کوله گردی در بالی: ویژه نوروز 99

جزیره بالی، از طریق سواحل بکر و جنگل‌های سرسبز خود، فرصت‌های فراوانی برای ماجراجویی را به مسافران تور بالی می دهد. سنت بی‌نظیر و فرهنگ مهمان نواز این کشور، آن را به یک درگاه ایده‌آل برای شروع تجربه سفر با کوله پشتی در جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است. در اینجا نکاتی برای کمک به شما در بیشتر لذت بردن از سفر به همراه کوله پشتی‌تان ذکر شده است که قطعا در تور نوروزی 99 به کارتان می‌آید. تنها کاری که باید بکنید این است که کوله‌ای سبک از لوازم ضروری ببندید و کفشی راحت به پا کنید.

 

صحنه ملاقات با دیگر کوله گردان

کوله‌گردان بسیار زیادی از سرتاسر جهان به بالی می‌روند. آن‌ها بالی را دوست دارند؛ زیرا هر چیزی که احتیاج دارند را در اختیار آن ها قرار می دهد:از تفریحات رایگان در بالی گرفته تا اقامت ارزان، غذا، مهمانی، حمل و نقل آسان، گشت و گذار، پیاده روی و شگفتی‌های طبیعی. از آنجا که این جزیره با داشتن زیرساخت‌های گردشگری مستقر، یک مقصد بسیار محبوب برای گردشگران است، در ماه‌های گردشگری مانند ژوئیه، آگوست و دسامبر می‌تواند حسابی شلوغ باشد اما این موضوع به هیچ عنوان از جذابیت‌های این جزیره رویایی کم نمی‌کند. در عوض، شانس پیدا کردن دوستان بیشتر در طول مسیر را افزایش می‌دهد. بنابراین هر زمانی برای سفر بروید جنبه‌های مثبت متفاوتی را پیدا خواهید کرد.

 

بخوانید: بهترین تفریح‌ها در کرُبُکان بالی

 

 

از تمام پتانسیل این جزیره استفاده کنید

نحوه استفاده صحیح از اسکوتر را یاد بگیرید تا به توریستی‌ترین محله‌های بالی بروید. جاده‌ها در بالی باریک هستند و گردشگری با اسکوتر به شما آزادی حرکت می دهد. اسکوتر از رانندگی با ماشین ارزان‌تر و سریع‌تر است. به علاوه با اسکوتر می‌توانید حس ماجراجویی بیشتری را تجربه کنید.

 

 

 در مسیرهای آسیب دیده کاوش کنید

بالی بزرگ‌تر از چیزی است که مردم فکر می‌کنند. رسیدن به قسمت شمالی این جزیره دشوارتر است (زیرا با شهرهای مرکزی فاصله دارد) و ناشناخته مانده است. بنابراین برای گردشگران و ماجراجویان خارجی، رفتن به این مکان پیشنهاد می‌شود. زیرا می‌توانید طبیعتی دست نخورده از این جزیره را ببینید و از جمعیت مسافران دور شده و خلوت دنجی را برای خودتان داشته باشید.

 

بخوانید: بالی را پیش از این کارهای جذاب ترک نکنید!

 

 

رژیم غذایی خود را محدود نکنید

هر کس که راجع به جزیره بالی تحقیق کرده است حتما از پنکیک موز و برنج سرخ شده آن‌ها خبر دارد. خوب، غذاهای بالیایی آنقدر لذیذ و خوشمزه هستند که سزاوار توجه بیشتری‌اند و یکی از جذابت ترین فعالیت های توریستی در بالی رفتن به رستوران های آن است. یک رستوران محلی پیدا کنید و دیگر غذاهای محلی آنجا را امتحان کنید.

 

 

امنیت در بالی

اقتصاد جزیره بالی تقریبا مبتنی بر گردشگران است و همین امر باعث می‌شود که این جزیره، مکانی بسیار امن برای مسافرت نیز باشد. مردم محلی خونگرم و دوست داشتنی هستند. با این حال، عقل سلیم حکم می‌کند که حواس‌تان جمع باشد. در هتل‌ها همیشه کیف‌تان را در قفسه خود قرار دهید یا آن‌ها را همراه خود داشته باشید. وسایل با ارزش‌تان را در اتومبیل با رانندگان تنها نگذارید و کیسه‌های خود را مخفی کنید یا کوله پشتی خود را هنگام رانندگی با اسکوتر بپوشید. همیشه کلاه ایمنی بپوشید و هنگام عبور از خیابان‌ها مراقب باشید، زیرا هیچ خط کشی در خیابان‌ها وجود ندارد و حتی اگر وجود داشته باشد، هیچ کس به آن ها توجهی نمی‌کند. در مهمانی‌ها و مناطق شلوغ از وسایل و موارد کلاهبرداری ممکن، اگرچه ممکن است بعید برسد، آگاه باشید. بالی یک مقصد مطمئن برای مسافران است، اما بار دیگر تاکید می‌شود که رعایت برخی اقدامات ایمنی به نفع خود مسافر است.

 

بخوانید: ۵ استخر شنای اختصاصی بالی با منظره‌ی بهشت!

 

 

 غذا و اقامتگاه

به قول معروف، سرخ کردن باعث می‌شود هر غذایی طعم خوبی داشته باشد. و جزیره بالی پر است از غذاهای سرخ شده که هم خیلی خوش طعم هستند و هم ارزان. همچنین برای سلامت کوله گردان، میوه‌های گرمسیری اینجا آبدارترین و ارزان‌ترین خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید پیدا کنید.

هتل ها در همه جای این جزیره قرار دارند. با قیمت ارزان 100 هزار روپیه اندونزی برای یک شب، می‌توانید یک اتاق در یک هتل با سیستم تهویه مطبوع، به همراه صبحانه ساده در صبح دریافت کنید.

 

بخوانید: معرفی بهترین نقاط خرید در بالی

 

 

دوست یابی

بهترین قسمت یک ماجراجویی کوله گردی، دوستانی هستند که می‌توانید در این مسیر پیدا کنید، و بالی با بسیاری از دوستی‌ها و ارتباطات گران‌بهای جدید از شما استقبال می‌کند. از مالکان محلی هتل یا محل اقامت شما گرفته تا افرادی که در اتوبوس یا هنگام گشت و گذار و پیاده روی آن‌ها را ملاقات خواهید کرد احتمالا با چند نفری بتوانید آشنایی پیدا کنید به طوری بخواهید در شبکه‌های مجازی یکدیگر را دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط