رمانتیک‌ترین نقاط در سفر به پنانگ

پنانگ بهشت گرمسیری مالزی با آفتاب درخشان و ماسه‌های سفید در صف مقاصد عاشقانه جنوب شرقی آسیا قرار دارد. به علاوه گشت و گذار در اینجا تمامی ندارد، از موزه‌ها گرفته تا مکان‌های تاریخی، بازارهای سنتی و... تا غروب خورشید در ساحل، کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. با این همه اگر به قصد سفری عاشقانه در تور مالزی هستید و می‌خواهید از شامی رمانتیک در ساحل و گزینه‌های کلیشه‌ای فراتر روید، ما در اینجا پیشنهاداتی برای شما داریم تا سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

 

Entopia Butterfly Farm

اگر ترس از حشرات ندارید رفتن به این مزرعه پروانه با محیط پر از گل و گیاه و انواع پروانه‌ها می‌تواند بسیار جذاب، رمانتیک و عاشقانه باشد. اینجا یکی از زیباترین مکان‌های پنانگ است. در این مزرعه 15 هزار پروانه زیبا و رنگارنگ همراه با 200 گونه مختلف گیاهان گرمسیری، آبشار مصنوعی، غارها و حوضچه‌ها زندگی می‌کنند. انتوپیا با محیط رویایی و خیال پردازانه‌اش به معنای واقعی بهشت پروانگان است. در بازدید از اینجا هم می‌توانید چیزهایی یاد بگیرید و هم در مناظر عالی عکس‌هایی زیبا و رمانتیک بیاندازید.

 

 

اجرای زنده موسیقی در China House

اگر در اداره و یا شرکت کار می‌کنید و روزمره یکنواخت بدون تفریحات فرهنگی دارید، صبح‌ها به محل کارتان می‌روید و شب همان مسیر را باز می‌گردید، وقتش است به خانه چینی بروید و از انواع اجراهای جاز، پاپ، راک و بلوز در کنار قهوه و کیک لذت ببرید. اگر بین ساعت‌های 5 تا 7 به این کافه بروید می‌توانید از 30 درصد تخفیف نوشیدنی‌ها بهره‌مند شوید. با این که اغلب این مکان‌ها آخرهفته‌ها باز و میزبان مردم هستند اما خانه چینی تعطیل است.

آدرس: 153, Lebuh Pantai, George Town, 10300 George Town, Pulau Pinang

 

بخوانید: معروف‌ترین کافه‌های کوالالامپور

 

 

غروب آفتاب در ساحل Batu Ferringhi

اگر به عنوان یک جهانگرد بخواهید جایی از پنانگ را ببینید بی‌شک آن ساحل Batu Ferringhi خواهد بود که جز یکی از بهترین سواحل پنانگ است. در طول روز این ساحل هیچ ویژگی خاصی نداشته و اتفاق قابل توجهی نیز در آن نمی‌افتد، اما همین که به غروب آفتاب نزدیک می‌شود، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر شده و ساحل در موسیقی و غذا فرو می‌رود. شما می‌توانید در کنار همسرتان در غروبی به شدت زیبا و دیدنی بر روی ماسه‌ها قدم بزنید و از غذاهای محلی دست فروشان بخورید. سپس به سمت بازارهای محلی بروید و بین دست فروشان پنهان شوید.

آدرس: Batu Ferringhi, 11100, Pulau Pinang

 

 

یکشنبه بازار Hin Bus Depot

اگر همسر شما طرفدار مد روز است چرا با او سری به این یکشنبه بازار نزنید. این ایستگاه اتوبوس متروکه به یک فضای هنری معاصر تغییر کاربری داده و به سرعت به یکی از جالب‌ترین مکان‌های مالزی تبدیل شده است. این بازار جذاب از ساعت 11 صبح باز می‌شود و تا ساعت 5 عصر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. شما می‌توانید یکشنبه‌ها در اینجا نقاشی‌های به روز زیبا، مجموعه‌ای از زیورآلات و سرامیکی‌های دست‌ساز را پیدا کنید. با خودتان زیرانداز ببرید و روی چمن‌های سبز بنشینید و از خوردن پیتزا و تماشای محیط لذت ببرید. اگر می‌خواهید در کنار گردش بهترین سوغاتی‌های مالزی و هدیه بخرید این بازار را توصیه می‌کنیم.

آدرس: 31A, Jalan Gurdwara, George Town, 10300 George Town, Pulau Pinang

 

 

شام در رستوران Ferringhi Garden

این رستوران یکی از رمانتیک‌ترین و زیباترین جاهای پنانگ برای قرارهای عاشقانه و خوردن غذا است. محیط اطراف با انواع گل و گیاهان گرمسیری تزئین شده و فضایی آرامشبخش را ایجاد کرده است. به علاوه ساختمان رستوران با معماری مالزیایی و نورپردازی رمانتیکش شب‌ها زیبایی دوچندانی را به نمایش می‌گذارد. خرچنگ کبابی غذاهای محبوب این رستوران است.

آدرس: 34, Jalan Batu Ferringhi, Kampung Batu Feringgi, 11100 Batu Ferringhi, Pulau Pinang

 

بخوانید: کارهای هیجان انگیز غیرتوریستی در کوالالامپور

 

 

بازدید از آواتار گاردن

آواتار گاردن به زبان مالایی به دریای مروارید شناخته می‌شود، اما در اسم انگلیسی‌اش یادآور فیلم آواتار در سال 2009 است. این باغ بعد از تاریکی هوا با نورپردازی صورتی، بنفش، سبز و آبی تبدیل به جایی رمانتیک و کاملا فانتزی می‌شود. قدم زدن در این پارک خاطره‌ای است که هرگز فراموشش نخواهید کرد.

آدرس: 336, Jalan Tokong Thai Pak Koong, Tanjung Tokong, 11200 Tanjung Bungah, Pulau Pinang

 

بخوایند: محله‌های جذاب و زیبا در کوالالامپور

 

 

تجربه تاریخ در قلعه Cornwallis

اگر علاقه‌مند به تاریخ هستید باید از این قلعه بازدید کنید. این قلعه تاریخی که بزرگ‌ترین قلعه به جامانده مالزی است، میزبان تمامی گروه‌های گردشگری می‌شود. زیرا جدا از قدمت و سابقه تاریخی‌اش، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید از منظره فوق‌العاده و بدون مانع اقیانوس لذت ببرید و در افق گسترده‌اش محو شوید. هزینه ورود به قلعه 5 دلار است. با همسرتان به این قلعه بروید و از محیطی زیبا و چشمگیر دیدن کرده و در محیط اطراف کاوش کنید.

آدرس: Fort Cornwallis, Lebuh Light, Georgetown, 10200, Penang

 

بخوانید: بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی برای اقامتی راحت

 

مطالب مرتبط