بهترین مهمانخانه‌های چیانگ مای

چیانگ مای در شمال تایلند، دارای گزینه‌های اقامتی متنوعی به لحاظ بودجه و کیفیت است. کافی است سری به مقاله بهترین هتل‌های شهر قدیمی چیانگ مای بزنید، تا با برخی از این گزینه‌ها آشنا شوید.

بیشتر گردشگران این ناحیه تصمیم می‌گیرند در شهر قدیمی، نزدیک به بازار معروف خیابان Walking Street، بازار شبانه و سایر جاذبه‌های گردشگری اقامت کنند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند که در مناطق مد روز و سطح بالای این شهر و نزدیک به کافه‌ها و رستوران‌ها اقامت داشته باشند. به هر حال اگر قصد دارید که با تور تایلند سفری مقرون به صرفه داشته باشید، بهتر است که با برخی از بهترین مهمانخانه‌های چیانگ مای آشنا شوید.

 

Yindee Stylish

این مهمانخانه، در قلب چیانگ مای واقع شده و تنها چند دقیقه با کافه‌ها و رستوران‌های اطراف فاصله دارد. این پروژه با همکاری معماران محلی، طراحان داخلی و اساتید فنگ شویی طراحی شده است. با اقامت در اینجا، می‌توانید در باغ زیبای گرمسیری قدم بزنید و نیز از راحتی‌های اتاق مدرن خود و بالکن اختصاصی و دکوراسیون داخلی زیبایش لذت ببرید. این مهمانخانه، دارای وای فای رایگان بوده و سیگار کشیدن در آن مجاز نیست.

 

بخوانید: بهترین کلاس‌های آشپزی در چیانگ مای

 

 

Baan Hanibah

این مهمانخانه خانوادگی، در یک خانه قدیمی به سبک لانا در شهر قدیمی چیانگ مای واقع شده است. این مکان، اتاق‌هایی دنج و مد روز را به مهمانان ارائه می‌دهد. گفتنی است که این ملک، نزدیک به جاذبه‌های مهم گردشگری مانند بنای تاریخی سه پادشاه، خیابان Walking Street و یکشنبه بازار که از بازارهای معروف چیانگ مای بوده و از فضایی آرامش‌بخش و اینترنت رایگان برخوردار است. لازم است بدانید که سیگار کشیدن در اینجا غیرمجاز است.

 

 

Pak Chiang Mai

شما در این مهمانخانه زیبا، به شدت احساس راحتی خواهید کرد. این جا بهترین مکان برای اقامت به همراه خانوده است. در این مکان، اتاق‌های شیک و راحت که با طبیعتی زیبا احاطه شده‌اند به استقبالتان خواهند آمد.

 

بخوانید: آشنایی با اکوتوریسم در چیانگ مای

 

 

Joy's House

این جا یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مهمانخانه‌های چیانگ مای است. این مهمانخانه سنتی که به سبک خانگی طراحی شده است، توسط مالکینش که یک خانواده عالی و مهمان‌نواز هستند اداره می‌شود. این مکان همچنین، به عنوان یک مرکز آموزش حرفه‌ای برای پروژه کمک به کودکان شناخته می‌شود. در ضمن یادتان باشد از غذاهای خوشمزه تایلندی موجود در رستوران این مهمانخانه غافل نشوید.

 

 

Saithong

این گوهر آرام و خلوت درست در کنار خیابان Walking Street و یکشنبه بازار قرار دارد و تنها سه دقیقه پیاده‌روی تا دروازه Thapae فاصله دارد. این مهمانخانه، بسیار راحت است و تجربه اقامتی خاطره‌انگیزی را در سفر به چیانگ مای برایتان رقم خواهد زد. در ضمن، می‌توانید از اینترنت رایگان این مکان نهایت استفاده را ببرید.

