برای عاشقان اسب‌های تک شاخ؛ جذاب‌ترین جاذبه‌های یونیکورن دنیا

تک شاخ‌ها از دیرباز یکی از نشانه‌های جادویی و خوش یمن در افسانه‌های پریان بودند و همیشه مورد توجه مردم، مخصوصا کودکان قرار داشتند. این روند کم کم سمت و سوی جهت‌داری گرفت و به یکی از المان‌های جذب کننده مردم در کافه‌ها، تفریگاه‌ها و نقاط توریستی گردید. اگر شما نیز از عاشقان تک شاخ‌ها، این موجودات زیبا و رنگین کمانی هستید می‌توانید با سفر به زیباترین نقاط یونیکورنی دنیا تجربه متفاوتی کسب کنید.

 

 

فیلیپین؛ جزیره Inflatable

 

 

فیلیپین؛ جزیره Inflatable

 

 

این جزیره تفریحی زیبا در فیلیپین بزرگ‌ترین پارک آبی شناور در آسیا که به فقط بچه‌ها جذب آن می‌شوند بلکه بزرگ‌ترها نیز از بودن در آن احساس سرزندگی خواهند کرد. بچه‌ها بعد از عبور از مسیر رنگین کمانی به سرسره بزرگ تک شاخی می‌رسند که می‌توانند سوار آن شده و به داخل آب سر بخورند.
این مسیر رنگین کمانی و بازی‌های انتهایی آن کاملا بساط عکس‌های اینستاگرامی را فراهم آورده است. حتی در محوطه این مجتمع تفریحی آلاچیق‌هایی به شکل تک شاخ وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به استراحت بپردازید. شما می‌توانید زیر چترهای آفتابی صورتی و بنفش استراحت کنید و به کوسن‌های رنگی لم بدهید و اگر احساس گرسنگی کردید به مجتمع فست فود با طیفی از انواع انتخاب‌ها بروید. عکس‌هایی که در این جزیره بادی شناور می‌گیرید تا همیشه در رده بهترین عکس‌های گالری شما خواهند بود.

 

 

تایلند؛ کافه یونیکورن

 

 

تایلند؛ کافه یونیکورن

 

 

اگر دوست دارید از کیک‌های رنگین کمانی زیبا در محیطی دلنشین لذت ببرید بانکوک در دو منطقه مختلف به شما این امکان را می‌‌دهد. هر کدام از این دو کافه با عکس‌ها و نقاشی‌های تک شاخ پر شده‌اند به طوری که به نظر می‌رسد رستوران جهانی تک شاخ هستند.
از در و دیوار این کافه تک شاخ‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی آویزان شده‌اند. به علاوه عروسک‌های زیبای حیوانات دیگر هم در گوشه و کنار مبل‌ها و دکور مورد استفاده قرار گرفته‌اند که عکس‌های سلفی بسیار زیبایی به اینستاگرام‌تان هدیه می‌دهند. صندلی‌های آبی و صورتی و قاشق‌های رنگی در یک اتحادی دلنشین به شما یادآوری می‌کنند که در کافه یونیکورن هستید.

 

 

معماری‌های بی‌نظیر دوره بیزانس، از دیدنی‌ها تا خرابه‌ها

 

 

اسکاتلند

 

 

اسکاتلند

 

 

شاید اسکاتلند به هیولای Loch Ness معروف باشد اما در اصل حیوان ملی آن تک شاخ است. تک شاخ‌ها بخشی از اساطیر سلتیک بودند و به عنوان اولین علامت تک شاخ، به کت سبز سلطنتی قرن ۱۲ اشاره کرد. امروزه نمادها و مجسمه‌های تک شاخ را می‌توان در سرتاسر اسکاتلند یافت.
بعضی از معروف‌ترین نمونه‌ها در قلعه ادینبورگ، قلعه استیرلینگ، کاخ هالی‌رود، کاخ لینلیتگو، کلیسای سنت گیلز، دانشگاه سنت اندروز، HMS Unicorn و مواردی دیگر هستند. شما می‌توانید برای کسب تجربه نهایی یونیکورنی، روز ۹ آوریل در جشن روز ملی یونیکورن شرکت کنید.

 

 

آمریکا؛ نیویورک، موزه موجودات اسطوره‌ای

 

 

آمریکا؛ نیویورک، موزه موجودات اسطوره‌ای

 

 

موزه موجودات اسطوره‌ای در سال ۲۰۰۷ در شهر نیویورک افتتاح شده و تا کنون مقصد تورهای مشتاقان سراسر دنیا بوده است.
همانطور که از نام این موزه بر می‌آید، بخش‌های نمایشگاهی آن بر موجودات افسانه‌ای همچون پریان دریایی، اژدهاها، تک شاخ‌ها، سناتورها و دیگر موجودات متمرکز شده است. اما در اینجا منظور ما تنها نمایشگاه تک شاخ آن است. در این موزه قدرت این موجودات، نیروهای شفابخشی، جایگاه آنان در داستان‌های کهن و باورهای مسیحیت مورد بررسی قرار گرفته است. این نمایشگاه در Peoria Riverfront Museum برپا شده بود و بنا بود تا در فوریه ۲۰۱۹ به اوهایو منتقل شود.

 

 

تایلند؛ چونبوری، ویهان تپ ساتیت فرا کیتی چالوئم

 

 

تایلند؛ چونبوری، ویهان تپ ساتیت فرا کیتی چالوئم

 

 

تک شاخ‌ها تنها از موجودات افسانه‌ای غربی نبوده و در داستان‌ها و باورهای کهن چینی نیز به موجوداتی تک شاخ مانند مصون به qilin اشاراتی شده است.
کیلین در چین موجودی خیرخواه با سری شبیه به ماهی، بدنی پولکی و دمی مانند دم شیر توصیف شده است. همچون تک شاخ‌ها در افسانه‌های غربی، کیلین نیز موجود قدرتمند، منطقی و تنها است. اغلب این موجود را نشانه ثمر و باروری، ثروت و طول عمر می‌دانند به همین دلیل در معابد متعددی از آن استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید نمونه‌هایی از مجسمه این موجود را در ویهان تپ ساتیت فرا کیتی چالوئم در چونبوری ببینید.

 

 

بیشترین گردشگران جهان، به کدام کشورها سفر کرده‌اند؟

 

 

آمریکا؛ بروکلین اُیل (Brooklyn Owl)

 

 

آمریکا؛ بروکلین اُیل (Brooklyn Owl)

 

 

از عاشقان تک شاخ و لوازم تک شاخی هستید؟ فروشگاه بروکلین اویل تنها فروشگاه در دنیاست که به صورت اختصاصی محصولات تک شاخ‌ها را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع محصولات را در اندازه‌ها کوچک، متوسط، بزرگ و دوقلو، و در سبک‌ها براق، رنگین کمانی، و همچنین نسخه‌های محدود پیدا کنید. به علاوه شما می‌توانید از محصولات تک شاخی زیبا برای حیوانات خانگی خود نیز خریداری کرده و با خود به خانه ببرید. با خیال راحت خرید کنید در این فروشگاه هیچ کسی شما را قضاوت نخواهد کرد.

مطالب مرتبط