بهترین رستوران‌های جورج تاون، پنانگ

جورج تاون در پنانگ به خاطر تنوع غذاهای خیابانی و قیمت‌های باورنکردنی‌اش شناخته شده و مشهور است. اما همیشه که نمی‌توان کنار خیابان غذا خورد. گاهی باید بروید و بنشینید و در جایی آرام و راحت روی صندلی‌تان لم بدهید و از غذایی خوشمزه لذت ببرید. جورج تاون شهری به شدت دیدنی با تجارب فراوانی است که خاطره آن را فراموش نخواهید کرد. قطعا یکی از آن‌ها غذا خوردن در بخترین رستوران‌های آن است.

 

Zen Xin

یکی از دلایل مهم برای سفر به پنانگ در مالزی خوردن غذاهای جدید و خوشمزه است. تا زمانی که غذاهای گیاهی خوشمزه‌ای برای خوردن وجود داشته باشد، شما واقعا نیازی به گوشت نخواهید داشت. این جواهر کوچک در میدان جدید Nagore واقع شده است. این رستوران سبک چینی با  فضایی زیبا، درهای گل‌کاری، میزهای سنگ مرمر گرد و صندلی‌های چوبی محکم جایی فوق‌العاده برای غذا خوردن است که چیزی بیش از تجربه غذا خوردن ارائه می‌دهد. سفر شما در تور مالزی بدون غذا خوردن در این رستوران قطعا ناقص خواهد بود.

آدرس: 42 Jalan Nagor, George Town George Town, Pulau Pinang, 10050, Malaysia

 

 

Mews Café

مردم محلی می‌دانند که کجا باید غذایی خوب بخورند و قطعا کافه میوز یکی از آن‌ها است. غذاهای این کافه شامل گزینه‌های پنانگی مدرن و خلاقانه می‌شود. مطمئن باشد آنقدر اینجا غذا می‌خورید که دیگر جایی برای چیزهای دیگر نداشته باشید. اگر می‌خواهید غذایی عالی بخورید یکی از پیشنهادات ما خوراک اردک است که به شدت ترد و خوشمزه است و یکی از غذاهای محبوب آسیایی بین گردشگران است. این موهبتی است که حتی در پنانگ هم هر جایی نمی‌توانید پیدا کنید.

آدرس: 77 Lebuh Muntri, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

بخوانید: فعالیت‌های ارزان و رایگانی در پنانگ؛ مالزی

 

 

Karaikudi

غذاهای هندی خوشمزه و پر ادویه هستند، اما غذای مالزیایی هندی به مراتب بهتر است. شما در این رستوران می‌توانید از غذاهای بسیار خوشمزه، نان نرم و لطیف، سمبوسه‌های گیاهی و غذاهای پنیری امتحان کنید. برای دسر نیز می‌توانید حلوای هویج، پاژا پایاسام (Pazha Payasam) و گلاب جانوم (Gulab Jamun) بخورید. انتظار می‌رود عاشقان شیرینی شکلات شیفته این رستوران شوند.

آدرس: No. 20 Lebuh Pasar, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

 

Il Bacaro

بهترین رستوران ایتالیایی پنانگ ایل باکارو، جایی است که عاشقان غذاهای مدیترانه‌ای می‌توانند به مقصود خود برسند. غذاها در حجم‌های زیاد و سخاوتمندانه‌ای سرو می‌شوند و اغلب با پنیر و جعفری هستند. پیشنهاد غذای ما در اینجا Linguine Crab است که از قطعات گوشت خرچنگ و گوجه فرنگی گیلاسی تهیه می‌شود که یکی از خوش خوراک‌ترین غذاهای دنیا است. به علاوه اگر تولد یکی از عزیزان و همراهان‌تان است با رفتن به اینجا می‌توانید از آهنگ و سفارش دسر اختصاصی تولد هم استفاده کنید.

آدرس: Campbell House, 106 Lebuh Campbell, George Town George Town, Pulau Pinang

 

 

Kebaya Restaurant

این رستوران فانتزی با پرده‌های ضخیم، لوسترهای آویز و کاشی‌های رنگی رنگی غذاهایی با رنج قیمت متوسط رو به بالا را سرو می‌کند. اگر مایل به ریخت و پاش هستید، پس این رستوران توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. منوی رستوران غذاهای مدرن مالزیایی و پنانگی را تشکیل می‌دهد. برای شروع Pai Tee، ظرف سبزیجات و میگوی شیرین سفارش دهید سپس Lor Ark خوراک اردک با ترشیجات و Crispy Nyonya Tempura سبزیجات سرخ شده را امتحان کنید. عموما قیمت‌ها در این رستوران ثابت بوده و کورس غذاها حدود 4 -5 تا است که با منوی فصلی و تعطیلات مهم کمی تغییر می‌کنند.

آدرس: Stewart Lane, Georgetown George Town, Penang, 10200, Malaysia

 

بخوانید: ۵ ساحل زیبا برای شنا و خوش‌گذرانی در پنانگ

 

 

Ferringhi Garden

آیا می‌خواهید همسرتان را غافلگیر کنید؟ این رستوران با معماری زیبا و مالزیایی دارای باغی سرسبز و پر از گل و گیاهان است و بعد از غروب و با روشن شدن چراغ‌های زرد به شدت دیدنی می‌شود. اینستاگرامرها در اینجا می‌توانید خوراک صفحه‌شان را تامین کنند. این رستوران در مقایسه با گزینه‌های دیگر این فهرست، کمی از مرکز شهر دور است اما محیط رویایی آن امتیاز دیگر بخش‌ها را از آن خود کرده است. بنابراین رفتن به این رستوران کاری است که باید حتما انجام دهید.

آدرس: Restaurant Ferringhi Garden Kampung Batu Feringgi Batu Ferringhi, Pulau Pinang

 

 

Jawi House

به لطف مالزیایی‌های بومی که با مهاجران هندی، عربی، ترکی و ایرانی ازدواج کرده‌اند، سرآشپز این رستوران نوری‌کریم، انواع غذاهای معطر، پر ادویه، و ترشیجات را در کنار هم سرو می‌کند. شما در این رستوران می‌توانید انواع برنج‌ها از جمله برنج آبی که با نوعی گل آبی پخته می‌شود را در کنار انواع مزه‌ها در برگ درخت نوش جان کرده و از تجربه‌ای کاملا محلی و جذاب لذت ببرید. قیمت منوی جاوی هاوس ارزان و مقرون به صرفه اما غذاها عالی است.

آدرس: 85 Lebuh Armenian, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های کوالالامپور

 

مطالب مرتبط