 

 

Pakinai

این مهمانخانه، در نزدیکی معبد Wat Chiang Man واقع شده است و برای اقامت طولانی مدت و کوتاه مدت، گزینه‌ای ارزان و شاد به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم در اینجا، اتاقی را با چشم اندازهای خیره‌کننده از کوه Doi Suthep انتخاب کنید و از نزدیک بودن به همه امکانات اساسی شهر قدیمی لذت ببرید.

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای

 

 

Baitong Homestay

این مهمانخانه بسیار نزدیک معبد Wat Phuak Hong و معبد Wat Prasat واقع شده است. با یک پیاده‌روی سریع از این مکان، می‌توان از تمام جاذبه‌های شهر قدیمی دیدن کرد. باغ آرامش‌بخش، وای فای پرسرعت و رایگان، دکوراسیون زیبا، فضایی برای نگهداری کودکان و نزدیکی به بازار مواد غذایی دروازه شمالی از ویژگی‌های شاخص این مهمانخانه زیباست.

Baitong Homestay، نزدیک به دروازه چیانگ مای و خیابان Walking Street واقع شده است. میزبانان آلمانی و تایلندی، غذاهای خوشمزه تایلندی و آلمانی را در رستوران این مهمانخانه طبخ می‌کنند. برای گشت و گذار در شهر، می‌توانید از اینجا دوچرخه نیز کرایه کنید.

 

 

Kittawan Home & Gallery

این مهمانخانه، در نزدیکی رودخانه پینگ و بازار شبانه واقع شده است. تأسیسات برقی پیشرفته در اینجا، مکانی فوق‌العاده برای اقامت، استراحت و الهام گرفتن از گالری هنری این اقامتگاه فراهم کرده است. در ضمن این مهمانخانه، دارای امکاناتی برای بازی تنیس است و تسهیلات کرایه دوچرخه نیز در دسترس است.

 

بخوانید: ۸ برتری چیانگ مای نسبت به بانکوک

 

 

Baan Say La

این بوتیک مهمانخانه، در قلب منطقه معروف Nimmanhaemin واقع شده است. این مکان، بسیار تمیز و راحت است و دکوراسیون زیبایی دارد. در ضمن، به بسیاری از گزینه‌های غذاخوری در این شهر نزدیک است. امکان استفاده از اینترنت وای فای نیز، در اینجا رایگان است.

 

 

The Nimman 13

 اینجا، اقامتگاهی زیبا و شیک است. این مهمانخانه با ارائه هر دو گزینه کوتاه مدت و طولانی مدت برای اقامت، ایده‌آل بوده و نیز در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، کافه‌ها، رستوران‌ها و اسپاهای لوکس واقع شده است.

 

بخوانید: بهترین موسسات یوگا در چیانگ مای

 

 

Green Sleep

این مهمانخانه بسیار زیبا، دارای اتاق‌های مشترک و نیز خصوصی است. این مکان در مرکز شهر قدیمی واقع شده و نزدیک به جاذبه‌هایی مانند معبد Wat Si Koet ، بنای سه پادشاه ، دروازه Tha Pae، معبد Wat Muen Nguen Kong  و مرکز فرهنگی و هنری شهر است. شما در این جا می‌توانید از امکاناتی نظیر وای فای رایگان در اتاق‌ها، کرایه دوچرخه، کمد وسایل، سیستم تهویه هوا، حوله، صبحانه رایگان و رزرو تور برخوردار شوید.

 

 

چیانگ مای، بزرگ‌ترین و شمالی‌ترین شهر تایلند است و بسیار محبوب گردشگرانی است که به دنبال آرامش و زیبایی طبیعی هستند. یکی از عناصری که این آرامش را به مسافران هدیه می‌دهد، شرایط اقامتشان است. همانطور که اشاره شد، چیانگ مای از این نظر بسیار غنی است و شما می‌توانید با خیال راحت با تور چیانگ مای به این شهر رویایی سفر کنید. ما نیز در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین مهمانخانه‌های چیانگ مای پرداختیم تا برای تجربه‌ای دل‌انگیز در سفر، یاری‌تان دهیم.

 

بخوانید: بهترین موسسات یوگا در چیانگ مای

 

مطالب مرتبط