معرفی بهترین نقاط خرید در بالی

شما در تور بالی می‌توانید از غذاهای خوشمزه بخورید، به یوگا و مدیتیشن بپردازید و از سواحل طلایی استفاده کامل ببرید. اما یکی دیگر از بهترین کارهایی که در بالی، این جزیره بهشتی اندونزیایی می‌توانید انجام دهید، خرید کردن است. تاریخ غنی این منطقه باعث شده تا دست سازه‌ها و هنرهای فراوانی در آن رواج داشته باشد که به صورت تندیس‌های زیبا، لباس‌های رنگی و گوشواره‌های سنتی قابل خریداری و هدیه دادن هستند. ضمن کاوش در نقاط تاریخی و سواحل زیبای بالی از خرید در این جاها غافل نشوید.

 

بازار هنری اوبود

این بازار هنری که مردم محلی آن را پاسار سنی اوبود می‌نامند و یکی از محله‌های توریستی بالی است، از ساعت 6 صبح تا 6 عصر فعال است و در آن کالاهای دستساز روستاهای اطراف مثل Tegallalang ،Payangan و Peliatan را جمع‌آوری کرده و به فروش می‌رسانند. شما در اینجا می‌توانید وسایل سرامیکی، کیف‌های دست دوز رنگی، جعبه‌های جواهر و لوازمی از این قبیل را پیدا کنید. انواعی از لباس‌های نخی با طرح‌های زیبا و سنتی رنگی بالیایی وجود دارد که می‌توانید بخرید و از سبکی و زیبایی آن احساس راحتی و آرامش کنید و یا برای هدیه به عزیزان‌تان ببرید.

 

 

بوتیک Wrkshp 13

این بوتیک و گالری متعلق به طراح Johnny Ramli است، که اصالتا در سوماترا به دنیا آمده اما در آمستردام تحصیل کرده است. شما می‌توانید این بوتیک را در ساحل کربکان (Kerobokan) درست در امتداد Jalan Petitenget پیدا کنید. دکوراسیون داخلی این بوتیک فضای صنعتی پانک را ارائه می‌دهد که با تولیدات خلاقانه راملی پر شده است. از کیف‌های دستی، کوله پشتی تا انواع لباس‌ها را در این بوتیک می‌توانید پیدا کنید. گشت و گذار در این بوتیک مخصوصا وقتی که باران می‌بارد می‌تواند ایده خوبی باشد.

 

بخوانید: معرفی رستوران‌های خانوادگی بالی

 

 

Jean-François Fichot

اگرچه ژان فرانسوا فیشوت فرانسوی که به خاطر استعدادش همچون افسانه بود در گذشته اما بوتیک او به سرپرستی خواهرزاده‌اش همچنان به قوت خود کار می‌کند و به لطف تیم صنعتگران بالیایی با بهترین جواهرات و دکوراسیون داخلی منزل در بالی حمایت می‌شود. هر بار که از این بوتیک بازدید می‌کنید حس خواهید کرد داخل کمدی غیرعادی و عجیب را کاوش می‌کنید. بی‌شک در هر بازدید چیزهای جدیدی پیدا خواهید کرد که توجه‌تان را به خود جلب کند.

 

 

Namu Store

Paola Zancanaro مشاور آرمانی و پرادا، بوتیک نامو را تاسیس کرد که به لباس‌های شنا، لباس‌های خنک گرمسیری، کیف و کفش و لوازم جانبی تخصیص یافته است. نامو کلمه‌ای کره‌ای به معنای چوب است. شما می‌توانید لوازم جذابی را روی میزها و قفسه‌های چوبی پیدا کنید که تعریف جدیدی از شیک پوشی را ارائه می‌دهند. این فروشگاه برای طرفداران مد یکی از بهترین جایی است که می‌توانند به آن سر بزنند.

 

بخوانید: معرفی مکان‌های مقدس در بالی

 

 

گارگاه جان هاردی در اوبود

جان هاردی، جواهرساز کانادایی که از پیشگامان سازه‌های بامبو است، از زمانی که برای ساختن یک کلیسای جامع از طرف Yew Kuan Cheong دعوت به کار شد تا به حالا در بالی زندگی می‌کند. کارگاه جان هاردی آلاچیقی از جنس بامبو است که در آن نمایشی از کارهای او ارائه داده می‌شود. اینجا یکی از جاذبه‌های گردشی اوبود در بالی است که می‌توانید در آن مجموعه Cinta از شاهکارهای هاردی را تماشا کنید که استعدادهای هنری صنایع دستی اندونزی وی را به نمایش می‌گذارد.

 

 

گایا سرامیک

این استودیوی نوآورانه در فضایی هنری، در حاشیه غربی ابود میزبان نمایشگاه‌های هنرمندان خارجی ساکن بالی است. در اینجا ظروف سرامیکی به فروش می‌رسد و حتی اگر بخواهید می‌توانید در کلاس‌های دو روزه و یا کارگاه‌های دو هفته‌ای هنری ثبت نام کرده و پیرایش و تراشیدن گل را یاد بگیرید. در داخل هم یک جلاتریا وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید طعم واقعی خامه را در آن بچشید.

 

بخوانید: دلایلی که باید از بالی دیدن کنید

 

 

Canaan

canaan بوتیک مستقلی در نزدیکی هتل Seminyak's Katamama است که منظره‌ای فتوژنیک برای زندگی شیک و مدرن ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید قدم بزنید همه نوع لباسی برای پوشیدن بردارید و برای تمام چیدمان منزل چیزهایی پیدا کنید. از لباس‌ خواب‌های راحت گرفته تا کراوات مردانه مد روز همه چیزی در اینجا پیدا می‌شود.

 

 

کِوالا سرامیکز

یکی از چیزهایی که در بالی می‌توانید به قیمت مناسب و به وفور پیدا کنید، ظروف و لوازم تزئینی سرامیکی است که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. در هتل‌های بالیایی از چند ظرف غذا، چای و سالاد خوشتان آمده بود؟ در این فروشگاه شما می‌توانید چند کار دستساز هنرمندان محلی را که به زیبایی طراحی و پرداخته می‌شوند پیدا کنید. ظروفی که در اینجا به فروش می‌رسد حتی از آن‌هایی که هتل‌ها استفاده می‌شوند هم خلاقانه‌تر و زیباتر هستند و جلوه زیبایی به منزل شما می‌دهند. احتمالا این ظروف برای عزیزان نزدیک‌تان می‌تواند هدیه‌ای بسیار دلچسب باشد.

 

بخوانید: بهترین خوابگاه‌های بالی برای اقامت ارزان

 

مطالب مرتبط