بهترین رستوران‌های کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت مالزی یکی از بهترین نقاط دنیا برای گردش و کاوش است. در تور مالزی تنوع فرهنگی و مذهبی، وجود ملیت‌های مختلف و هنرها و سلایق هر کدام باعث شده تا کوالالامپور پر از رستوران‌های فوق‌العاده‌ای شود که بهترین غذاها را سرو می‌کنند. شما با رفتن به بهترین رستوران‌های شهر می‌توانید غذاهایی بسیار خوشمزه و باکیفیت را نوش جان کنید و تجربه‌ای به یادماندنی و فرهنگی کسب کنید.‌‌ ما در این مقاله به معرفی برخی از بهترین رستوران‌های شهر می‌پردازیم.

 

Bakti Woodlands

به عنوان یکی از بهترین رستوران های هندی در کوالالامپور، Bakti Woodlands در نزدیکی مسجد جامک غذاهای شمالی و جنوبی هند را سرو می‌کند. منوی آن تشکیل شده از غذاهای حلال و گیاهی فوق‌العاده خوشمزه‌ای است که طعم واقعی غذای هندی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید به عنوان میان وعده، اوتاپام، تالی و نان را انتخاب کنید. در این رستوران قیمت‌ها اکثرا نسبت به میزان زیاد غذا مناسب هستند.

آدرس: 55 Leboh Ampang, City Centre, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50100, Malaysia

 

بخوانید: ۶ رستوران‌ گیاه‌خواری در کوالالامپور

 

 

Lot 10 Hutong Food Court

مالزیایی‌ها عاشق فودکورت هستند. این رستوران، دارای چندین فروشنده چینی است که انواع مختلفی از نودل، کوفته و سایر غذاهای خوشمزه را در زیر زمین مرکز خرید لوت 10 تهیه ارائه می‌دهد. در این رستوران تعداد زیادی انتخاب‌های خوشمزه در دسترس شما قرار داد که می‌توانید امتحان کرده از خوردنشان با قیمت بسیار مناسب لذت ببرید. اگر عاشق غذاهای چینی هستید ما این رستوران را به شدت توصیه می‌کنیم.

آدرس: 50 Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50250, Malaysia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ارزان در کوالالامپور

 

 

Soong Kee's Beef Ball Noodle

سونک کی دستور العمل سِری نودل‌های خوش رنگ و خوش طمع خود را از نسل‌ها قبل پنهان نگه داشته و اگر یک بار طمع آن را تست کنید، قطعا از طرفدارهای دو آتیشه آن خواهید شد. نمای جذاب و زرد و قرمز این رستوران محل مناسبی برای خوردن نودل‌های خوشمزه و قرارهای دوستانه است. این رستوران چینی واقع در امتداد خیابان پتالینگ جایی‌ست که‌ واقعا به یک بار باید در آن غذا بخورید.

آدرس: 86 Jalan Tun H S Lee, City Centre, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050, Malaysia

 

بخوانید: ۶ هاستل‌ کوله‌گردی در کوالالامپور

 

 

Devi’s Corner

بازدید کنندگانی که به دنبال یک تجربه ناهارخوری معتبر هستند، می‌توانند از رستوران Devi Cornerbanana leaf دیدن کنند. غذای انتخابی مشتریان بجای بشقاب روی یک برگ موز سرو می‌شود که به شدت حس و حالی گرمسیری منتقل می‌کند‌. این وعده غذایی خوشمزه هند جنوبی در حالی که بینشی از فرهنگ محلی ارائه می‌دهد، قیمتهای مناسبی هم در نظر گرفته است‌. برای تجربه بهتر، چرا قاشق و چنگال را کنار نگذارید و از انگشتان دست استفاده نکنید.

آدرس: 14 Jalan Telawi 4, Bangsar, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59100, Malaysia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های کوله‌گردی در جورج تاون

 

 

Restoran Husen Café

این کافه رستوران واقع در Brickfields  در همسایگی چندین هتل اقتصادی، غذای هندی را با قیمت پایین عرضه می‌کند. انتظار می‌رود سبک معمولی از ناسی کاندار مالزی با گزینه‌های مختلفی از خدمات سلف سرویس، روتی، برنج سرخ شده و ناسی لماک همراه باشد. با یک منوی انگلیسی و فعالیت 24 ساعته، جای تعجب نیست که چرا این رستوران اغلب به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای مسافران با بودجه محدود معرفی می‌شود.

آدرس: 5 Jalan Thambipillay, Brickfields, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

 

Restoran Yap Hup Kee

شاپ هاوو قرمز رنگ در نزدیکی ایستگاه مترو چان سو لین، در لیست بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای غذاهای هاکا قرار دارد. دارای محیطی عالی و تهویه مطبوع داخلی و فضای باز و منویی عالی از غذاهای خاص است که با توجه به قیمت مناسب، تمام سلیقه‌های غذایی را در برمیگرد. از یونگ تاو فو و سوپ‌های سنتی گرفته ، تا ماکارونی هاکا و اردک و غذاهای گیاهی در منوی این رستوران موجود است.

آدرس: 45 Jalan Brunei Barat, Pudu, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

 

بخوانید: معرفی ۸ پارک جادویی و زیبا در سنگاپور

 

 

Grella's

گرلا در غذاهای غربی تخصص دارد و به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کوالالامپور شناخته می‌شود که در Wangsa Maju و در فاصله کمی از مرکز شهر واقع شده است. غذاهای غربی آن از برگر و مرغ گریل گرفته تا گوشت گوسفند، بشقاب گریل مخلوط با مجموعه‌ای از گوشت و بیکن‌ها از محبوب‌ترین منوهای شهر شناخته می‌شود. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور است که برای مسلمانان خبری فوق‌العاده است. منوی ناهار و شام به همراه ناهارخوری سبک بوفه هم موجود است.

 آدرس: 21 Jalan Wangsa Delima 12, Wangsa Maju, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 53300, Malaysia

 

مطالب مرتبط