۵ مقصد جذاب آسیایی برای سفر دخترانه

بهترین دوست‌ها کسانی هستند که در تمام لحضات چه شادی و چه غم همراه شما بوده‌اند و هر زمانی که به کمک کسی نیاز داشته‌اید به سمت شما آمده‌اند. معمولا زندگی و تفریح بر مبنای گشت و گذار با چنین افرادی بنا می‌شود. کسانی که بهتر از بقیه شما را می‌شناسند و با روحیات شما آشنا هستند. سفر رفتن یکی از بهترین جنبه‌های تعامل با دوستان است. سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی با بهترین دوستان به نقاطی پر زرق و برق می‌تواند خستگی شما را کاملا به در کند.

 

 

اندونزی، بینتان

 

 

اندونزی، بینتان

 

 

در سال‌های اخیر سفر به شیوه کمپینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته گردشگران علاقه پیدا کرده‌اند که در طول سفر به کمپینگ بپردازند. در سال‌های اخیر هم چنین مراکز تفریحی و گردشی در جنوب شرقی آسیا ایجاد شده‌اند. اما بی‌شک یکی از بهترین آن‌ها که قبل از هر چیزی به ذهن همه خطور می‌کند و به نوعی سرآمد همه شناخته می‌شود کانوپی در تور بالی است. کاپوپی در فاصله ۵ دقیقه‌ای با ماشین از پایانه مسافری دریایی بینتان و دریاچه کریستالی و زیبای آن قرار گرفته است. شما می‌توانید با بهترین دوستان‌تان در اطراف دریاچه وقت بگذرانید و به قدم‌زنی، پیکنیک و کباب زدن بپردازید و یا سرگرم ورزش‌های کلاسیک آبی مثل قایق سواری و اسکی رو آب شوید. به علاوه می‌توانید کل روز را به کاوش در منطقه بگذرانید و غروبی زیبا را در حاشیه دریاچه شاهد باشید. بنابراین دوربین‌تان را حاضر کنید و به ثبت لحظات شاد با دوستان مشغول شوید.

 

 

بهترین نقاط بالی برای قرارهای عاشقانه

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

فرقی نمی‌کند چه زمان از سال عازم ژاپن باشید چون این کشور در هر فصلی چهره‌ای متفاوت اما چشمگیر از خودش نشان می‌دهد. اما چیزی می‌تواند سفر به این کشور آن هم در فصل بهار با بهترین دوستان باشد؟ وجود چندین هزار هزار شکوفه صورتی در دختری را به هیجان می‌آورد. توکیو به عنوان مرکز ژاپن، با داشتن انواع کافه‌های دخترانه، سالن‌های زیبایی فانتزی و کارتونی و همینطور فروشگاه‌های لباس و بدلیجات بهشت دختران محسوب می‌شود. هنگام قدم‌زنی دست‌هایتان را باز کنید و شکوفه‌های صورتی زیبای گیلاس را در هوا شکار کنید، در خیابان‌های شهر گشت و گذار کنید، به بازدید از معابد باستانی بروید، رامیون‌های خوشمزه و اصیل که نظیرش را جایی پیدا نمی‌کنید بخورید و عکسی دست جمعی، پوستری و جذاب در زیارتگاه Fushimi Inari-Taisha با لباس‌های سنتی بر تن بیاندازید.

 

 

تایلند کوه فانگان

 

 

 

تایلند کوه فانگان

 

 

کوه فانگان یکی از مقاصد برجسته گردشی در تور تایلند است که پر از جنب و جوش و شادی و پایکوبی‌ست. به عنوان دختران ماجراجو شاد، می‌توانید پس از گشت و گذار و در بانکوک به آن سفر کنید. کوه فانگان جایی شبیه به پوکت است، همانقدر جذاب، همانقدر دیدنی ولی کمی خلوت‌تر! اما معمولا این مقصد رویایی از دید مسافران به دور می‌ماند. این جزیره کوچک که در ساحل جنوبی تایلند قرار دارد، رویایی از مهمانی‌های افسانه‌ای و بازارها و فروشگاه‌های بسیار ارزان را برای شما تداعی می‌کند. اگر شما و دوستان‌تان خیلی اهل پایکوبی و مهمانی نیستید هم نگران نباشید زیرا این جزیره سحرانگیز به مناظر پوستری و چشمگیرش هم شهرت دارد. شما می‌توانید روزتان را در سواحل ماسه سفید و پودری، و آب‌های اقیانوسی آبی و کریستالی‌اش سپری کنید. روی ماسه‌ها حمام آفتاب بگیرید، نوشیدنی‌های خوشمزه و خنک نوش جان کنید و لذت شنا در آب‌های گرمش را به جان بکشید. عصرها بین بازارهای سنتی چرخ بزنید و با خوردن غذاهای محلی در غرفه‌های غذا سرگرم شوید. جزایر تایلند بهشت تمامی گروه‌های گردشی از سراسر دنیاست بنابراین بدون نگرانی جای جای آن را کاوش کنید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

سریلانکا، نگومبو

 

 

سریلانکا، نگومبو

 

 

اگر فکر می‌کنید قبلا بهترین مقاصد ساحلی آسیا را گشته‌اید سخت در اشتباهید! نگومبو یکی از شهرستان‌های ساحلی غربی سواحل در تور سریلانکاست که باید حتما در سفر بعدی دخترانه‌تان با دوستان به آن سفر کنید. اگر به دنبال مکانی آرام و آرامشبخش برای تجدید روحیه و دور ریختن استرس‌ها هستید نگومبو یکی از بهترین مقاصد برای شما محسوب می‌شود. در سواحل بانشاط و سرزنده نگومبو استراحت کنید و در یکی از کلاس‌های یوگا شرکت کنید و یا همراه با دوستان خود به تماشا و بررسی فرهنگ‌های مختلف سریلانکا بپردازید. هر کاری می‌کنید حتما مطمئن شوید که به درمان‌های آبگرم لوکس و ماساژ برای تسکین عضلات خسته و تجدید روحیه‌تان می‌روید و تمام فشارها را از جسم و روحتان برمی‌دارید. جا از این‌ها نگومبو در نزدیکی کلمبو واقع شده، جایی که شما می‌توانید بهترین خریدهای ممکن را با گروه دوستان‌تان تجربه کنید.

 

 

بهترین اقامتگاه‌های ساحلی سریلانکا

 

 

چین، ماکائو

 

 

چین، ماکائو

 

 

آیا می‌خواهید با دوستان‌تان در بهترین مجموعه‌های چشمگیر و زرق و برق‌دار کاوش کنید؟ پس با تور چین به وگاس آسیا یعنی ماکائو سفر کنید. خانوم‌ها وقت آنست که نگاهی به فهرست فروشگاه‌ها و رستوران‌های مرغ فروشی بسیار خوشمزه بیاندازید. روز را در میان خیابان‌های روستایی به گشت زنی بپردازید و شب‌ها را به کافه‌ها و مهمانی‌ها بروید و به جشن و پایکوبی با دوستان مشغول شوید. حتی اگر نیاز به خرید داشتید می‌توانید با یک ساعت کشتی سواری به هنگ کنگ با بهترین موقعیت‌های خرید در آسیا بروید و خریدهای واقعا خوبی را انجام دهید.

مطالب مرتبط