راهنمای سفر جذاب دخترانه به بالی

اگر اهل اینستاگرام باشید، احتمالا چیزهای زیادی راجع به فضاهای صورتی و طراحی‌های زیبای پاستیلی می‌دانید. بالی یکی از مقاصد اسیایی برای سفرهای دخترانه است. این کشور با توجه به فرهنگ انعطاف‌پذیر و توریست‌پذیر هیچ جای تعجب نیست که چطور با رنگ صورتی پر شده است. بنابراین تنها چیزی که شما در این جزیره گرمسیری نیاز دارید این است که همراه گروه دخترانه‌تان به صورتی‌ترین جاها بروید و از تزیین‌های گرمسیری، علائم نئونی، لاته‌های رنگارنگ، اسباب بازی‌های مخملی و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید. تنها کاری که باید بکنید بستن چمدان و رزرو تور بالی است.

 

کافه Eat, Play & Love

این کافه زیبا و صورتی در سمینیاک از گزینه‌های تازه تاسیسی است که تنها حدود یک سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد و یکی از کافه‌های لوکس بالی است. البته منظور ما این نیست که این کافه فقط مختص دختران است، بلکه توضیحی از محیط آن می‌دهیم. میز و صندلی‌های چوبی به رنگ صورتی درآمده‌اند و در طراحی داخلی از عناصر گرمسیری استفاده شده. البته صورتی به کار رفته در اینجا ملایم و دوست داشتنی است اما به قدر کفایت توجهات را به خودش جلب می‌کند. از رنگ و دکوراسیون که بگذریم منوی آن به شدت متنوع، رنگی و وسوسه‌انگیز است به طوری که عملا نمی‌دانید از کجا شروع کنید به سفارش دادن. فکرش را بکنید، اسموتی‌های رنگارنگ، همبرگر، سبزیجات خرد شده و ظروف تزئین شده تا چه حد می‌توانند چهره اینستاگرام‌تان را زیر و رو کنند.

آدرس: Jl. Kayu Aya No.18a, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali, Indonesia

 

 

هپی گرل

می‌خواهید به سالنی صورتی بروید که تمامی خدمات مورد نظرتان را انجام دهد؟ این مکان مخصوص شماست. سراسر این سالن زیبایی با گل‌های سرخ، تخت صورتی، فرش‌های کرکی و تابلوهای نئون صورتی پر شده است. همانطور که می‌توانید از طیفی از نوشیدنی‌ها لذت ببرید و در رنگ صورتی غرق شوید، می‌توانید درمان‌های مورد نیازتان را انتخاب کنید تا متخصصان حرفه‌ای این سالن در اختیارتان قرار دهند.

آدرس: Jl. Pantai Berawa No.8, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali

 

بخوانید: بهترین جزایر نزدیک بالی

 

 

Unicorn Cafe Bali By Brie

آیا از عاشقان تک شاخ‌های رنگی و زیبا هستید؟ پس خودتان را آماده کنید، زیرا در بالی یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های یونیکورن دنیا وجود دارد که شما را به این موجود افسانه‌ای نزدیک می‌کند . در واقع این یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید همراه دوستان خود به آن بروید. شما می‌توانید به راحتی رویاهای رنگین کمانی‌تان را در این کافه به تحقق برسانید. شما می‌توانید در اینجا بین مبل‌های رنگی پاستیلی، نقاشی‌های دیواری زیبا و اسباب بازی‌های مخملی غرق شوید و از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و زیبا لذت ببرید. حتی غذاها و نوشیدنی‌ها نیز با همین مضمون هستند.

آدرس: Jl. Batubelig, No. 10 A Kerobokan, Petitenget, Seminyak, Bali Indonesia

 

 

Villa A-Mar

اگر دوست دارید زندگی را از دریچه رنگ صورتی تماشا کنید، قطعا به دنبال رزرو در ویلا A Mar خواهید بود. سراسر این ویلا به رنگ صورتی ملایم در آمده و دکوراسیون داخلی آن نیز به شدت مدرن و ایده‌آل است. بی‌دلیل نیست که این ویلا در قسمت لوکس‌تر یعنی Canggu واقع شده است. هر گوشه از این محل به رنگ اغوا کننده‌ای درآمده و با دکوراسیون گل مانند تزیین‌های به‌روز زیبایی را به خود گرفته است. به طوری که هرگز از رفتن به آن سیر نخواهید شد. با چنین رنگ‌های شاد و کودکانه‌ای که در فضای ویلا استفاده شده، کاملا احساس سرزندگی و نشاط خواهید کرد. خلاصه‌اش کنیم این اقامتگاه جایی برای عکاسی و سلفی‌های اینستاگرامی است.

آدرس: Jl. Pura Kayu Putih No.90 A, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali

 

بخوانید: برجسته‌ترین جاذبه‌های گردشی اوبود در بالی

 

 

کافه Kynd Community

این کافه کوچک گرمسیری معنای جدیدی به بالی بخشیده است. اگر فقط به دنبال غذاهای عالی نباشید و بخواهید چیزهای بیشتری به دست بیاورید، بگردید و عکس‌های فوق‌العاده بیاندازید قطعا این کافه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این کافه از ساعت 6 صبح پذیرای سحرخیزان بوده و با منوی رنگارنگش معجزه روزانه‌اش را آغاز می‌کند. این مکان زیبا با گل و گیاهان فراوان نه تنها عذاهای عالی سرو می‌کند بلکه سیاست طبیعت‌ دوستی را هم دنبال می‌کند.

آدرس: Jl. Petitenget No.12X, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali

 

بخوانید: بهترین تفریح‌ها در کرُبُکان بالی

 

 

Happy Together

این اقامتگاه که ظاهر بیرونی صورتی‌اش زیبا و دلخواه به نظر می‌رسد در داخل با دکوراسیون اسکاندیناویایی و مینیمالیستی خود شما را غافلگیر می‌کند. بیرون کاملا به رنگ صورتی درآمده در حالی که در داخل اتاق‌ها با رنگ سفید یخچالی و سرویس چوبی پر شده‌اند. در اینجا شما به استخر و اینترنت دسترسی دارید و با قرار گرفتن در قسمت مرکزی سمینیاک در فاصله 5 دقیقه‌ای می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید.

آدرس: Jl. Sari Dewi No. 17 Seminyak, Bali, Indonesia

 

بخوانید: سواحل پنهانی و بکر در بالی؛ اندونزی

 

مطالب مرتبط