بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای

همانند بانکوک، چیانگ مای نیز یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی تایلند است. بنابراین جای تعجب نیست که دارای رستوران‌های زیادی باشد. قطعا مطالعه مقاله معرفی بهترین رستوران‌های چیانگ مای، اطلاعات مفیدی در این رابطه برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اما باید گفت که رستوران‌های محلی این شهر، نسبت به بانکوک عمدتا دارای قیمت‌های مناسب بوده، فضایی صمیمی و آرام و خدمات و غذاهایی عالی را به مشتریان ارائه می دهند و به وفور در دسترس هستند. بیایید در این مقاله سری بزنیم به بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای و قبل از سفر با تور تایلند، با حال و هوایشان آشنا شویم.

 

Kanjana

این مکان، یکی از بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای است که منوی گسترده‌ای از غذاهای محلی و ملی تایلندی ارائه می‌دهد. غذاها همه ادویه‌دار هستند و با مواد تازه تهیه شده‌اند. این رستوران بی‌نظیر که در کنار جاده راچادامنون واقع شده است، دارای مبلمان ساده، قیمت‌های پایین و خدمات راضی‌کننده است. فراموش نکنید که حتما دسر برنج چسبناک انبه شیرین را در این رستوران محلی تجربه کنید.

آدرس: 7/2 Ratchadamnoen Rd, Soi 5, Ratchadamnoen Rd Soi 5, Chiang Mai 50000, Thailand

 

بخوانید: آموزش آشپزی به سبک تایلندی در به بانکوک

 

 

Khum Khantoke

Khum Khantoke که در ساختمانی زیبا به سبک لانا واقع شده است، نه تنها با قیمت‌های مناسب توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند، بلکه نمایش‌های فرهنگی جالب توجهی را ارائه می‌دهد. این نمایش‌، یکی از جاذبه‌های توریستی چیانگ مای بوده و شامل سبک‌های مختلف رقص سراسر تایلند مانند رقص شمشیر و شمع می‌شوند.

گفتنی است که بازدیدکنندگان، برای غذا خوردن روی زمین می‌نشینند. آنها می‌توانند غذاهای مختلف و معتبر لانا نظیر گوشت خوک برمه، مرغ سرخ شده و گوشت خوک خرد شده به همراه برنج را از بوفه تهیه کنند.

آدرس: 139, Soi Ban Buak Khrok Mai 3, Mueang Chiang Mai District, 50000, Thailand

 

بخوانید: بهترین زمان برای سفر به تایلند

 

 

Ginger & Kafe at The House

این رستوران عجیب و غریب به لطف دکوراسیون تلفیقی خود با مبلمان رنگی، کاغذ دیواری، عتیقه و سایر مصنوعات و همچنین غذاهای جالب توجهش، از سایر رستوران‌های محلی در چیانگ مای متمایز است. این رستوران، متخصص در ارائه غذاهای محبوب تایلندی و فیوژن بوده و می‌تواند هم برای مجالس مجلل و هم برای دورهمی‌های خودمانی خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

آدرس: 199 The House, Munmueang Road, Siphum Subdistrict, Chiang Mai 50200, Thailand

 

 

Brasserie

این رستوران که در سواحل رودخانه پینگ واقع شده، دارای عناصر چوبی روستایی در کنار فانوس‌های رنگارنگ، موسیقی زنده همیشگی و فضای سبز است. همچنین در این مکان منویی از غذاهای تایلندی، از غذاهای دریایی تازه گرفته تا کنسروها، استیک‌ها و سالادهای پاپایا به استقبال شما می‌آید. اما توصیه می‌کنیم که تجربه خوردن اردک کباب شده در کاری قرمز که از خوشمزه‌ترین غذاهای چیانگ مای است را در این رستوران از دست ندهید.

آدرس: 96 Chaiyapoom Road, Chiang Mai 50200, Thailand

 

 

Lemongrass

رستوران Lemongrass، غذاهای باشکوه تایلندی را بر اساس دستورالعمل‌های سنتی سرو می‌کند. در واقع این مکان، تمام غذاهای مورد علاقه سنتی و همچنین غذاهای معتبر شمالی را ارائه می‌دهد. سوپ تام یام این رستوران، بسیار محبوبیت دارد.

آدرس: Loi Kroh Rd, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

 

بخوانید: تجربه گردشی جذاب در چیانگ مای

 

 

Taste from Heaven

گیاهخواری به طور پیوسته، در چیانگ مای در حال رشد است. با این حال این رستوران که در خیابان Ratmakka واقع شده است، در زمینه ارائه غذاهای گیاهی گوی سبقت را از سایر رقبایش ربوده است. تمرکز آشپزی در اینجا، بر روی دستورالعمل‌های سنتی و هندی است. یادتان باشد که حتما سمبوسه‌های این رستوران را امتحان کنید. در ضمن باید گفت که این مکان، دارای دکوراسیون مجلل و زیبا و مدرن بوده و کوسن‌های نرم و رنگی روی نیمکت‌های سبک و راحت آن خودنمایی می‌کنند.

آدرس: 34/1 Ratmakka Road, Chiang Mai 50200, Thailand

 

 

Le Grand Lanna

هتل Dhara Devi یکی از برجسته‌ترین هتل‌های شهر چیانگ مای است، همچنین غذاهای لذیذی را سرو می‌کند که توسط بعضی از ماهرترین آشپزهای تایلند تهیه شده‌اند. Dhara Devi واقع در خارج از مرکز شهر، به سبک کاخ‌های Madalay مدل سازی شده است و رستوران تایلندی آن Le Grand Lanna، با غرفه‌های چوبی پیچیده و سایر ویژگی‌های طراحی لانا راه‌اندازی شده است.

غذاهای این رستوران، ترکیبی از غذاهای شمالی و کلاسیک است که در تراس یا داخل سالن سرو می‌شوند. معمولاً موسیقی و رقص سنتی در این مکان، برای مشتریان اجرا می‌شود.

آدرس: 51/4 Moo 1, Chiang Mai – Sankampaeng Road, Tha Sala, Chiang Mai 50000, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سامویی

 

 

The Whole Earth

این رستوران محلی، بیش از 40 سال است که بخشی از صنعت آشپزی چیانگ مای بوده و غذاهای برجسته تایلندی و هندی را سرو می‌کند. همچنین بعنوان مرکزی که در راستای ارتقاء فرهنگ گیاهخواری فعالیت داشته و غذاهای گیاهی نیز سرو می‌کند، محبوبیت دارد. این رستوران، در ساختمان پر زرق و برقش که به سبک لانا طراحی شده و در یک باغ دوست داشتنی و زیبا احاطه شده است.

آدرس: 88 Th Si Donchai, Chiang Mai 50100, Thailand

 

 

در این مقاله تلاش کردیم تا دیدی کلی و مفید، از بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای را ارائه دهیم. اگر به این شهر جادویی و زیبا سفر کردید، بدون شک بارها گذرتان به این رستوران ها خواهد افتاد. قطعا این مکان‌ها با غذاهای لذیذ و فضای آرامش بخش خود، سفری خاطره‌انگیز را در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری چیانگ مای برایتان رقم خواهند زد.

مطالب مرتبط