معرفی بهترین رستوران‌های چیانگ مای

مانند هر شهر دیگری در چیانگ مای هم تعداد زیادی از رستوران‌های درجه یک وجود دارد که غذاهای فوق‌العاده خوشمزه را با قیمت‌های بالا ارائه می‌دهند. از طرفی هم برخی نقاط محلی هستند که غذاهای استثنایی خانگی را با قیمتی مناسب و عالی در اختیار مردم قرار می‌دهند. بخش مهمی از تجربه سفر به جایی مربوط به کشف فرهنگی سلیقه غذایی آن‌هاست. شما می‌توانید با رفتن به بهترین رستوران‌های شهر از نعمت خوردن غذاهای خوشمزه با طعمی بهشتی بهره‌مند شوید. برای شناخت بهترین رستوران‌‌ها در تور چیانگ مای در ادامه با ما باشید.

 

رستوران و کافه تُنگ

تنگ یکی از بهترین رستوران‌های چیانگ مای با دکوراسیونی کاملا گرمسیری و جذاب است که محبوب‌ترین غذاهای تایلندی را به طعم و کیفیتی به یادماندنی ارائه می‌دهد. این رستوران با طراحی داخلی چوبی و چراغ‌های زرد حس و حالی کاملا تایلندی دارد. مخصوصا که در گوشه و کنار آن از انواع گیاهان سبز استفاده شده است. این رستوران دارای دو فضای روباز و سرپوشیده به شما حق انتخاب محیط دلخواه را می‌دهد. از غذاهای برجسته این رستوران می‌توان به کائنگ هانگ له (کاری سبک تایلندی)، لارب کوآ (سالاد پارک سرخ شده)، بال مرغ سرخ شده و نام پریک اشاره کرد.

آدرس: 11 Nimmanahaeminda Road, Tambon Su Thep, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50200, Thailand

تلفن: +66 53 894 701

 

بخوانید: ۷ غذای خوشمزه محلی در پاتایا

 

 

The Restaurant at Anantara

رستوران آنانتارا چیانگ مای ریزورت برای هر سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان داخل هتل و خارج از آن غذاهای خوشمزه سرو می‌کند. این رستوران که یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره چیانگ مای واقع شده تجربه‌ای به یادماندنی از غذاخوری ارئه می‌دهد. فضای روباز آن منظره‌ای رویایی از رودخانه‌ی چیانگ مای ارائه می‌دهد که از نقاط عالی برای تماشای غروب خورشید محسوب می‌شود و تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به چیانگ مای را برایتان رقم میزند. به علاوه فضای سرپوشیده هم با شیشه‌های سراسری بزرگ امکان تماشای باغ و حاشیه ر.دخانه را از داخل می‌دهد. بنابراین حتی از داخل هم تماشای بیرون و لذت بردن از زیبایی‌های محیط ممکن است.

آدرس: 123, 123/1 Charoen Prathet Rd, Tambon Chang Khlan, Muang, Chiang Mai 50100, Thailand

تلفن: +66 53 253 333

 

 

رستوران گالری

یکی از نقاط منحصر به فرد چیانگ مای برای غذا خوردن رستوران گالری‌ست که هنر و صنایع دستی را زیر یک سقف با معجزه آشپزی تلفیق کرده است. چراغ‌های نئون آن از بیرون توجه همه را از دور به سمت خود معطوف می‌کند. هر چقدر از بیرون نمای رستوران وسوسه‌انگیز و جذاب به نظر می‌رسد از داخل بی‌‌نقص و به شدت دلخواه است. این رستوران از آنجاهای صمیمی و راحتی است که از تجملات رستوران‌های آنچنانی به دور اما غذاهای خوشمزه چیانگ‌ مای را ارایه می‌دهد. مخصوصا در بین گزینه‌های منو ماهی طرفداران بسیاری دارد. اگر در حال قدم زدن در محله ریورساید هستید خودتان را به این رستوران برسانید.

آدرس: Wat Ket, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

تلفن: +66 53 248 601

 

بخوانید: مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

 

 

رستوران داش

این رستوران که در کنج آرامی در شهر قدیمی چیانگ مای واقع شده خانه‌ای چوبی و جذاب است که درهای آن به روی پاسیوئی زیبا باز می‌شود. شما در محیط جذاب و دلربای این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را امتحان کنید که نظیرشان را نخورده‌اید. حالا تصورش را بکنید فضای منحصر به فرد اینجا عصرها با اجرای زنده موسیقی به چه چیزی تبدیل خواهد شد! قطعا یکی از بهترین خاطرات چیانگ مای را اینجا ثبت خواهید کرد. رستوران داش در جاده مون موآنگ و در حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از دروازه Tha Pae واقع شده است. داش از صبح ساعت نه کار خود را آغاز می‌کند و تا نیمه شب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر از غذاهای اینجا خوشتان آمد می‌توانید در کلاس‌های آشپزی رستوران شرکت کنید.

آدرس: Muang Road Soi 3, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai

تلفن: +66 53 279 230

 

 

گود ویو

این کافه رستوران جذاب در حاشیه رودخانه به دلیل موقعیت مکانی خیره‌کننده رودخانه، اجرای موسیقی زنده و یک منوی فوق‌العاده از غذاهای تایلندی، ژاپنی و بین‌المللی از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است. قیمت غذاها مناسب بوده و با توجه به مکان رستوران و تمام ویژگی‌های آن ارزش مبلغ پرداختی را دارد. به علاوه دکوراسیون داخلی چوبی این مجموعه به گرما و صمیمیت آن افزوده و فضایی آرامشبخش برای مهمانان پدید آورده است. به علاوه تراس باغ جذاب گود ویو با نمای رودخانه پینگ، تیر آخر را به مشکل‌پسندان زده و خودش را به یکی از بهترین‌های شهر بدل کرده است.

آدرس: Wat Ket, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

تلفن: +66 53 241 866

 

بخوانید: بهترین کارهای رایگان در چیانگ مای

 

مطالب مرتبط