۶ رستوران‌ گیاه‌خواری در کوالالامپور

برای گیاه‌خوارها همیشه پیدا کردن رستورانی مناسب و دلخواه چالشی دائمی است. اصلا فرقی نمی‌کند کجا بروند و کجا باشند رستوران‌های گیاه‌خواری به سادگی در تمامی خیابان‌ها پیدا نمی‌شوند. حتی در شهری مثل کوالالامپور که سالانه میلیون‌ها گردشگر از آن دیدن می‌کنند هم این وضع صادق است. اگر قصد دارید در سفر بعدی‌تان از مالزی دیدن کرده و با تور کوالالامپور به این کشور بروید و از حالا به فکر پیدا کردن رستوران‌های گیاهی خوب هستید بیشتر از این نگردید. ما در اینجا بهترین رستوران‌های گیاهی کوالالامپور را معرفی می‌کنیم.

 

Mr Naan and Mrs Idly

مستر نان که در منطقه هند کوچک کوالالامپور واقع شده، مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای گیاه‌خواری و وگان سرو می‌کند. منوی گسترده انواع غذاهای دوست داشتنی بودایی شمال و جنوب هند را با قیمت پایین در دسترس شما قرار می‌دهد. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این رستوران می‌توان به بوفه ناهار روزانه‌اش نام برد که با قیمتی عالی از 15 رنگیت (3.90 دلار) شروع می‌شود. به علاوه در اینجا تمامی غذاها بدون مواد نگه‌دارنده و کاملا سالم ارائه می‌شود. هرکسی که به دنبال غذای هندی وگان در کوالالامپور است، عاشق آنچه در مستر نان و میس ادلی سرو می‌شود، خواهد شد.

آدرس: 190 Jalan Tun Sambanthan, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور

 

 

Ashley’s By Living Food

به طور کامل نمی‌توان این رستوران را وگان خواند، اما در آن گزینه‌های گیاه‌خواری هم پیدا می‌شود. این رستوران کوچک که در بانگسار واقع شده است، با انتخاب گسترده‌ای از غذاهای وگان و خام گیاه‌خواری، از ترکیبات تازه و غذای سالم استفاده می‌کند. شما در اشلی به جز غذاهای گیاهی غذاهای گوشتی هم برای انتخاب در دسترس دارید. به عبارتی اگر در گروهی با ذائقه‌های مختلف باشید رفتن به این رستوران می‌تواند نجات‌بخش باشد.

آدرس: 11 Jalan Telawi 3, Bangsar Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59100, Malaysia

 

بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های لنکاوی

 

 

Sala Vegan Restaurant

کوالالامپور یکی از شهرهای ایده‌آل در آسیا برای گیاه‌خواران در سراسر دنیا است. رستوران سالا وگان که بین مالزیایی‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های گیاه‌خواری در کوالالامپور شناخته می‌شود، طعم متفاوتی از غذاهای آسیایی و مالزیایی را ارائه می‌دهد. گیاه‌خواران می‌توانند با انتخاب سبزیجات تازه‌ای که جلویشان حاضر می‌شود غذا را طوری که می‌خواهد شخصی‌سازی کنند. گزینه‌های اینجا شامل تاکو، ناچو و سالاد، همچنین غذاهایی مثل ناسی لماک و کاری لاکسا می‌شود. منوی دسر نیز شامل گزینه‌هایی مثل برونی شکلاتی و بستنی، و یا کره بادام زمینی می‌شود. برای یک رستوران گیاه‌خداری در کوالالامپور و با توجه به شرایط کوالالامپور قیمت‌ها منطقی و کمی گران به نظر می‌رسد.

آدرس: Desa Sri Hartamas Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50480, Malaysia

 

 

Justlife Café

جاست‌لایف در سال 1999 در قالب یک نام خانوادگی برای تهیه مواد غذایی ارگانیک و محصولات سازگار با محیط زیست تاسیس شد. شعبه Midvalley کوالالامپور با یک کافه کوچک، متصل به فروشگاه همراه است. این رستوران رسما به عنوان یکی از کامل‌ترین نقاط کوالالامپور گزیده‌ای از موارد دلخواه محلی و غربی را برای ناهار و شام سرو می‌کند. تمامی غذاهای این رستوران از برنج، نودل، کوفته، سالاد، ناسی لماک و حتی پیتزا وگان به صورت وگان ارائه می‌شود. تمرکز کارکنان بر ارائه بهترین سرویس است و تجربه می‌گوید تقریبا همه از این رستوران راضی بیرون می‌روند. برای هر غذا انتظار 20 رنگیت حدود 5 دلار می‌رود. توجه داشته باشید که آخرین سفارشات تا ساعت 8 شب دریافت می‌شود.

آدرس: Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 59200, Malaysia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ارزان در کوالالامپور

 

 

Water Lily Restaurant

همه غذاهای مالایی گیاهی نیستند، و این می‌تواند برای خیلی‌ها ناخوشایند باشد. اما در این رستوران می‌توان از غذاهای مالزیایی متنوعی به صورت گیاهی لذت برد. در منوی آن‌ها گزیده‌ای از نسخه‌های وگان غذاهای چینی-مالایی، و مالایی و همچنین طیف وسیعی از غذاهای گوشتی، مانند دنده‌های مخصوص به عنوان غذاهای جانبی قرار دارده شده است. غذاها عالی هستند و پرسنل نیز به شدت خوش اخلاق و حاضر به خدمتند. با توجه به خدمات و غذاها شما می‌توانید از بهترین غذاها با قیمت مقرون به صرفه لذت ببرید.

آدرس: 23 Jalan Tun H S Lee, City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50100, Malaysia

 

 

Aenon The Health Kitchen

Aenon با شعار "سلامتی یک انتخاب است، فرصت نیست" غذاهای خود را آماده می‌کند. تمام غذاها از مواد تازه و طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و نمک تهیه می‌شوند. حتی منوی نوشیدنی نیز فاقد کافئین است. نکات برجسته شامل سوپ نودل لوبیا ارگانیک، پیراشکی سبزی، انواع کوفته‌ها، سوپ‌ها و مغز بادام می‌شود. در این رستوران می‌توانید انتظار غذایی عالی با قیمت‌های مناسب را داشته باشید.

آدرس: 1 Jalan 4/93, Taman Miharja Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55200, Malaysia.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های خانوادگی کوالالامپور

 

مطالب مرتبط