بهترین رستوران‌های سامویی برای غذا خوردن با کودکان

اگر دارای فرزند هستید بی‌شک با مراحل سخت غذاخوردن بچه‌ها آشنایید. مخصوصا وقتی بخواهید بیرون از منزل و یا در سفر با تور تایلند همراه فرزندان خردسال خود باشید. زیرا بسیاری از بچه‌ها نسبت به غذا بی‌میل هستند و برخی دیگر هم بازیگوشی‌های خاص خودشان را دور میز غذا دارند و این وظیفه والدین است که آن‌ها را به غذا راغب کنند. خوشبختانه سامویی و به کل تایلند مقصدی برای خانواده‌های دارای خردسال است. به علاوه مردم تایلند نسبت به کودکان بسیار مهربان و صبور هستند. ما در اینجا بهترین رستوران‌های سامویی را برای غذایی همراه کودکان معرفی می‌کنیم.

 

جشنواره مرکزی سامویی

جشنواره مرکزی سامویی مکان مناسبی برای غذایی خانوادگی در کنار فرزندان خردسال است و از مکان‌های جذاب برای کودکان در سامویی است. این مجموعه با غذاخوری‌ها و فرصت خرید 90 هزار متر مربعی در مرکز چاونگ واقع شده و حداقل 20 رستوران، کافه، نانوایی و غرفه بستنی فروشی را در خود جای داده است. بیشتر غذاخوری‌های این مجموعه برای برندهای زنجیره‌ای معتبر ملی و یا بین‌المللی هستند و به نوعی سطحی از کیفیت را تضمین می‌کنند. اما یکی از ویژگی‌هایی که این مرکز را از سایرین جدا کرده زمین بازی کودکان برای انواع بازی‌ها و سرگرمی‌هاست.

آدرس: Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

تلفن: +66 77 913 000

 

 

Coast Beach Club & Bistro

این غذاخوری که در ساحل چاونگ قرار گرفته بخشی از اقامتگاه ساحلی سنتارا گرند بیچ است که محیطی آرام و جذاب برای وعده غذایی خانوادگی ارائه می‌دهد یکی از کار‌های جذاب در چاونگ سامویی رفتن به این رستوران است. در اینجا چند سالن مختلف برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید به حسب سلیقه در سالنی شیک و مدرن با کولر، روی میز و صندلی‌های چوبی زیر چادر و یا روی مبلمان نرم روی ساحل بنشینید و از خوردن شامی خانوادگی لذت ببرید. این رستوران منوی کوچکی از غذاهای مورد علاقه کودکان در دسترس شما قرار می‌دهد. این منو شامل مواردی مثل مرغ کبابی، سیب زمینی سرخ شده، تا پیتزای کودکان را در بر می‌گیرد. به علاوه منوی دسر با 12 مدل بستنی و شربت انگیزه خوبی برای خوردن غذا و اتمام آن با تجربه‌ای شیرین به کودکان می‌دهد.

آدرس: 38/2 Moo 3, Chaweng Beach Road | Centara Grand Beach Resort Samui, Chaweng, Bophut 84320, Thailand

تلفن: +66 77 230 500

 

بخوانید: معرفی غذای تایلندی مناسب برای بچه‌ها


 

 

کلاب ساحلی

The Beach Club رستورانی جذاب در بوری راسا ویلچ یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های سامویی در ساحل چاونگ است. این رستوران دارای 3 فضای مختلف ناهارخوری درست روی ساحل، عرشه استخر و آخری نیز در فضای باز و پشت استخر است. این طراحی برای خانواده‌ها این امکان را فراهم می‌آورد تا زمانی که بچه‌ها در حال بازی روی ساحل و یا اطراف استخر هستند بتوانند مراقب‌شان باشند. از لحاظ غذایی هم بورسا دارای طیفی از غذاهای محبوب تایلندی و بین‌المللی مخصوصا غذاهای مورد علاقه کودکان مثل همبرگر، ساندویچ‌ها و پیتزا هم هست. منویی طولانی از انواع بستنی‌ها نیز پایان بخش جذابی برای ناهاری خانوادگی خواهد ساخت.

آدرس: 11/2 Moo 2 Chaweng Beach, Koh Samui, Surat Thani, 84320, Thailand

تلفن: +66 77 956 055

 

 

رستوران کب تای

Kob Thai یک رستوران بسیار دلپذیر است که با فاصله از مرکز شهر لامایی فاصله دارد. این رستوران که دارای 8 سالن مختلف تایلندی برای پذیرایی از مهمانان است با فضای سرسبز و استخری به عمق 120 سانتی‌متر برای خوردن وعده غذایی خانوادگی در کنار بچه‌ها بی‌نظیر است. کب تای به دلیل فضای مناسب برای جنب و جوش کودکان بین خانواده‌ها محبوبیت زیادی دارد. با این که تخصص اصلی آن‌ها در سرو غذاهای تایلندی‌ست اما چندین گزینه غربی هم برای انتخاب وجود دارد. قیمت‌ها مناسب و فضای رستوران آرامش‌بخش است.

آدرس: Had Lamai 3, Lamai Beach, Surat Thani 84310, Thailand

تلفن: +66 82 534 9325

 

بخوانید: خوشمزه‌ترین غذاهای محلی در پاتایا

 

 

بستنی لئونارد

واقعا سخت است بتوان چیزی را برای بچه‌ها به جای بستنی جایگزین کرد. بستنی فروشی لئونارد در سال 2015 در سامویی افتتاح شد و حالا سه شعبه فعال در این جزیره را اداره می‌کند. بستنی لئوناردو که توسط یک تیم پرشور اداره می‌شود، بستنی‌ها و سبزیجات تهیه شده از تازه‌ترین مواد را با دستور العمل‌های سنتی فرانسوی و طبق آخرین استانداردهای بهداشت اروپا تهیه می‌کنند و به فروش می‌رسانند. این بستنی فروشی یکی از مکان‌های مناسب خانواده‌ها برای خوردن میان وعده است.

آدرس: Thailand, Ko Samui District, Surat Thani, Thailand

تلفن: +66 92 847 7385

 

 

پنکیک من

اگر در اطراف مانئام هستید و دل‌تان خوراکی شیرین می‌خواهد پنکیک من جایی‌ست که باید به آن بروید. در این کافه شما انتخاب‌های زیادی از پنکیک با نوتلا، موز، مربا و شیر غلیظ شده دارید. در مواقع مواد مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا پنکیک مورد علاقه‌تان را درست کنید. پنکیک من انتخابی خوشمزه و مقرون به صرفه برای خانواده‌هاست.

آدرس: 4169, Lipa Noi, Ko Samui District, Surat Thani 84140, Thailand

 

بخوانید: راهنمای سفر ۳ روزه جذاب به بانکوک

 

مطالب مرتبط