بهترین رستوران‌های حلال پنانگ

مالزی همچون کشورهای جنوب شرقی آسیا در غذای خیابانی و تنوع رستوران‌ها شناخته شده است. در مالزی بهترین غذاهای خیابانی آسیا که به خاطر همنشینی فرهنگ‌ها تنوع زیادی دارند هم زبانزد همه هستند بسیار دیده می‌شود. در پنانگ هم این تنوع و گوناگونی دیده می‌شود. شما می‌توانید انواع رستوران‌های گیاهی‌خواری، حلال، و گزینه‌های غربی را پیدا کنید. اگر از افرادی هستید که همیشه دغدغه پیدا کردن رستوران‌های حلال را در سفرهای خارجی دارید، نگران نباشد پنانگ این نیاز شما را برطرف می‌کند. در سفر با تور پنانگ می‌توانید در این رستوران‌ها غذا بخورید.

 

رستوران حمیدیه

رستوران حمیدیه گرچه که جذاب‌ترین رستوران پنانگ نیست، اما قدیمی‌ترین رستوران آن است که غذاهای واقعا جذاب و خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. این رستوران دو در دارد که از هر دو طرف آن استفاده می‌شود. برای افرادی که برای بار اول می‌روند ممکن است گیج کننده باشد. شما در اینجا می‌توانید از mamak غذای مالزیایی با منشا هندی و مسلمان، teh tarik، تا mee jawa نوعی نودل جاوانیایی، سمبوسه‌های ترد و انواع کاری‌ها را میل کنید.

آدرس: 164 Lebuh Campbell, George Town George Town, Pulau Pinang, 10100, Malaysia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های کوالالامپور

 

 

رستوران مینا

اگر به دنبال غذاهای کلاسیک پنانگ هستید بیشتر از این نگردید. این رستوران ساده و بدون رزق و برق برای 60 سال است که غذاهای پنانگ همچون کاری ماهی، خوراک بادمجان، pasembur (سالاد همراه با لوبیا، شلغم، و خیار خرد شده)، کاری آناناس، و صد البته ملکه سالادهای مالزی، kerabu kacang botol (سالاد لوبیا، نارگیل خرد شده، پیاز و فلفل قرمز) را سرو می‌کند. شما در اینجا می‌توانید طعم واقعی و محلی این غذاها را بچشید.

آدرس: Jalan Sultan Azlan Shah, Taman Tun Sardon Gelugor, Pulau Pinang, 11700, Malaysia

 

 

Lagenda House & Café

لجندا از آن نقاطی است که گزینه‌های سنتی با سلیقه مدرنیته با هم در می‌آمیزد و می‌بینید که خوراک سنتی آناناس Prawn Lemak به شکلی عجیب و مخروطی بر سر میز سرو می‌شود و در کنار آن congkak قرار می‌گیرد. اگر قبلا ساگو خورده باشید و از آن خوش‌تان آمده باشد، پس از خوردن دسر معروف آن که با کرم نارگیل درست می‌شود لذت خواهید برد. به علاوه اگر از غذاهای محلی خسته شده باشید می‌توانید در اینجا از غذاهای سبک غربی سفارش دهید و لذت ببرید.

آدرس: 43 Lebuh Campbell, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

بخوانید: ۶ رستوران‌ گیاه‌خواری در کوالالامپور

 

 

Vkusno Dom

چه کسی گفته در پنانگ غذاهای بین‌المللی وجود ندارد؟ شما در اینجا می‌توانید از غذاهای دریایی روسی و آسیای میانه، بیف استراگانوف، سالاد لبو، کمپوت میوه برای دسر، سولیانکا (سوپ تند روسی) را در بهترین رستوران‌های جورج تاون نوش جان کنید. منتها اگر با دقت و چشمان باز به دنبال این رستوران کوچک نباشید احتمال این که از مقابلش عبور کنید و آن را نبینید زیاد است.

آدرس: 50Lebuh Campbell, George Town, Penang Island 10100, Malaysia

 

 

Nyonya Homecooked

شما می‌توانید این غرفه‌ی غذای محبوب را در فوت کورت Tesco پیدا کنید. در اینجا می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ای همچون کاری مرغ، بیف رندانگ (گوشت گاو ادویه خورده)، مرغ کرابو (مرغ پخته شده با قارچ سیاه)، و کای لان سرخ کرده بسیار خوشمزه امتحان کنید و از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه آن نهایت لذت را ببرید.

آدرس: 1 Jalan Seri Tg Pinang, Seri Tanjung Pinang Tanjung Tokong, Pulau Pinang, 10470, Malaysia

 

بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور

 

 

مستر شاورما

این فروشگاه زنجیره‌ای بهترین غذاهای آسیای میانه مانند هوموس، فلافل و شاورما (کباب به سیخ زده) در شهر را دارد. شما می‌توانید نوع گوشت را انتخاب کنید و 10 دقیقه بعد همراه برنج یا سالاد میل کنید. توصیه می‌کنیم بریانی بره همراه با برنج و سالاد کوچک به قیمت 24 رنگیت (6 دلار) را سفارش دهید.

آدرس: 5th floor Jalan Kelawai, George Town, Pulau Pinang, 10250, Malaysia

 

 

Sri Ananda Bahwan

این رستوران آرام و روباز با میز و صندلی‌های چوبی جایی عالی برای خوردن غذا با قیمت‌های مقرون به صرفه است. منوی غذا شامل طیف گسترده‌ای از غذاها می‌شود. انواع خوراک صدف در دسترس هستند و غذاها به سبک سنتی و جذاب در برگ موز سرو می‌شوند. کاری‌های مختلف، نان‌ها و نودل‌ها در چندین طیف در دسترس هستند که می‌توانید سفارش دهید و لذت ببرید. اگر گیاه‌خوار هستید و یا از همراهان شما گیاه‌خوارند نگران نباشید، اینجا شاید از بهترین رستوران‌های غذای گیاهی در جنوب شرقی آسیا نباشد اما گزینه‌های گیاهی فراوانی در دسترس دارد.

آدرس: 25 Penang Street, Georgetown George Town, Penang, 10200, Malaysia

 

 

رستوران کاپیتان

رستوران کاپیتان بین گردشگران و محلی‌ها به یک اندازه محبوبیت دارد. شما در اینجا می‌توانید از مرغ تاندوری معطر در کنار مزه‌های متنوعی لذت ببرید و از بودن در محیط جذاب و صمیمی آن احساس راحتی کنید. پیشخدمت‌ها شاد و شلوغ هستند. خیلی فکر نکنید، وارد شوید و دور میزی بنشینید.

آدرس: 93 Lebuh Chulia, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

 

بخوانید: رمانتیک‌ترین نقاط در سفر به پنانگ

 

مطالب مرتبط