بهترین هتل‌های کوله‌گردی در جورج تاون؛ مالزی

جورج تاون یکی از توریستی‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد  تور مالزی در جزیره پنانگ است که با تلفیقی از فرهنگ‌ها، معماری و همچنین تاریخی پر فراز و نشیب به استقبال مهمانان خود می‌رود. جورج تاون از نقاط میراث جهانی یونسکو در مالزی است که سالانه توریست‌های زیادی را پذیراست. خوشبختانه با وجود توریستی بودن این شهر هنوز طیف گسنرده قیمت‌ها دست گردشگران را برای کنترل هزینه‌های سفر باز گذاشته است. ما در اینجا قصد داریم برا معرفی هتل‌های ارزان به صرفه جویی در هزینه‌یتان کمک کنیم.

 

بوتیک هتل ریوکان مونتری

اگر از مهم‌ترین الویت‌های شما پاکیزگی و امنیت است پس لازم نیست بیشتر از این بگردید زیرا این بوتیک هتل هر آنچه که مد نظرتان هست را به شما می‌دهد. شما برای ورود و خروج نیاز به کلید الکترونیکی دارید. به علاوه در اینجا امکاناتی همچون کافه، اینترنت رایگان، اتاق‌های سیگار ممنوع و یک سالن مشترک در اختیار شما قرار داده می‌شود. چه اتاق‌های خصوصی و چه تخت‌های خوابگاهی در عین تازگی تمیز و راحت هستند. همچنین در کافه هر روز صبح صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود که شامل گزینه‌های خوشمزه متعددی است. مهمانان قبل از شما همواره از اقامت در این هتل ابراز رضایت کرده‌اند.

 

بوتیک هتل ریوکان مونتری

 

  • آدرس: Malaysia, 62, Lebuh Muntri, 10200 George Town, Pulau Pinang, Malaysia
  • تلفن: +60 12-764 0288

 

تیپسی تایگر پارتی هاستل

این هاستل که اقامت در آن از شبی 9 دلار شروع می‌شود یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی است که بیشتر جوانان عاشق آن هستند. این هاستل از جاهایی‌ست که هر شب هفته در آن جشن و پایکوبی به راه است و جوانان بعد از روزی پر از گردش در آن به دورهمی و گفت و گو همراه با شادی و موزیک می‌پردازند. با این همه اتاق‌ها سیگار ممنوع هستند و سالن مشترک و وای‌فای رایگان نیز در دسترس شما قرار داده می‌شود. صبح‌ها نیز کار هاستل با ارائه صبحانه قاره‌ای آغاز می‌شود.

 

تیپسی تایگر پارتی هاستل

 

  • آدرس: 20, Stewart Ln, Georgetown, 10200 George Town, Penang, Malaysia
  • تلفن: +60 4-261 2063

 

نکات مهم گردشگری برای سفر به کوالالامپور

The 80's Guesthouse

این یکی طراحی داخلی به شدت جذابی داشته و با تلفیق سبک مینیمالیستی در کنار لوازم قدیمی فضایی منحصر به خودش را پدید آورده است. هر دو اتاق عمومی و اتاق خصوصی موجود است و همه آن‌ها با دکوراسیونی شبیه به هم چیده شده‌اند.
تخت‌های اتاق عمومی دارای چراغ مطالعه شخصی، و پریز برق هستند. دیوارها سبک و سیاق قدیمی دارند و سینک روشورها شبیه به آبخوری مدرسه هستند. اتاق‌های این اقامتگاه با شبی کم‌تر از 15 دلار به شما امکانات دیگری همچون سیستم تهویه مطلوب هوا، صبحانه و اینترنت رایگان هم ارائه می‌دهد.

 

Guesthouse

 

  • آدرس: 46 Love Lane, Georgetown George Town, Penang, 10200, Malaysia
  • تلفن: +6042638806

 

هاستل سیئوک

این هاستل ارزان و مقرون به صرفه که در خیابان چولیا واقع شده با طراحی مدرن و روشنش به راحتی نظرها را به سمت خود جلب می‌کند. این هاستل در فاصله دو خیابان دورتر از لیتل ایندیا واقع شده و جاهای دیدنی و گردشی مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهد. شما با اقامت در این هاستل می‌توانید شب‌ها روی پشت بام به تماشای ستاره‌ها بپردازید و یا با دیگر مهمانان در اتاق نشیمن فوتبال دستی بازی کنید. اتاق‌ها روشن هستند و حسی پر از طراوت منتقل می‌کنند.

 

هاستل سیئوک

 

  • آدرس: 458 Lebuh Chulia, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia
  • تلفن: +6042620868

 

راهنمای گردش در روزهای بارانی کوالالامپور؛ مالزی

مون تیری 47

مون تیری با اتاق‌های روشن و زیبا، گل و گیاهان فراوان و راه پله‌‌های شیب‌دار شما را به نیم قرن پیش می‌برد. اتاق‌های روشن با پنجره‌های نورگیر آفتاب را مهمان داخل کرده و حس سرزندگی شیرینی در محیط پراکنده می‌کند. به علاوه بالای تخت‌ها پشه‌بندی سراسری قرار دارد که می‌توانید موقع خواب باز کرده و آسوده بخوابید. این هتل که در فاصله 5 دقیقه‌ای از ایستگاه اتوبوس قرار گرفته رفتن به جاهای دیگر را نیز برای شما راحت می‌کند.

 

مون تیری 47

 

  • آدرس: 47, Muntri St, Georgetown, 10200 Georgetown, Penang, Malaysia
  • تلفن: +60 4-264 4021

 

Wassup Youth Hostel

اگر فردی وسواسی و ایرادگیر نیستید این اقامتگاه ارزان با دکوراسیون جالب و سرم‌کننده‌اش تعطیلات خوبی را برایتان رقم خواهد زد. البته این اقامتگاه در یکی از خیابان‌های شلوغ واقع شده و شاید برای هر کسی استراحت در چنین جایی راحت نباشد. اما در عوض به چیزهای زیادی بدون زحمت دسترسی خواهید داشت.
در این هاستل اتاق‌های خانواده، اتاق خصوصی و تخت‌های خوابگاهی وجود دارد که می‌توانید هر کدام را خواستید انتخاب کنید. در اینجا شما به استخر شنا، کافه و اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت.

 

Wassup Youth Hostel

 

  • آدرس: 495 Jalan Penang, George Town George Town, 10000, Malaysia
  • تلفن: +6042618611

مطالب مرتبط