیبا انتظار شما را می‌کشند. می‌توانید در یکی از 12 اتاق لوکس آن اقامت کنید و از استراحت درون مبل های راحتی و تختخواب‌های بزرگ‌تر از اندازه استاندارد لذت ببرید. در ضمن گرمایش زیر کف اتاق‌ها در زمستان، یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های اطراف مسجد آبی در استانبول است.

 

 

Sub Karaköy

این هتل که در سال 1980 افتتاح شد، سابقا یک دفتر کار بوده است. این مکان، چند خیابان پشت ساحل بسفر واقع شده است. در اینجا هیچ گونه مینیمالیسمی در طراحی وجود ندارد، در عوض ترکیبی عجیب و غریب و التقاطی از عناصر معاصر را دربر گرفته است. یک دیوار آینه‌دار، طرح‌های رنگی جسورانه و نقاشی‌های منحصر به فرد هنرمندان برجسته محلی، اتاق‌ها را زینت داده‌اند. تراس بام جالب آن، دارای نمای عالی از سراسر بسفر و شاخ طلایی است. در ضمن گفتنی است که صبحانه این هتل، بسیار عالی بوده و از مواد غذایی خانگی و ارگانیک تهیه می‌شود.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های محله گالاتا

 

 

The House Hotel Bomonti

این بوتیک هتل منحصر به فرد و فوق العاده مدرن، در منطقه شیک و هنری - تجارتی بومونتی استانبول واقع شده و امکانی واقعاً متمایز و جدید در زمینه اقامت در این شهر را ارائه می‌دهد. در ضمن این مکان آرامش‌بخش، از جدیدترین فناوری‌ها و دستگاه‌ها در سالن ورزشی‌اش برخوردار بوده و نیز استخری بسیار تمیز و مناسب را در خود جای داده است.

 

بخوانید: معرفی هتل برای سفر خانم‌ها به استانبول

 

 

بسفر، تنگه‌ای 32 کیلومتری و زیبا است که دریای مرمره را به دریای سیاه متصل می‌کند. این تنگه، به طور مستقیم از قلب استانبول عبور می کند و قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می‌نماید. هتل‌های زیادی برای انتخاب در این حوالی وجود دارند که ما نیز در این مقاله نگاهی به بوتیک هتل‌هایی با چشم اندازی عالی به منظره بسفر استانبول انداختیم. امیدواریم که در سفرتان با تور استانبول، بتوانید از این اقامتگاه‌های زیبا و مناظر بی‌بدیلشان برخوردار شوید.

مطالب مرتبط